Zeer vriendelijke man die ons geholpen…
Zeer vriendelijke man die ons geholpen heeft, goede service. Er moest nog iets aan de opel meriva verholpen worden en kregen een leenauto mee,bij terugkomst getankt en onze auto opgehaald. Komen zeker nog terug. Top zaak. We zijn zeer tevreden met de auto.








