Woodenmapstore Reviews 

68
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order for my daughter in December of 2022. The order was delivered in April when my daughter was out of town. They had already shipped it back after a week. No notice! I have tried to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At first, I was hesitant to buy from them since the Philippines is far from its actual map. But thankfully, they customized it and exceeded my expectations. I really like their maps because it has d... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the black map to go on a white wall and it looks amazing. The precision and detail of the cuts is excellent. Putting the map on the wall is a bit of a challenge as you do need to use some jud... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered in November and had to follow up for a tracking number which they gave me the tracking number wasn’t updated well which isn’t the companies fault. And Understandable that there were delays b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Our wooden map was created to make your apartment or office really cool and beautiful (we checked it out). It replace the boring empty walls. Well, it is hundreds of times better than any picture and more interesting than photo frames. All other maps of the world are already fluttering before it. We use birch plywood for our product. Maps are made by hand so every map is unique. Packaging is eco-friendly


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(68)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam! They don't care if you don't receive your order and will not reimburse!

I placed an order for my daughter in December of 2022. The order was delivered in April when my daughter was out of town. They had already shipped it back after a week. No notice! I have tried to get in touch with this company for over a year. They won't even respond to emails or phone calls. I have tried so many times. No refund and no product! Do not order from this company. This is a scam and they don't care if you receive your product or not. Order at your own risk! This is the first time I have wrote a negative comment about a company.

23 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my order??

Where is my order??? I am waiting since January 2023 and no more information… no more contacts . My order The order is #109637. Store no comeback answers ….we are in October … no tracking number … :(( no good experience unfortunately.

23 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

it's finally on my wall

I placed the order on June 12, and the package arrived on July 23 in my country. The delays in delivering it to me were a problem here in my country, on your part everything was very fast and I was always informed of the location of the package. The map is beautiful, everything I always dreamed of!! It looks beautiful in my living room!

16 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Precioso el mapa, me encantó.

Buenas noches, he recibido el mapa por correo, al principio se me hizo largo el plazo de entrega...pero cuando lo he recibido se me ha olvidado cualquier contratiempo.
Muchas gracias por todo, el mapa es precioso, y no faltan detalles,además me han puesto unos regalos en la caja para compensar el que haya llegado un poco más tarde del plazo de entrega.
Es un acierto haber comprado el mapa, muchas gracias.

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Patience with delivery issues

I live in Australia and I put my order as a Christmas present back in November 2022 for my grandson who lives in Singapore. I understood that during this time deliveries were taking so long as the world is still trying get back to some normality since COVID hit and gone. I have being in a contact with the company with emails most of the time. They have tracked my order and had very hard to delivery it as their contracts were letting them down. Well, with patience, my grandson as finally got his Christmas present May 2023. He loves it. They put on the wall straight. It looks fantastic.

4 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the XL map in November 2022…

I ordered the XL map in November 2022 and received it in January 2023. The box was damaged and some pieces were missing as well as the instructions on how to hang it. I reported this with photos to Woodenmapstore. New pieces and the instructions finally made it to me on April 11. It took a long time, however, the product is so beautiful I consider my order to be a success. Can't wait to hang it on my new office wall!

13 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello,

Thank you so much for the great rating and for taking the time to post a review. We are so pleased to see that you are happy with your new map and that our service provided could adhere to your positive experience!

Kind regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete scam

Complete scam! Placed my order in November for Christmas and still no delivery. 4 months!! Now they're saying "We sent your order with KazPost, but we still can’t track it. Actually this is our first experience with KazPost and we are disappointed with their service. We are ready to resend your order with another company. You will receive a new tracking number within a few days. I'm sorry you have to wait more than you expected." I asked for a full refund and this is what they say "I’m sorry, but according to our policy (we have this information on our website) if an order has been shipped and a customer wants to cancel the oder, there will be a shipping fee deducted from a full refund". Complete scam. They don't even have a number on their website, just email and online chat. They will deduct $69 for shipping!!! Frauds.

30 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Amit,

Thank you for taking the time to leave this review. We are continuously looking at ways we can improve our services and products so your feedback is greatly appreciated.

We are very sorry that your order has been delayed. This is not something we ever want our customers to experience. We hope this issue will never arise again with future orders.
We re shipped your order with another delivery company and it's on the way to you. A new tracking number was sent to your email address.

If you need any further assistance please let us know at support@woodenmapstore.com and we'll be happy to help.

Kind Regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got my goods

I ordered in November and had to follow up for a tracking number which they gave me the tracking number wasn’t updated well which isn’t the companies fault. And Understandable that there were delays because of the region it’s coming from. The package came in March and the product looks amazing. Be kind to suppliers no matter how frustrated you are. Use PayPal for any purchases, you can contact paypal with any problems

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Rachael,

Thank you for your review!

We are very sorry for the delay, however we are pleased to hear that this was delivered to you and you are now enjoying your purchase.

Kind regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning

Warning! Just don’t order from this store if you want your peace of mind and money. Ordered wooden map since November it’s March now, worth over $300.00 no product. The tracking number page is absolutely useless trust me completely useless. I’m really upset because this product was meant for Christmas. Make sure to read their return police, it’s sickening and a big mess. Bad Facebook deal !

26 november 2022
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Is this company Fraud? Doesn’t Looks like it, Finally got my map.

As promised updating my review as I finally got my map from almost 5 month after lot of coaxing and involving PayPal for refund. I will still say though that be cautious dealing with this company as there is no guarantee when you will get your order, they may promised you but for me they failed on multiple delivery promises. I understand there could be problems sometime beyond their control, but as a customer I would like to be kept informed without having the chase them. which was not the case here. However, whenever you reached them you for some kind of response, even though it was not helpful or delayed.
Whenever I reached out to them they will say map be coming in a week or two, add something extra to order free of cost and next time I reach you gave me discount but still no sign of order.
As per the Map received it was decent I won’t say that great. There was minor damage with part of Canadian map even though it was very well packed but not visible when I stuck it on the wall. Not going to back them to get it changed considering it took them so long to send this. Like everyone else review the double sided tapes were little hard to remove but using a sharp object I was able the pry the sticker. Don’t apply to much force for me looks like some woods snapped but not visible. However it came out every nice.

4 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello.

Thank you for taking the time to write this review and for bringing this to our attention.

We are very sorry to hear there has been a delay with your order.

We are afraid the delay has been caused due to ongoing issues with the delivery company as there was no shipment movement. That is why we shipped your order with another reliable delivery company.
We do apologise for the inconvenience that the delay has caused, this is certainly not what we would expect to happen when a customer has ordered with us and is waiting for their order to arrive.
We sent a new tracking number to your email. Your order is on the way and will be delivered to you soon!

Best wishes,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

Ordered on 4/12/22 from Australia. Arrived at my address 3/1/23.
The product itself is excellent quality and is one of the few occasions when I can say that the reality surpassed my expectations. The online pictures don't do the product justice - it is so substantial and looks fantastic up close.
I enjoyed putting up the map - the stencil and an initial measure is essential to get the first two pieces in the correct place, and then the rest is like a really easy jigsaw and beautifully fits together. Some visual estimation is needed for the islands - but it's not hard at all.
Only negative is that the small pieces of paper covering the sticky substance on the back of the pieces can be very hard to remove. I ended up spending $5 on a small roll of double-sided tape because it was easier to pull the whole substance off and apply my own tape than remove the paper covers. Construction took around an hour (not including the trip to buy the tape 🙂)
But that minor inconvenience is NOTHING compared to the glory of the final result. Highly recommended.

3 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello,

Thank you for leaving this lovely 5-star review on your new map!

We are so happy to hear how delighted you are with the quality and design of this and hope you continue having a fantastic Woodenmapstore shopping journey.

Have a lovely day,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You probably won’t get your product

Ordered a map from them in Nov 2022 and I still haven’t received the product. They gave me a tracking ID that does not have any activities. Terrible.

19 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Matthew,

Thank you for taking the time to write this review and for bringing this to our attention.

We are always keen to improve our services so your feedback is greatly appreciated.
We are very sorry for the delay with your order, this is something we never wish for our customers to experience and we sincerely apologise for the inconvenience and disappointment, this has caused you. We see that your order was delivered to you and we hope you like it. As an apology we included red push pins in your box.

If you have any outstanding queries, please don't hesitate to contact us at support@woodenmapstore.com

Best Wishes,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No sign of map nor refund

I ordered one on 20th November and still no sign of it. I got 10% refund when it was clear it wasn't arriving for Xmas and in January I asked for my money back as still no sign of delivery; despite following up daily now, no sign of a refund and no response.

18 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Sarah,

thank you for taking the time to leave a review.

We are very sorry for this delay and frustration caused.

We faced the shipping issue for the first time and did our best to expedite the whole process.
We checked your tracking number and see that your order was delivered to you. We hope you like our product. As an apology for the delay we put red push pins and Antarctica piece in your box.
Once again we deeply apologise for the delay. We do really appreciate your feedback as it helps us to improve our products and service and so thank you for your time.

Kind regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

They aren't a scam, but you have to be patient

So I ordered one of these maps just before Christmas and actually didn't receive my order even after a month of waiting. There are a number of these companies that pop up around the holidays so at this point I'd started to worry that I'd chosen a scam company. I contacted them with my order number and told them my concerns and was given a full refund right there on the spot. It turns out that the company was shipping through Russia/Ukraine and was delayed at customs due to everything going on at the moment.

10 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Albert,

Thank you for your review!

We truly apologise for the delay, we did our best to expedite the whole process, we hope to see you shopping with us again in the future!

Kind regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great decor in any residence or business

Quality material, hard-to-open double-sided adhesives used to keep its effect for a long time :) very fun to assemble. Thank you. Next time i will buy bigger...

6 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are glad to hear that you are pleased with the quality of the product that you have received from us. We hope to see you shopping with us again in the future!

Kind Regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good support

I made a mistake in the receipt bame and Woodenmapstore helped me with DHL and was very reactive and quock

25 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review.

We appreciate all feedback as this helps us to continually improve our products and services.

Kind Regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MAP NOT SHIPPED 8 WEEKS AFTER ORDER

UPDATE: Company DOES NOT DELIVER ~ BEWARE.
- These maps, if real, source from Russia & Kazakhstan. This is not clear when ordering.
- I have been told, we are "very busy", "let down by courier" and "unexpected customs problems in Kazakhstan". If the map was really held up by customs Kazakh customs, shipping details could have been sent to me. At no point did I ever receive any shipping details.
- I gave up and stopped futile communications.
- I arranged with my credit card company for a chargeback when it was clear that the email promises were meaningless and the map would not be sent.
-The email contact "Jenny Smith" does not sound like a native English speaker.
- Lots of Facebook customer complaints regarding customs duties and customers not receiving maps thru 2022. Read before you pay.
- ALL HIGHLY SUSPICIOUS.

ORIGINAL REVIEW
I ordered a map on 25th November 2022. Still no sign of delivery by 31st December, despite a reply it was due to be shipped a week ago.

I have been recently advised shipments are from Kazakhstan, and previously Russia.

I am contacting my credit card company in the event of a default on delivery.

31 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Antony,
Thanks for taking the time to leave a review. We're really sorry to hear that your order has been delayed.

We always try our best but sometimes such disappointing issues occur though. We explained the reason of the delay over email and offered you a 10% refund as an apology for the delay. We offered you to re ship your map.

We apologize for this disappointing experience.

If you have any questions please contact us by email support@woodenmapstore.com or via Live chat on our website.

Kind regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the map

Love the map, the quality is exceptional, instructions were easy to follow, only wish now we would of went with the X-Large, size looks so beautiful on the wall.
Thank you.

14 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hello Lana,
Thank you for your 5-star review!

We are so pleased to read about your experience and thank you so much for sharing this with us!

We hope you enjoy your map and are sure it looks stunning on the wall!

Kind regards,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Por la excelencia en el desarrollo de su trabajo.

Por la calidad del producto...por la facilidad en todos los trámites y por la amabilidad de su equipo de trabajo.
Muchas gracias por todo 💕

10 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Woodenmapstore

Antwoord van Woodenmapstore

Hola,

Gracias por su reseña de 5 estrellas.

Nos complace saber que está satisfecho con su producto y nuestro servicio.

Saludos Cordiales,
Woodenmapstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I gifted a wooden world map earlier

I gifted a wooden world map earlier
But the one I bought from Woodenmapstore is waaaaaay better and easier to assemble.. so accurate & I was so happy to have this masterpiece in my living room.. all the best .. you guys are amazing 👍🏼

7 september 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer