We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I liked the design. It looked really nice on the model. Very disappointed with the quality of fabric as most of aab has become a polyester lover’s heaven. The item I chose was nice design, viscous... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have never had a problem with Aab in terms of refund , and I have returned many items over the years . I can honestly say that Aab has always been consistent and customer service has always been ver... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would really not bother purchasing from Aab. They always take almost a month to give you a refund even though it’s a straight forward refund. They acknowledge receipt of the items straight away- but... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What I've been looking for in modest office wear! For those wanting to be both western formal and yet fully covered for discreet and understated elegance ! Absolutely love my first few dresses... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Modesty at the core of every design. We design stylish clothing for women, prioritising modesty with every detail. No revealing slits, low necklines, or sleeveless dresses. Shop confidently with modesty at the heart of our designs.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

283 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 54% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(283)

106 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second skin slip

Arrived in time looks great on and the second skin slip is extremely comfortable to wear under an abiya

16 december 2025
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we are glad to hear you have had a positive experience and you enjoy your new purchases!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

First time that I'm a bit disappointed…

First time that I'm a bit disappointed with an item from Aab .It didn't really match the description as well as the colour is nothing like on the website .

17 december 2025
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we are sorry to hear that you have been disappointed with your recent order, we are here to help and if you would like to reach out to us to discuss your order further please email us at admin@aabcollection.com.

Aab Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Considerate customer service

Customer service was great. A friend and I bought the co-ord set in advance for our friend’s birthday but we bought the wrong size. As we’d bought in advance, the exchange window of 2 weeks had expired. I emailed customer service to explain and they agreed to the exchange in spite of the exchange window closing, sending us a label to return with. My friend sent back the parcel and the exchange was sent out the very next day. She received it two days later. Really happy with the consideration and help I was given and the timeliness of the delivery.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we are glad to hear you have had a positive experience and you enjoy your new purchases!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor customer service

Extremely poor customer service. Having placed many many orders over the last few years I had hoped their customer service would improve but no changes.
Refunds can take up to 4 weeks to process sometimes longer
Placed an order and 10 days later no dispatch information.
No reply to emails and phone calls out of service. No way to provide feedback or to speak to someone

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we are sorry that you feel you received poor customer service, we can confirm that refunds do occur within 10 working days however in busy sales periods returns may take up to 14 working days.

We can confirm that your initial inquiry with us was for an order that you have placed and has not arrived, we apologise for the delay in dispatch however we did let you know when we were in constant communication with you that during busy periods, orders may take 7 to 10 working days to be dispatched.

We can confirm that your order was dispatched on the 7th working day.

We can confirm that we replied to all your emails from 13/12/25 to 16/12/25 and to your Whats App messages from 16/12/25. We are sorry that we were unable to call you back as we were extremely busy with other customers on the phone.

If you would like to discuss this further please email us on admin@aabcollection.com

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

ABB just doesn’t care about the customer.

I have purchased a few items from aab and my views are mixed, but recently I spent a huge amount on their sale.

Unfortunately I didn't get a chance to check the abayahs and missed the return date.

I just wanted to warn that the material used was so poor, almost like paper. Thin and resembled something you could purchase from Shein. I did write to them, not expecting a refund as my time frame had expired but atleast an acknowledgement of our customer experience. The email I received was a CHAT GPT reply and that annoyed me.

I think that abb doesn't seem to put their customer as their focus or priority and looking at these reviews I can see I am not the only one.
I sometimes like things they sell but out of principle I feel I am not going to spend my money on an organisation who doesn't care about my experience.

I actually returned the clothes to abb at my expense because just looking at them made me sad thinking how much money I had spent.

As expected they didn't care and I I didn't even receive a query or acknowledgement that the clothes were returned.

Maybe as a Muslim Organisation I expect better or maybe I shouldn't!!!

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we are sorry that you have not been happy with your recent purchase.

We can confirm that we have been liaising with you and we have replied to your emails.

Your purchase was made on our sample sale website and we can confirm that we had heavily advertised that all items were heavily discounted and were not eligible for a refund or exchange.

As advised in our email, items cannot be exchanged or refunded - you have claimed that you sent the items back to us at your own expense however we have not received your return in our warehouse.

Please contact us on admin@aabcollection.com so that we can discuss the matter further.

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really appalling customer service

Really appalling customer service, items missing from order, no accountability. Basically accused me of lying. I have been an Aab customer since its inception and have spent thousands with this company over the years. Disgusted and will never be shopping from Aab again.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for you review, we are sorry to hear about your negative experience with us. Customer satisfaction is our top priority at Aab, please get in touch with our customer care team admin@aabcollection.com and we will try our best to make it right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from them their sizings are wrong

I purchased a kimono from Aab and they refused to exchange or refund the item. Their sizing is wrong. I purchased a s/56 previously and it was too long for me so I decided to purchase a s/54 so the length would be a bit shorter, however it was very small. The overall proportions are completely different which wasn’t started on the website. Spoke to the manager she was just repeating how she can’t do return or exchange. What am I supposed to do with an item that doesn’t fit me? I literally said I’ll exchange for a large and tailor it to my size, she wasn’t not helping me out to find a solution. I’m very dissatisfied with the service. They are unreadable and just keep saying I apologise. The manager was trying to say they have no sizes so they don’t do my exchange but it showed on the website they do have sizes so they lied as well. It’s disgusting how customers are treated by this company. Very disappointed and will never be purchasing from here again

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Asslaaam Alaykum,

Thank you for your feedback, we are sorry to hear about your dissatisfaction with the sizing of the kimono and the outcome of your exchange request. We confirm that the item purchased was part of a Final Sale and as per the terms and conditions agreed upon at the time of checkout, Final Sale items are strictly non-refundable and non-exchangeable.

While we understand your frustration with the fit that was purchased in a different size, we are unable to make an exception to these sale terms and we apologise that we could not offer an exchange or return.

If you would like to discuss this further, please contact us at admin@aabcollection.com.

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow delivery, unresponsive, difficult returns

Delivery was extremely slow. After waiting 12 days with no notification, it became clear the clothes would not arrive in time for my trip to Saudi Arabia.

I tried emailing to find out the status, no response.

When I came home and found the package, I tried to return the goods and the website told me the returns window had closed.

I spent more than £250, trusting that given their association with John Lewis they were a reputable retailer. No, this has become an absolute headache.

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for bringing your experience to our attention, we are sorry for the slow delivery, lack of communication regarding your order status and the frustration this caused.

We are sorry to hear that upon receiving your package, you found the returns window had closed.

For us to look into your specific order, the delivery issue and the possibility of assisting with your return beyond the standard window, please contact our dedicated customer care team directly via email: admin@aabcollection.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

saving me in every occasion and quality…

saving me in every occasion and quality is beautiful!

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you so much for your thoughts and time.

We are delighted to hear you had a great experience with us!

Aab Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Poor customer service. I wanted to purchase an item from the sale recently only to see that the checkout price differed to website price. When questioned about it I was told the new price reflected their price in outlet store and they cannot honour the price which I saw. I took screen shots as proof but this was ignored by customer service as if I had made this up. Their sale prices have since gone up as I was made aware via Whatapp that their sale ended a day or so ago and the price change is reflected in their outlet! The same item has gone up! Rather than accepting the error and technical issues on their part and agreeing to sell the item at the price I originally saw they have clearly rejected and told me that they cannot help me any further. Not surprised they haven’t had great feedback on trust pilot!

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for taking the time to provide your feedback, we are sorry to hear about your frustration regarding the pricing issue.

We have reviewed the communication records, including the screenshots you provided and we can confirm that the screenshots were indeed taken during the period when our sale was active however, when you proceeded to checkout and finalise the purchase, our advertised sale period had regrettably ended and the system automatically reflected the increased current outlet price.

We understand this timing difference is disappointing, but as the sale had concluded we were unable to process the transaction at the expired promotional price.

Thank you

Aab Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting for a refund for…

I have been waiting for a refund for nearly three weeks and emailed customer service using an email link in their website twice with no response. I called up and the assistant I spoke to was very rude and said I must not have sent the email to the correct address because they haven’t received anything. Really poor service and attitude. The assistant told me I should receive a refund shortly and I can call up again if I haven’t received an update email today…

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review - We are sorry that you have received a delayed refund, we were unable to locate your initial email to us, if you would like to discuss this further we are more than happy to assist you, please email us on admin@aabcollection.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely rubbish

Absolutely rubbish!
Overly priced clothes! Mismatched sizes!
I did a return took over 2 weeks to get a refund! Andddddd took £18 of tax from my refund. What a disgrace!

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your reply, we can confirm that your refund took place within the 10 working day time frame that we provide, we can see that the reason for return was that the items were loose. We always encourage customers to contact us with any concerns and are more than happy to help.

With regards to tax - please note that VAT is included in the price of all items and tax is shown separately on our invoices to help customers who file tax returns to locate the tax amount.

We can confirm that tax was not deducted from your refund.

If you would like to discuss further, please contact us on admin@aabcollection.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The fitting and quality on maxi dresses…

The fitting and quality on maxi dresses are really bad! Really disappointed especially how much each item cost!

6 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we are sorry that you were not happy with the fit and quality of the dresses, we do urge customers to contact us if they have any concerns.

We are proud of our collections and can assure you all items are made to the highest standard and quality.

Thank you

Aab Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lack of quality

Subject: Urgent: Quality and Order Discrepancies – Orders UK185221 & UK185713

I am writing to formally raise concerns regarding two recent orders and to request immediate clarification and resolution.

1. Order No: UK185221
I ordered the Layla Open Abaya listed as Blue and made of 100% Cotton. What I received, however, is Dark Grey in colour, and the label clearly states it is a cotton blend, which is misleading and not in line with the item description. Due to the incorrect sizing, I amended the length to 54 and placed a second order.

2. Order No: UK185713
The second abaya I received differs significantly from the first. It is made from a polyester fabric and appears to have signs of prior use, with visible marks on the inner collar — which is completely unacceptable.
It is also, as I have noticed, a similar product with a different name & description.

This raises serious concerns about quality control and consistency. I would like a clear explanation as to why the product’s material, condition, and colour changed between orders of what was supposed to be the same item.

The Vintage Peony modal hijab also lacks quality as the print has random colours added to part of the edge of scarf aswell as defects in the material.
Recently, I have noticed there is a lack of quality in the material & the colour bleeds drastically in cold water washes from almost every purchase of your modal range.

Additionally, I ordered two slips in size Small (54 length), but one is considerably tighter in the bust and underarm area, despite being labelled the same size. This suggests a lack of quality assurance in sizing as well.

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for your review, we can confirm that we responded to the same email on 01/08/25 however we did not receive a response from you and we can see that you did return the items.

We are sorry to hear that you have not been satisfied with your recent purchase. We understand how disappointing this may have been and we want to assure you that we take this very seriously.

We apologise for any inconvenience caused and if you would like to discuss this further, please contact us on at admin@aabcollection.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m extremely unhappy with my recent…



I’m extremely unhappy with my recent experience at AAB Clothing. I ordered a dress that looked amazing online, but when it arrived, it looked cheap and nothing like the photos. I returned it and requested an exchange. At the time of the exchange, the new dress I selected was still available, so I assumed it would be put aside for me while the return was processed.

However, when I called back to check on the status, I was told the dress was no longer available. It was frustrating and disappointing, especially since I had followed all the steps promptly and expected better customer service.

While I’ve purchased a few items in the past that were lovely, others have looked cheap and poorly made. For the price point, the quality and service just aren’t worth it.

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aab

Antwoord van Aab

Thank you for the review, we are sorry at the time you were unable to receive your desired exchange.

We have now changed our return/exchange procedure and can confirm that when placing an order for exchange, the size/length that you do select is now reserved and will be processed once we receive the returned item.

If you have any other concerns, please email us on admin@aabcollection.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not recommended for EU buyers – poor returns and no support!

I ordered an Abaya from Aab via their EU website and was very disappointed with both the product and the service.

The colour was different than shown online, and the quality did not match the high price – it felt overpriced for what it was. Most frustratingly, there is no clear return process for EU customers. The website only provides return options for the UK and US, and I had to search on my own and email customer service just to request a return label.

To make matters worse, Aab does not respond to emails, and the return window is only 14 days. This creates additional frustration for customers, especially when time is running out and no clear guidance is provided. The lack of communication and support makes the process unnecessarily stressful.

Because of the return procedure alone, I would definitely not order from Aab again and would strongly advise others against it. I only wish I had checked Trustpilot beforehand.

EU customers are clearly not prioritized.
Beautiful branding isn’t enough – the customer experience must follow through.

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this shameless…

Do not order from this shameless business. Sent my return back month ago and still haven't received refund and this is not first time it happened, first time I made payment through klarna so I was able to get money back this time through clear pay and having issued getting my refund money back.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy anything from them

Don't buy from them, they're dishonest. I didn't receive my order and I still paid for the entire thing, and even though I filed a complaint I didn't get any money back. Theyre still spamming me after at least a year and after I tried to block their site and unsubscribe etc, which is why I am back reminding everyone not to use their site. I don't know how some of the absolute worst companies out there are the ones that sell modestwear. Like, how truly pathetic.

9 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Decent quality stuff but non existent…

Decent quality stuff but non existent customer service which is a huge put off. Incorrect information about fabric material on website and unable to return as no way to contact the company. Phone numbers are incorrect, whatapp customer service doesn't work and absolutely no
response to emails. Such a shame as they have decent stuff and can be a leadung brand if only they offer a customer service. Hope they take notice of negative reviews and improve their service.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged for returning items - avoid ordering online

Having spent £128 online recently I wanted to return one of the abayas back to their stores in John Lewis and whilst I called John Lewis Stratford I was informed I can return the item. I have emailed Aab directly and they advised me online orders can only be returned back to them and not in store at John Lewis! On top of that they charge you for returning an item which doesn’t fit you. Not sure what sort of business you’re running but I won’t be ever ordering from you again! I have also briefed friends and family of this experience and will be sharing this experience on my social media platforms to make other potential customers aware!

I believe it’s unfair for customers to be penalised if your item doesn’t fit us by having to pay for returning it.

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer