Ben er helaas ook in getrapt
Ben er helaas ook in getrapt.
Alles aan deze site is mis, maar daar kom je altijd te laat achter. Je kan nl. alleen gratis een profiel maken, daarna houdt het op. Je moet eerst betalen om ook maar iets verder te kunnen. Je kan dus niet reageren op berichtjes (als je die al zou krijgen, want er is volgens mij geen vrouw betaald lid!)
Zit er nu een maand op en heb nog nooit een reactie gehad op mijn (toch wel uitgebreide) profiel.
Heb zelf zo'n 5x gereageerd op div. profielen, maar heb nooit een reactie teruggehad, nog sterker: de berichtjes die ik stuurde zijn NOOIT gelezen!!
Verder deugd het zoekgedeelte niet, na 5 pagina's raakt het op hol en krijg je ineens weer dezelfde profielen te zien.
Conclusie: geldklopperij en NIET DOEN dus.







