4bathrooms 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Originally bought a full bathroom suite from these guys 10 years ago. It still looks great today. I managed to crack the front panel and unfortunately they no longer stock the item. No issue they supp... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Purchased the product easily enough and was informed payment had gone through successfully by pay pal! Then no communication or invoice or anything from 4bathrooms! Even when I phoned them they got d... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I wanted to install a new shower door as we were having leaks from the shower curtain, ordered the door online got a very good price and an extra (unexpected) discount so good deal. installed in a cou... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

4Bathrooms good to deal with, delivery company very good. Furniture heavy duty, nice finish but assembly let it down, had to re drill a drawer runner to level it up, one of handles had a stripped thre... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

4bathrooms launched as a new online bathroom retailer in September 2011. Since then, 4bathrooms has grown to become one of the largest independent bathroom retailers in the UK with thousands of satisfied customers. Our excellent reviews are testament to our ongoing commitment towards offering the lowest prices along with outstanding customer support. We check our competitor's prices daily to ensure our customers receive the lowest prices, even during our competitor's sales.


Contactgegevens

Alle reviews

(592)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay Away!

I ordered a shower door on 18/12/2013, understanding it was the holidays, expecting delivery sometime the following week. Just to check I phoned CS. on the 23/12/2103, to check on delivery time, and was told delivery would be 24/12/2013 or 27/12/2013 due to Christmas. Waited in all day Friday 27th, nothing! Rang CS. Saturday 28th, to be told no delivery till 03/01/2014 or 06/01/2014 at the earliest! Not their fault, it's the couriers! Stay away if your need items in a reasonable time.

28 december 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent sevice

the goods arrived carefully packed and in good condition. The follow up service was excellent. The shower uint I bought is now installed and meets expectations. All in all a very good purchasing experience.

26 december 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent value for money.

we spent a lot of time searching and comparing different shower units and settled for one from 4bathrooms , the price was excellent and the delivery prompt , would recommend.

20 december 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

does what it says on the tin!

Delivered on the earliest day of the advised times, a phone call in the morning telling me delivery would be in the afternoon was much apprecited. Fitted bath screen at my son's new flat the next day, he is very pleased with it! No leaking and looks much better than the rail and curtain which was there.

18 december 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent & efficient

Very helpful on phone. Item ordered Fri. am and delivered Tues. am by very friendly courier. Would deal with again and recommend to friends.

13 december 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great item , exellent service

ordered a shower screen. Very good price. they phoned up about delivery a couple of days before to check everything was ok and what i ordered.
When it arrived it was very well packaged.
The item was easy to fit with full instructions, and i could not be more happier.
Very well done for the whole buying experience.
I will be recommending 4bathrooms to everyone :)

12 december 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

A little disappointed.

There was no fitting instructions with the M.D.F. bath panels which caused many problems.I then phoned 4 baths 4times and their service dept. twice,the service dept. said there should have been fitting details with the panels but 4baths did not seemed concerned.

11 december 2013
Review zonder uitnodiging
Logo 4bathrooms

Antwoord van 4bathrooms

Hi Mr. Foulger,

I have looked at the notes on your order and I can see the first staff member you spoke to provided you with the customer support number of the manufacturer (Niko) - I believe this may be whom you are referring to as the service department in your review as we do not actually have a service department ourselves. As they are a separate company we do not hold a record of any correspondence you may have had with them.

Our records indicate you were advised in subsequent calls to ourselves that the panels require a batten frame to be constructed in order to support them. This is the same advice given in the manufacturer's documentation and is how virtually all MDF bath panels require fitting.

I hope you have now resolved the issue with the panels and that you enjoy your new bathroom!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Items arrived swiftly, no problems

Ordered a Turin unit & basin, toilet, shower tray & bath, all arrived intact, packaged well and in good time. Excellent value for money, only gripe is postage costs to Perthshire £68,

3 december 2013
Review zonder uitnodiging
Logo 4bathrooms

Antwoord van 4bathrooms

Hi Mrs McNair,

Thank you for shopping with us and for taking the time to leave a review. I have looked at your order and I can see you paid a total of £59.00 shipping, which is our standard pallet delivery rate to your postcode area for shipment of large or heavy items. This is actually less than the true cost of shipping a palletised order from our warehouse in the West Midlands to your region of Scotland. You should, however, find the full price you paid for your order (including delivery) is less than - or at least a match for - any of our competitors.

The majority of our shipping rates are subsidised and we offer free shipping on many items (subject to weight & quantity limits) within the UK mainland. Available shipping options and prices are displayed during checkout and these can be viewed at any time by using the box provided in the shopping cart.

I hope this has cleared up any confusion and that you enjoy your new bathroom!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wouldn't recommend

Ordered a bathroom vanity unit with integrated basin which was faulty , rang the shop and spoke to someone who had no idea what I was Talking about so she kept having to riing me back and then twice tried to send me a diff part even though my plumber explained it was the basin ..eventually agreed to change the basin and said it would be delivered Sunday it came Monday ...this sink was well packaged with protective packing, the first had no packaging at all leading us to believe the original sink was probably a return from another customer and they were trying their luck .... We bought 3 diff plugs and my plumber wasted 5 HOURS trying to stop the sink leaking so this all contributed to a rather large bill ....

28 november 2013
Review zonder uitnodiging
Logo 4bathrooms

Antwoord van 4bathrooms

Hi Mrs. Jenns,

Please accept my apologies for the service you received. As our previous reviews attest, we do take customer support seriously and I will look into the support you received from us to see if there is anything that any member of our staff should have handled differently. I will, however, attempt to address your review point-by-point:

None of our staff should have promised a Sunday delivery as it is not possible for us to specifically arrange such a delivery with any of the carriers we use. We typically arrange a next working day delivery when sending any replacement items and I see that - after checking our paperwork - is exactly what our despatch department had done in your case.

We do not stock any used or rejected items; we order complete vanity units direct from the manufacturer's factory - each including a vanity unit and a basin. Individual basins are typically ordered from the manufacturer's UK distribution arm who package their stock independently and is the most likely reason for the difference in the packaging. Any goods returned to us as defective or faulty are inspected by a representative from the manufacturer in accordance with the product guarantee.

I have reviewed the notes left on your order and it seems the initial advice given was to try another waste. The vanity basin you ordered requires a standard 1.25" slotted basin waste as the basin has an internal overflow, with the waste slot aligned to the overflow outlet during installation (this is generally the most common type of basin waste).

As you had not purchased the waste from ourselves we cannot ascertain it's suitability for the basin. We do find the vast majority of problems involving leaking basin wastes are caused by either attempting to install an unslotted waste in a basin that requires a slotted waste (and vice-versa), incorrectly aligning a slotted waste during installation, incorrect sealing of the waste or over-tightening of the waste fittings. We have found it to be a problem that is rarely caused by the basin itself.

However, as your basin was being fitted by a plumber it seems we offered to replace the basin once we were advised trying a different waste had not solved the issue. We are currently waiting for your basin to arrive back to ourselves; once it has arrived it will be inspected by a representative from the manufacturer for any manufacturing defects and will be sent back to the manufacturer if it is found to have any.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good value and fast efficient service

Having searched and compared with other retailers, 4 bathrooms provided the best price. I placed an order and expected delivery a few days later. Just 2 days later they came to deliver but I had been held up elsewhere. A message was left and I rearranged for the following day. Everything was delivered and carried into my home by a courteous driver.

21 november 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service at a great price.

What more can I say? The price was the best I could find. Ordering was easy. Communications was great all through the process and delivery turned up when promised. Everything was well packaged and in order.
A great experience. I'm now looking more stuff for a bathroom install and will buy from 4bathrooms without hesitation.

17 november 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfaction all round

Very satisfied with the items received along with a fast delivery and good value for money and would recommend to family and friends without a doubt

10 november 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

efficient!

very please with the delivery service as original delivery was missed and the company was very responsive regarding re-delivery the next day. a text or phone call prior to the delivery date woudl have avoided missing the orignal delivery date.

5 november 2013
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer