Woxer Reviews 

65
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money! Don’t waste your time! I wish I had looked at this page before because it has at least half one star reviews and I can tell you why. I spent over $100 on woxer briefs af... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Woxer underwear come in a wide variety of fun colors and prints with different lengths that prevent chaffing and don't roll up! My favorite product is their Baller Pad Liner that keeps my pads and pan... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I liked the Woxers that I got (both with and without pad liners and various lengths. However, two of the five or so pairs that I bought started developing holes almost immediately (one within the firs... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mi sono innamorat* del mio primo paio di Woxer e da allora non ne posso più fare a meno. Ho provato diversi modelli e diverse fantasie di colori, rimangono sempre comode e belle anche dopo i lavaggi s... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Ondergoedwinkel
  2. ook in
  3. Activewear winkel
  4. Badmodewinkel
  5. Damesmodewinkel
  6. Kledingwinkel
  7. Lingeriewinkel

Geschreven door het bedrijf

Woxer was created to give anyone seeking better options the freedom to move through life on their own terms. Designed for every part of life, Woxer reimagines underwear for everyday life, empowering wearers to choose how they move through the day. From the court to the office, Woxer is built to perform so you can thrive. Designed to move with you, support you, and never hold you back. Comfort that moves with you. Confidence, worn.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

65 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(65)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money

Don’t waste your money! Don’t waste your time! I wish I had looked at this page before because it has at least half one star reviews and I can tell you why.

I spent over $100 on woxer briefs after hearing rave reviews from a friend. Unfortunately, I ordered a size too big and thought that since they were brand new, I knew I could exchange unopened items.

Nope! Could not return brand new items because they were on sale or because they were a mystery item. But it gets worse. I sent four or five emails trying to figure out how to get even a store credit and still haven’t gotten the information I asked for.

I’m taking a step toward good mental health. I’m going to throw these brand new underwear directly into the trashcan and I am done with WOXER and their “customer service”.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Eva,

We’re sorry for the frustration and confusion you experienced. We can confirm that you are currently in contact with our Customer Service team and that your exchange is already in progress.

Our team is working with you directly to make sure this is resolved, and we appreciate your patience while we complete the exchange.

— Woxer Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Boxer de bonne qualité surtout au…

Boxer de bonne qualité surtout au niveau de l’élastique après une grosse fouinasse du futur !!! Il a claqué mais est très bien resté en place. Je recommande fortement !! Vive la fouinasse !!!! Piiiiiiuf

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Merci beaucoup pour votre avis ! 😂 Nous sommes ravis de savoir que votre Woxer est resté bien en place et que la qualité de l’élastique a été à la hauteur !

Merci pour votre recommandation et surtout pour ce commentaire qui nous a bien fait rire. ❤️

— L’équipe Woxer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality + AI-Automated Support | Shop Elsewhere

I bought 5 pairs of underwear, expecting high quality and longevity given the price.

3 out of 5 of the underwear have defective waistbands, rendering the underwear unusable, as the elastic no longer functions to hold them in place.

I emailed their customer service and got an ai-bot response simply explaining that since I was outside of the 45 purchase day window, there was nothing to be done.

Very disappointed that I spent so much on underwear that didn't last a year.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Heather,

We’re very sorry about this experience. Three out of five pairs having waistband issues is not the quality we expect from our products.

We’ve made improvements to our waistband quality, and this should not be happening. While our standard return policy is 45 days, a quality issue like this deserves a closer look, and we’d be happy to replace the affected pairs.

We’re also sorry that your initial interaction with our support team left you feeling like your concern wasn’t properly addressed. Please reach out to us at hello@woxer.com and reference this review so our team can assist you directly.

— Woxer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So comfortable… until the waistband…

So comfortable… until the waistband gives up

I originally purchased just a few pairs of Woxers to try them out and absolutely loved them. They were seriously some of the most comfortable underwear I had ever worn. No riding up, no digging in, no constantly adjusting things that have somehow migrated to places they have no business being. 😂 I could put them on in the morning, wear them all day, and basically forget I was wearing underwear—which, in my opinion, is exactly what good underwear should accomplish.

I was so excited that I had finally found comfortable underwear that I went back and ordered several more pairs.

Unfortunately, within just a few months, the waistbands on several pairs stretched out so badly that they became unwearable and I had to throw them away. One pair also developed a hole.

I'm extremely disappointed. These are not inexpensive underwear, and for the price, I expected them to last considerably longer than a few months. I genuinely love the fit, fabric, and comfort, which honestly makes this even more frustrating. I finally found underwear I actually wanted to buy more of—only to discover that the quality doesn't seem to match the price.

