We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam! 99 percent fake profiles created by site owners to suck you in. They will draw money from your account indefinitely once they have your credit card number. Does not matter if you cancel su... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arnaque totale il vont t faire croire que les trois jours sont gratuit pourtant c faux, moi dans une minute il mon vole 23 euro j'appelle la serve clients il ne répond pas, g sais pas quoi faire pour... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Just for your information ! They automatically check the " Extra sites box ! " If you don't uncheck the box all will renew at full price after the free period (1 - 3 days!) Be sure to look and see... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

La même technique de beaucoup de sites frauduleux, des faux comptes qui vous écrit à peine inscrit pour vous faire payer et ensuite de ne plus exister, que d'autre faux comptes gérer par l'industrie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Evenementen en entertainment

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Bored of the usual dating? Join us for free and enjoy real dating fun with 1000s of pretty women and handsome men!


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

107 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(107)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site is a total scam

This site is a total scam. The women are all fake, robots or whatever. They use the same catch phrases all the time and as soon as you ask them anything about themselves they leave but they love talking about sex to draw you in. Never met so many 60 something women that are single. What a load of rubbish. I am on a 3 day trial and after 2 days I have given up. If they charge more than the 3 day trial period I will have to cancel my credit card because there is no way I will get it back from these con artists. It disgusts me they prey on vulnerable people who have just broken up from a long-term relationship. Please avoid this site at all costs.

17 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey! We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't waste your time the whole site is…

Don't waste your time the whole site is a scam and full of bots. Every conversation you have with they will all say lets talk on hangouts then after next once they have tried to rope you then with say for us to meet you need to sign up to a meet up ID or a hook up ID so there's more money their trying to get out of you.

15 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey! We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Possibly the worst site i have ever…

Possibly the worst site i have ever seen. 99% scammers. An administrator booted me for calling out scammer profiles.

12 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
If you feel that a member is acting suspiciously then please send us theirs ID numbers or screen names.As soon as we receive it we will investigate the case straight away.Also you can block such members by clicking on Block button on theirs profiles.We work hard to keep our site fun and enjoyable and we struggle against scammers on the website.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this site is scam site

this site is scam site. they ask you to use whatsapp or similar sites. then from there they can get into your personal information, maybe even bank accounts'

8 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
If you feel that a member is acting suspiciously then please send us theirs ID numbers or screen names.As soon as we receive it we will investigate the case straight away.Also you can block such members by clicking on Block button on theirs profiles.We work hard to keep our site fun and enjoyable and we struggle against scammers on the website.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam

Absolute scam. Joined with a profile pic and within seconds getting loads of wink and admin asking me for money before I can reply. Stay well away from this site the women are fake.

30 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey! We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

American sites scam Australians

I was on this American dating sites going back 10 years ago. Old photos ( pictures) of American women claiming to live in Australia. They live in Minnesota, Missippi, Washington DC, Ohio, etc. I am being harassed constantly by these dating sites and have taken a large amount of money from my debit card. They have all my information including my email address. Liars. Not one woman has showed up. Any one could send me an email. Fake love. FRAUD INTERNET SCAMMERS SITE ADMIN. Damn cheek to harass and scam people. Australian dating site, no way. American Address. American ladies, not Australian. Stop Scamming people and stop your harassment and stop stealing money. Appalling service always. You say we will improve your services. Nonsense. Steal people's money. Your dating site is not Australian. Cyprus and the UK does the same. Has very small letters of the address at the bottom and no receipts are given because you are scamming people's money. FRAUDSTERS. Stephanie Foster, I have evidence that your images of women are 10 years old and the age is incorrect and old photos are said to be new comer's. I am watching you. No woman. Pictures of models. Fake love and fake interest coming from pictures. You want photos of people's credit card number so you can steal their money. Like the other dating sites do. Once they get your email address and card details , kiss your money good bye. I have noticed that your monthly fees are false. When I saw my statement it was different. Thank you. FRAUDSTERS.

29 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
If you feel that a member is acting suspiciously then please send us theirs ID numbers or screen names.As soon as we receive it we will investigate the case straight away.Also you can block such members by clicking on Block button on theirs profiles.We work hard to keep our site fun and enjoyable and we struggle against scammers on the website.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this site!

Stay away from this site!! IT'S a SCAM!!! ONLY 4 REAL LADY'S ON THIS SITE THE REST ARE BOTS!!!!!!

29 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Dear User!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences-block and report.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Robbers

Joined the site two weeks ago ticked premier membership at 49 quid a month and low and behold got two withdrawals of 29.99 and one of 19.99 on top of the £49.00 i had already paid without even asking for extras, all in all this site is run by robbers populated by scammers and Bots Avoid at all costs...

27 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away. We work hard to keep our site fun and enjoyable, and we work hard to eradicate fraudulent people from the website. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

j'ai participe a une quarantaine de…

j'ai participe a une quarantaine de tchat tous éjecté au bout de 10 ou 15mn sous prétexte fatigue ou excuse moi ma mère m'appelle on se rappelle chérie aucun rencard possible!! c'est que du porno tchat virtuel j'appelle pas ca un site de rencontre ca peut plaire a des ado boutonneux peut être ....arnaque

14 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Cher membre!
Nous vous demandons d'être prudent car nous ne pouvons pas assurer votre confidentialité et votre sécurité sur d'autres sites. Soyez averti que vous pourrez être facturé sur d'autres sites qui n'appartiennent pas à notre société.
De plus, merci de nous communiquer les pseudos des membres suspects pour que nous puissions nous en occuper.
Cordialement

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I joined your site a month ago.and you…

I joined your site a month ago.and you took nearly £200 out of my account. Explain why

12 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey, Robert!
We deeply apologize for the inconvenience, could you please contact our customer support via email or phone so that our managers will be glad to assist you properly.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute rubbish

Absolute rubbish. All profiles appear to be fake. Tried to cancel my subscription but still got charged. I had to get my bank involved in the end.

12 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Dear John!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences-block and report.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont belive the reviews that say this…

Dont belive the reviews that say this damm website is the stole from you always do not enter on it every single women is a robot there is no real people belive me they dammcharge me 21 when i was supossed to pay 7 dollars and they dont have a phone or help center to help you someone should sue this ****** they will steal from you i promise they creaate the good reviwes belive me.

9 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

We are really sorry to hear that you are not satisfied with the service we provide. But we are always trying to do our best to improve the site. Could you please contact us via email or phone so our team could help you with your query.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam site

Absolute scam site. All of the profiles are fake, and they make cancelling your account very difficult. Have to phone a number and speak to an operator just to cancel repeat billing. 100% do not recommend.

31 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Dear User! We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BE AWARE !!! SCAM

BE AWARE
Fake profiles, and fake response from company.
Stay away. For A $6 3 DAY trial , it will cost you $200+
Fine print allegedly ,good luck getting a refund. Total scam site.
They will write their own 5 star reviews on here.
They will use your profile picture.
Ask to be unsubscribed via phone. Do whatever you can in settings on your profile picture change settings.
You will also be sent spam emails from other sites

29 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Think twice

What a total SCAM. I signed up for a 3 day trial 2.96 Euros which was taken from my visa PLUS 21.99 Euros was also taken seconds later. The names of places where people were close to me didnt even exist. After many exchange of texts within hours of signing up, they refused to refund my money saying it wasnt Fraud.

15 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
Please, contact us directly so we can investigate this case and assist you with this.
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I thought the website was a scam

I thought the website was a scam. They refused to accept my credit card details. The people in the website were bots and came across very aggressive in "conversation". If you asked them a specific question there was no response. I thought there was some weird little town areas.

9 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

IL N'Y AUCUNE FEMME SUR CE SITE

IL N'Y AUCUNE FEMME SUR CE SITE ; QUE DES FAUX PROFILS ANIMES PAR DES PERSONNES QUI NE SAVENT MEME PAS ECRIRE EN FRANCAIS CORRECT .COMMENT LES AUTORITES ACCEPTENT 'ELLES DE LAISSER UN TEL SITE EN ACTIVITE!!!
DE PLUS ILS FONT L'IMPOSSIBLE POUR NE PAS POUVOIR RESILIER L'ABONNEMENT ET SE RADIER.
A SIGNALER AVEC PLAINTE A L'APPUI AUX AUTORITES COMPETENTES.

5 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Bonjour!
Nous n'avons pas besoin de convaincre les gens de rejoindre notre site de cette manière. Nos membres souhaitent rencontrer de nouvelles personnes. Nous n'utilisons aucun système automatique pour générer de faux e-mails ou messages et nous ne tolérons pas l'utilisation de faux profils. Notre objectif est de fournir une véritable expérience de rencontre. Nous sommes intéressés à repérer les faux profils et à les supprimer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have to agree it is a sham you…

I have to agree it is a sham you talking to women who keep asking the same dirty questions eventually you try arrange a meet. It is met with more questions of the same. I was contacted by one woman were we. Did meet & had sex with her. I cancelled my account a few days before it ran out & me they took another £40 out of my account. When I contacted them they said I didn’t complete the cancellation properly, they wouldn’t return my money & said they will give me my next months membership for free. Total So BEWARE you have been warned, I wish I had read the comments before I joined.

21 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is just rubbish

This is just rubbish, not worth anything. 100% fake, waste of money.

16 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
We are really sorry to hear that you are not satisfied with the service we provide. But we are always trying to do our best to improve the site. Could you please specify what exactly was disappointing for you? Apologies for any inconveniences.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't think I talked to a real woman ever

This site seemed legit, but right after signing up I started getting messages which should have been a red flag. I don't think over a week I chatted with a real person. Whoever set this up did an excellent job with the bots, they know what city they have on profile but if you ask them something specific about the city you never get a response. You can also tell they are fake by the aggressive nature in 'conversation'. Most women don't talk like that. Another indicator they are fake is the towns on profile. I found many showing they were in weird little area towns. This is a bad investment. Very few, if any real women here.

14 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Wantmatures

Antwoord van Wantmatures

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer