Toen ik een afgeprijsde pedaalemmer bestelde, is er een gestuurd die was geretourneerd vanwege transportschade (deuken)! Ik heb gelijk een foto gestuurd en een foto van het plaketiket waarop stond v... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Vol vondsten en voordelen. Uiteenlopend als het echte leven. Ieder z'n warenhuis. Een adres waar alles samenkomt. Dat is WOHI.NL. Echt iets voor jou.
Contactgegevens
De Steenberg 8, 7678CN, Geesteren, Nederland
- 085 - 065 61 10
- info@wohi.nl
- wohi.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Heel netjes geholpen ,en ook na de…
Heel netjes geholpen ,en ook na de aankoop is er geïnformeerd of alles goed is gegaan.
Dat zie je niet veel meer tegenwoordig, complimenten.
Nette service goedkoop maar helemaal…
Nette service goedkoop maar helemaal naar wens .
Hele fijne ervaring
Hele fijne ervaring! Vriendelijk personeel ;)
Vervangende onderdelen
Een krabpaal gekocht net iets minder dan een jaar geleden, helaas is 1 van de onderdelen kapot gegaan. Na kort contact hebben ze me geholpen aan de onderdelen, zo kunnen mijn katten langer van hun favoriete paal genieten. Erg behulpzaam en snel.
Product netjes op tijd geleverd en dat…
Product netjes op tijd geleverd en dat voor een prima prijs. Communicatie correct.
Snelheid van reageren
Snelheid van reageren, leveren, extra service/inspanning bij het vinden van zoekgeraakt pakje..
Product is conform wat er in de advertentie stond.
Al met al dik tevreden...
Mooie lamp
Mooie lamp, snelle communicatie, vriendelijk, snelle verzending
Mooi walnoten salontafel gekocht voor…
Mooi walnoten salontafel gekocht voor een mooie prijs
Bedrijf dat meedenkt met bezorging en duidelijk alles doorgeeft
Snelle levering
Vriendelijk personeel
Echt top
WAARSCHUWING
WAARSCHUWING: betreft WOHI.
Wenst u nog eens lekker ouderwets opgelicht te worden, zoek dan niet verder, bij WOHI, partner van Bol.com, bent u in de juiste handen! (Als u dit gelezen heeft, kunt u gerust besluiten de rest van mijn klaagzang over te slaan.)
Twee identieke kasten besteld, 'de volgende dag bezorgd', dus vóór Moederdag, dat zou geweldig zijn. Daar blijf je graag voor thuis, of toch niet, want ik kreeg een berichtje van vertraging, omdat er iets 'mis' gegaan was. Tot mijn verbazing stond wel 's avonds de DHL met één doos voor de deur en ik dacht: "Tegenwoordig zijn ze wel knap zijn dat ze een kast van 106 cm in een doos van 85 cm kunnen stoppen". Ik begreep dat de bezorger mij verder niets kon vertellen.
Twee mailtjes en pas een week later werd een zelfde doos bezorgd. Dan volgt het proces waarbij WOHI wil dat de klant met foto's aantoont dat zíj een fout gemaakt hebben, om vervolgens de verantwoordelijkheid ervoor af te kunnen schuiven naar de fabrikant en, of ik deze kleine kastjes maar wilde kopen. Nee, retour graag. Goed, als brievenbus pakje (?) of inleveren bij een DHL-punt. Aha, denkt u dat het u met twee pakketten (ruim 20 kg) op de fiets niet lukt, nou dan kunnen ze voor 30 Euro bij u opgehaald worden.... Bol ingeschakeld, want op zijn website schermt WOHI met gratis retourneren.
Uiteindelijk zijn ze opgehaald, wel met de nadruk er op dat het een daad van coulance hunnerzljds was, ook al zitten wij weken later zonder kasten, waren we 3 dagen aan huis gebonden vanwege bezorging en heeft het WOHI nog steeds geen restitutie geregeld.
Als zakenman moet je lef hebben; adverteren met artikelen die je niet kunt leveren en heb je het (daarmee) druk, dan heb je kennelijk geen tijd voor introspectie. Er zijn altijd wel anderen te vinden die je de schuld kunt geven.
Er is al genoeg ellende in de wereld, waarom dan ook nog een warenhuis-op-het-internet?
Top service!
Tafel kwam beschadigd binnen. Werd nog dezelfde dag een hele nieuwe tafel verstuurd. Top service!
Keurig product en een hele nette prijs
Kargoproces werd snel opgelost
Kargoproces werd snel opgelost. Hun snelle reactie en professionele communicatie waren uitstekend.
Trampoline besteld bij Wohi (via Bol)
Trampoline besteld bij Wohi (via Bol), zou 1 of 2 mei geleverd worden. Bij Bol stond dat het verzonden was, dus ik was ervoor thuis gebleven. Er werd niks bezorgd en ook niks gehoord. Zelf een mail gestuurd naar Wohi (want bellen naar ze kost 40 cent per minuut!). Daar kwam wel antwoord op; de trampoline was iets vertraagd en zou pas donderdag 7 mei verzonden worden. De transporteur zijn contact opnemen voor een bezorgafspraak. Het is nu 12 mei in de avond en ik heb nog niks gehoord, dus morgen zal ie ook niet komen. Donderdag is hemelvaart. Vrijdag zal vast ook niet
..dus ipv 3 dagen levertijd wordt het meer dan 2 weken levertijd!! Vooral heel jammer dat hier vanuit Wohi zelf niet over gecommuniceerd wordt maar dat je overal zelf achteraan moet.
De enige reden dat we het bij Wohi besteld hadden is de vlotte levertijd en dat blijkt dus gewoon onzin.
Erg jammer als je een jarig jongetje zo moet teleurstellen
Top ervaring
Top ervaring, kwam snel binnen. Niks aan op te merken! Snelle reactie op mijn vragen.
Product was precies zo als omschreven…
Product was precies zo als omschreven en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Het ging alleen een beetje mis met de verzending daardoor een paar dagen langer moeten wachten maar is verder allemaal netjes opgelost
Mooie autostoel ontvangen voor een…
Mooie autostoel ontvangen voor een super prijs!
Snel geleverd.
Leuke producten, snel in huis
Leuke producten, scherpe prijzen! Ook snelle, vriendelijke reactie via Marktplaats en het product de volgende dag al in huis! Blij mee!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