If the waistband quality were improved, I would happily keep buying them. As they are, I just can't justify spending this much on underwear that may need to be thrown away after only a few months.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Heather,

Thank you for sharing this, and we’re so sorry the waistbands didn’t hold up as they should. We’re happy to hear how much you loved the comfort and fit, which makes it even more disappointing that the quality didn’t meet those same expectations.

We’ve actually made improvements to our waistband quality since then, specifically to address durability, and what you experienced should not be happening.

We’d love the opportunity to make this right and replace the affected pairs for you. Please reach out to us at hello@woxer.com with your order information and reference this review so our team can take care of you.

We hope you’ll give the improved Woxer another try!

— Woxer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience after being a loyal customer for years

I bought their underwear for years. I stopped for two major reasons:
1) their underwear bands melt/warp when subjected to light amounts of heat. This happened to several of my pairs even on my dryer’s lowest cycle and Woxer was never responsive to me when I attempted to contact them about it. These items are expensive and I would expect the company to make this right, but they refuse to acknowledge the issue.
2) I made a large purchase of underwear earlier this year, after being a customer for several years. They apparently decided to make a new type of boxers that were shorter than the ones I have been buying, but the pictures looked identical and the item’s title did not denote the difference. I realized my mistake after purchasing and before they had shipped. Woxer refused to allow me to modify my order to the correct items despite the price being the same and despite my long history of buying their products. I sent the items back anyway and woxer not only refused the refund, but they never sent the items back. When I tried to dispute through my bank they refused to back down. Now I’m out over $80 for items I don’t even have.

Do not buy from this unethical company.

31 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi B.E.C.,

We’re very sorry to hear about your experience, especially after you’ve been a Woxer customer for several years.

Regarding the waistband, we’ve made improvements to our waistband quality, and what you’re describing should not be happening when the product is cared for according to our instructions. We’d be happy to replace any pairs that experienced this issue.

We’re also sorry for the frustration surrounding your order and return. We never want a customer to be left without either their product or an appropriate resolution. We’d like to review exactly what happened with your return and the $80 you mentioned.

Please reach out to hello@woxer.com and reference this review so our team can look into your order history and work with you directly to resolve this.

— Woxer Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Major Complaints

I love the way Woxers look and fit. The only issue I have—and it's a significant one—is that they don't hold up well over time. The elastic loses its stretch, and the fabric wears out quickly, eventually developing holes.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hello Patti,
Thank you for your feedback. We’re so glad you love the fit, but we’re sorry to hear about the issues with the elastic and pilling. That’s not the quality we strive for.

We’ve made improvements to our products, and we’d appreciate the opportunity to review your experience. Please reach out to hello@woxer.com with your order information and photos of the affected items so our team can take a closer look.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Liked the fit but poor quality

I liked the Woxers that I got (both with and without pad liners and various lengths. However, two of the five or so pairs that I bought started developing holes almost immediately (one within the first wash by the seams and one after a few months of non-everyday wear). I'm overall disappointed that 2/5 pairs are already getting to the end point of wear because there are almost pinky-nail sized holes forming.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Rachael,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear you liked the fit, but we’re sorry to learn that some of your pairs developed holes so quickly. That’s definitely not the quality we aim to provide.

Please reach out to hello@woxer.com with photos of the damaged items and your order information so our team can review them. We appreciate you bringing this to our attention and are always working to improve the durability of our products. 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chafing nightmare. Keep reading, though.

I woke up from a nightmare about my underwear chafing me. I am a charter bus driver that and I do a lot of airport and seaport pick-up and drop-off work. So, a lot of getting in and out of the seat, bending, lifting luggage, crawling on hands and knees to retrieve items. CHAFING. LOTS of chafing.

After waking up, I got online (about 3AM) and started searching. Came across the Woxer website and the heavens opened. Angels sang, harps played, light beams. You get the point. I ordered ten pairs on the spot. When the package arrived, I was pretty amazed at how heavy ten pairs of underwear could be.

Of my first ten, I still have seven. It's been about two years. I've ordered more. I've told other women about the brand and the site. At work the other day, I told two of my co-workers I could walk around in my underwear and they wouldn't know the difference. Then, I proved that by taking my shorts off. (Yeah, I know, but why should men be the only ones to rock around in comfortable underwear? I did put my shorts back on!)

I know not everyone is going to have my same experience. I've read reviews, and can understand the frustration. I've never gotten as much wear from other brands as I have from Woxers. I will be wearing these for ever. They are great for my type of job, they are ridiculously comfortable, and I have not had chafing issues since starting my path with them.

Thanks for making a good product. I appreciate what you do.

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Joan,

This absolutely made our day 💛 Thank you so much for sharing your experience and for supporting Woxer over the years.

We’re so happy to hear Woxer has kept you comfortable during long work days and helped with the chafing issues — that’s exactly why we created them.

Thank you again for being part of the Woxer community!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality with a limited time to return.

Originally I started purchasing from Woxer to get away from the transphobic company that is TomBoyX - I wanted boxer briefs made of modal that came in a wide variety of colors and sizes. I thought Woxer fit the bill, and decided to give them a try. A few orders later (because initially I was happy with their products), and problems started occurring.

A bra I purchased on March 10, 2026 (it is now May 25th, 2026) is starting to essentially fall apart - the band is waving/waffling horribly. Due to the order being more than 45 days old, I can no longer return it. I have a pair of underwear that developed holes around the stitching of the gusset that I purchased in November of 2025 (and again it's May 25th, 2026), roughly 6 months ago. I have another pair of underwear I purchased on April 7th, 2026 that developed a hole near the band on the side; this is the only item they were willing to replace/refund, and I had to deal with a crappy AI chatbot first, then a less than helpful customer service agent (they acted as if I could return all 3 items, but I could actually only return the pair of underwear I purchased in April, and they said they were making an exception, because the order is more than 45 days old).

I've had Hanes brand underwear, the cheapest ones on the market, last for almost 10 years, yet these premium Woxer underwear and bras I've paid top dollar for won't even last 45 days to a year while following the washing instructions to a T? This brand is a ripoff, and their products are garbage. Avoid at all costs!

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hello,

We’re really sorry to hear about your experience and understand your frustration. The quality issues you described are not the standard we aim to provide.

While the order was outside of our 45-day return window, our support team did make an exception and provided instructions through our returns portal so the damaged items could be reviewed with photos and replacements could be issued.

We truly appreciate you bringing this feedback to our attention, as we’re continuously working to improve both our products and customer experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero I would

If I could give zero I would. 1. Filtered to boy shorts but somehow received briefs. 2. Their stupid chatbot can’t find orders with names, emails, order numbers or addresses.
3. The return process is cumbersome, probably on purpose.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hello Jennifer,

We’re sorry to hear you were disappointed with the fit and overall experience. The style you received was the one selected on the order, but we understand it may not have matched your expectations for a boyshort fit.

We also understand the frustration with the chatbot and return experience, and we appreciate you sharing this feedback with us as we continue working to improve both.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Stretched out bra bands

I have more than 50 pairs of woxer star underwear and I love them. I also have if not 50 but close to 50 woxer bras and I gotta say I'm very disappointed with them. Almost every bra I have ordered the band is stretched out. It didn't happen when I was on my woxer addiction buying spree. But I've noticed that the band after a couple months does not hold up. For the amount of money we pay for them they should last longer than a couple months. This is why I have stopped purchasing and it's very disappointing because I finally found a brand that I was completely comfortable with. Somehow please you gotta find a way to make the bands on the bras last. Please

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Jamie,

Thank you so much for your loyalty — it truly means a lot to us. We’re really sorry to hear about your experience with the bra bands, especially after having such a great experience with our underwear.

This shouldn’t be happening, and we’ve been actively working on improving the durability of our bands. Your feedback is incredibly valuable and has been shared with our product team.

If you’d like, please reach out to hello@woxer.com
with your order details so we can take a closer look and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shit quality for the price.

EDIT/UPDATE: Had an exchange with customer service and Woxer was really responsive to the issue. They explained that since my original order that they have changed the vendor for the waistbands, and offered to make it right by sending a replacement order. Can confirm that the waistband is indeed a different, much sturdier material. Will be checking back in a few months time to update my review based on how these boxers age (while of course respecting washing instructions.)

Bought some Woxers...were very excited to try out some undies in the cuts that they offer. A month into wearing them the waistband has stretched out tremendously (nothing to do with my size or the undies' size...), and one pair developed holes along the seems. They were nice to send a replacement but I had to pay for shipping.

Now 10 months later, all of the waistbands have stretched out, there are holes everywhere, even though I'm respecting the washing guidelines and I bought the appropriate size for my body.

Shit quality for the price. Really disappointed.

8 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Cait,

We’re really sorry to hear about your experience. We’ve since improved the quality of our waistbands, and what you described shouldn’t be happening.

Please reach out to hello@woxer.com
with your order details — we’ll be happy to replace them for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m saddened to write a bad review…

I’m saddened to write a bad review about Woxer after my years of being a customer and subscriber. The quality of their product has went downhill. I have bought several pairs that upon first use the waistband stretched out tremendously. I tried to give them a grace period to maybe fix this issue but still no. I have an old pair of TomboyX boxers that are still in great shape with no waste band wear or holes that are older than all my pairs of woxers. Bad quality for the price :(

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Hi Jordan,

Thank you for being a long-time Woxer customer and for taking the time to share this feedback. We’re truly sorry to hear that the recent pairs you received didn’t meet the quality you’ve come to expect from us.

Quality is extremely important to us, and hearing that the waistband stretched out so quickly is definitely concerning. We appreciate you giving us the benefit of the doubt and continuing to try our products. Your feedback helps us identify issues and improve future production.

Please reach out to our support team at hello@woxer.com with your order number so we can take a closer look and help make this right. We really value your loyalty and hope to restore your confidence in Woxer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible, do not buy

Horrible! DO NOT BUY FROM THEM. I’ve literally never been gaslit like I have by this company! I ordered $50 briefs and was informed the package was delivered. It was not. I know this because I was home the whole time AND had security footage to double check. I wrote to their alleged customer service email, MULTIPLE times, and they never answered. I wrote on social media, nothing. Finally I tried again six months later to the exact same email address, and someone wrote back saying “oh sorry it’s outside of the returns window.” Excuse me?? Refund me! They wrote back again, saying “you wrote to the noreply email which we don’t check, and also the package was delivered.” I had included the entire thread in my emails, and had very clearly written to their support address, not the noreply address. And they can pretend it was delivered all day long, it simply was not. Reading the multiple reviews here of other people having the exact same experience is validating and makes me seriously wonder if this is a fraudulent company.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been.

After reviewing your case, our team confirmed that the order was marked as delivered by the carrier. Because the request came well after our refund window had passed, we were unfortunately unable to process a refund in line with our policy. That said, we still wanted to help and offered a store credit as a solution.

If you’d still like assistance using that credit or have any other questions, please feel free to reach out to our support team at hello@woxer.com and we’ll be happy to help. We appreciate you bringing this to our attention and hope we can improve your experience moving forward.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

While i liked the fabric and general…

While i liked the fabric and general design, the quality isn’t great for a quilt high price. After a month a product already has a snagged thread. Do i want to spend 20-30$ a month for a pair of undies? Not really, no

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Thanks for your honest feedback — we’re really glad you liked the fabric and design, and we’re sorry to hear about the snagged thread. That’s not the quality we aim to deliver. Please contact our support team with your order details — we’d love to send you a replacement pair and make this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience so far

I’ve had a great experience so far with the product. If you’re looking for underwear that’s comfy, soft, and lasts, Woxer is a great choice!
They offer a huge variety of prints and as well as core colors, which makes them perfect for gifts.The company is always making improvements to ensure a great fit, which really shows they value comfort.
I have gifted these underwear and bras to friends and family as frequently as I purchase them for myself, and the product consistently meets my expectations.

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Thank you so much for sharing this! We’re so happy you’re loving the comfort, fit, and variety 💛 And we love that you’re gifting Woxer to friends and family — that means everything to us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and excellent customer service

Woxer underwear come in a wide variety of fun colors and prints with different lengths that prevent chaffing and don't roll up! My favorite product is their Baller Pad Liner that keeps my pads and panty liners secure with ease. Their customer service is also friendly and responsive.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Thank you so much for sharing this! We’re so glad you love the colors, prints, and no-roll fit 💛 And we love hearing the Baller Pad Liner is your favorite — plus big thanks for the kind words about our customer care team!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Gift, Amazing Fit

I gave a pair as a gift to my family, and they loved it! The fabric is amazing and gives a great fit.

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Thank you for sharing this! We love hearing that your family enjoyed their Woxer gift 💛 So glad you’re loving the fabric and fit too!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've purchased from Woxer about 7…

I've purchased from Woxer about 7 times, I am part of their subscription program and VIP group. I really love the fabric, it's soft, and the waistband is great. I had an issue once but customer service sent me a free pari! Love them.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Thank you so much for being part of our subscription and VIP community! 💛 We’re so glad you love the fabric and waistband — and happy our team could make things right for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

best underwear ever

best underwear ever: Woxer is made for comfort, everyday challenges and its material is very soft and breathable

I recommend Baller, it has the perfect length

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Woxer

Antwoord van Woxer

Best compliment ever — thank you! 💛 We’re so glad you love the comfort and breathability, and that Baller is your perfect fit!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer