WeFlex Reviews 

2.793
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Weflex team for your service so far, for your kind and helpful service. Even when it was rough you made it smooth. I will also love to appreciate staff Sheron for handling my issues with car... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Weflex Ltd is helping , providing drivers with Tfl private hire vehicle licence as well as other councils Taxi / private licence holders with very fast process following required checks . Payments... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don’t pick up phone calls, they barely reply to emails, they charge you loads of stuff with no explanation and expect you to pay it immediately, they close lines early it’s meant to be 9-6 if you... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Weflex are great. Renting was a smooth process and are always attentive to any queries I have. Sheron from customer service is always extremely helpful. Very professional and has dealt with any querie... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverhuur
  2. ook in
  3. Leasingservice

Geschreven door het bedrijf

WeFlex was created to give Uber partners, Ride-Hailing Drivers and delivery drivers access to new & used vehicles at competitive weekly prices. We provide more than just vehicles as we provide insurance, vehicle servicing, PHV licensing and more to our customers. We provide help to our customers so that when they take a vehicle from WeFlex it’s ready to go and they can immediately start earning.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(2.793)

220 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Im not very happy how the did the hard…

Im not very happy how the did the hard search on my credit report without even i agreed to take a car ,I was told they will check if im eligible to get rent to buy ,I didn't even signed anything or agreed to take a car ,should really be a soft search before we agreed on taking a car finance, remove my hard search from credit report ,.I should have been told u guys will do hard search to check if im eligible ,
Please contact me and remove hard search from my report ,im not taking any rent to buy from you guys

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Zee,

Thank you for taking the time to leave your feedback. However, we’ve been unable to locate any record of your account with us based on the information provided here. To help us address your concerns properly, please get in touch with us directly or provide a contact number. The Head of Customer Experience would be more than happy to address your concerns.

We are committed to resolving any concerns you may have and providing you with exceptional customer service. Your satisfaction is our priority, and we look forward to assisting you with any issues or questions you may have.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total and utter poor company

Total and utter poor company, i got told id get a call back off a manager because after having the car 6 weeks its been in kia for 2 of them, they couldnt be bothered to call me, i would NOT use this company its utter garbage and unprofessional. Cowboy company

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Chris,

We’re sorry to read your feedback and understand how frustrating vehicle downtime can be.

With regard to the manager call back, this was not arranged as a senior member of the team was able to address your concerns directly and provide support at the time. Upon reviewing your account again, we can see that our team has been in regular contact with you while your vehicle has been with Kia, working to ensure the issue is resolved as quickly as possible.

We appreciate that being without your vehicle is inconvenient, and we want to reassure you that we are actively monitoring the situation.

If you feel you require any further assistance, please let us know and our Head of Customer Experience will be happy to assist you directly.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Many many thanks to Ahmed

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Eugene,

Thank you for your kind words. We’re really pleased to hear Ahmed was able to support you and make a positive difference. We’ll be sure to pass your thanks on to him.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best ever one Sheron nice experience

She was great person sheron and helped full

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Hassan,

Thank you for your kind words. We’re delighted to hear Sheron provided you with a great experience and was so helpful. We’ll be sure to pass your feedback on to her.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

"Ash took very good care of me

"Ash took very good care of me. He was very friendly and welcoming. My issue hasn’t been resolved yet, but I’m confident that he is handling it and truly cares about helping me."

24 februari 2026
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Serdar,

Thank you for sharing your experience. We’re pleased to hear Ash has taken good care of you and made you feel supported. We appreciate your patience while the matter is being resolved and will ensure it continues to be handled with care.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ahmed is really good assets for the…

Ahmed is really good assets for the company. I really appreciate his work with the customer. Sorting out the problem , I will give him 5 start

Thank you

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Nikunj,

Thank you for your kind words. We’re glad Ahmed was able to sort out the issue and provide the level of service you expected. We’ll be sure to pass your appreciation on to him.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company has the worst customer…

This company has the worst customer service and as soon as you’re trapped with a contract is when you see who the company is. I still have contract with them and I will give more feedback as I continue with them.

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Abdalla,

After reviewing your account, we can see that your recent request does not align with the terms and conditions of your agreement.

As much as we aim to support our customers wherever possible, we are only able to assist within the framework of the contract in place. Requests that fall outside of these agreed terms unfortunately cannot be accommodated.

If you would like to discuss this further, our Head of Customer Experience would be more than happy to review your concerns with you directly and provide any clarification needed.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Anuj Ash and Solomon for…

Thank you Anuj Ash and Solomon for staying back helping me swap my car on the same day

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Nuh,

Thank you for your kind words. We’re really pleased Anuj, Ash and Solomon were able to stay back and help you swap your car on the same day.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very supportive.

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi,

Thank you for your feedback. We’re glad you found our team supportive and appreciate you taking the time to share this.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service by Ash

Great service by Ash
Amazing team who are very friendly and helpful.

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Abdurrahman,

Thank you for the great feedback. We’re glad you received excellent service from Ash and found the team friendly and helpful.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Ahmed!

Thank you Ahmed!! Your aid and assistance with regards to organising the repair to my vehicle and finding me a replacement car has been superb. Extremely professional service at a time where I was very stressed. Thank you again.

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi T Singh,

Thank you for your kind comments. We’re really pleased Ahmed was able to assist with your vehicle repair and arrange a replacement during a stressful time.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ash gave me amazing service and…

Ash gave me amazing service and instantly gave me a replacement vehicle which suited my needs. Thank you Weflex

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Joseph,

Thank you for your review. We’re glad Ash was able to arrange a suitable replacement vehicle for you quickly and efficiently.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lisa and Ash helped me

Lisa and Ash helped me. He is a very good man and helped me fix my car. Excellent

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Ahmed,

Thank you for sharing your experience. We’re pleased Lisa and Ash were able to help you and get your car sorted.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service by Ash and Kholi

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Pedro,

Thank you for your feedback. We’re pleased to hear you received very good service from Ash and Kholi. We’ll be sure to pass this on to them.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ash and Major and Anuj gave me…

Ash and Major and Anuj gave me fantastic service

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Farah,

Thank you for your kind words. We’re glad Ash, Mahir and Anuj provided fantastic service and made your experience a positive one.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Credit reporting delays

I settled my rent-to-buy agreement in full on 12 January 2026. All inspections were completed, the admin fee was paid, and there are no outstanding balances.
However, as of 14 February 2026, the account is still showing as active on my TransUnion credit file. What is particularly concerning is that the last time this company reported any update to TransUnion was in November. That means there has been no reporting for several months, which raises questions about how regularly they update customer credit files.
Accurate and timely credit reporting is extremely important, especially when an account has been fully settled. I expect this to be updated promptly and for clearer communication regarding reporting timelines.
I hope this issue is resolved without further escalation.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Hassan,

Thank you for taking the time to leave your feedback. However, we’ve been unable to locate any record of your account with us based on the information provided here. To help us address your concerns properly, please get in touch with us directly or provide a contact number. The Head of Customer Experience would be more than happy to address your concerns.

We are committed to resolving any concerns you may have and providing you with exceptional customer service. Your satisfaction is our priority, and we look forward to assisting you with any issues or questions you may have.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One of the worst car provider

One of the worst car provider
Rubbish service
Customer service and support worst
Never recommend
Please don’t go there they all are there to empty your pockets

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Raj,

Thank you for taking the time to leave your feedback. However, we’ve been unable to locate any record of your account with us based on the information provided here. To help us address your concerns properly, please get in touch with us directly or provide a contact number. The Head of Customer Experience would be more than happy to address your concerns.

We are committed to resolving any concerns you may have and providing you with exceptional customer service. Your satisfaction is our priority, and we look forward to assisting you with any issues or questions you may have.

Best wishes,
The WeFlex Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ash and Alam were really helpful

Ash and Alam were really helpful! I will recommend these guys & probably the rest !

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo WeFlex

Antwoord van WeFlex

Hi Patrick thank you for the great feedback i will be sure to let Ash & Alam know best wishes Team Weflex

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer