Auto Parts Fair Reviews 

368
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought a couple of used parts for my Honda, everything is in great condition. The shipping was a little over its time, but overall everything is alright. :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You learn about a company when an error occurs. Called upon receipt and immediately provided option to ship correct part or cancel. Part was part marked incorrectly. Flywheel (A/T) ordered, flywhee... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was hesitant at first, to buy a used transmission from an on-line source. I have read and heard about horror stories, told by people shopping on-line for used car parts. I am happy to report, Auto P... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Part delivered as expected. Had the fuse box installed yesterday. Solved me a ton of problems at a very reasonable cost. The under the hood fuse box cost about 1/4 the price of the dealer quote. Becau... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel
  2. ook in
  3. Auto-accessoire winkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Auto Parts Fair is a major online catalog of 600,000+ auto parts including car parts & truck parts. Buy from a wide range of new, replacement, used, aftermarket, rebuilt auto parts at discounted prices with up to 7 year warranty.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

368 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(368)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Offered 10 % discount

Offered 10 % discount if I made the purchase,I made the purchase no 10% discount.

19 april 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

We only offer 10% discounts on items over $100 typically--on certain promotions. We are not sure what promotion you were working off.

If this issue is still pending, contact the seller directly at 800-378-7566 (Open Monday-Friday 8-5 pm EST) and reference your order number.

Thank you.

The AutoPartsFair Team.
www.autopartsfair.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Product/Service

Easy website. Parts arrived quickly. The particular part I ordered was much cheaper here than on the other websites I searched.

17 april 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. I have 2 cars more than 21 years old. Trying to get parts is difficult & other companies have sent me substitute parts that I had to return. Auto parts fair got it right the 1st time. Part came quickly & fit perfectly. I will be placing more orders in the future and telling everyone about the great service. See u soon.

15 april 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed with part and service.

I'll start by saying the lady on the phone was very nice. Otherwise, I ordered a replacement rear hatch for my SUV. After waiting past the delivery date, I inquired about it. Was told the order had been misplaced, so it was resubmitted. When the part arrived by truck, the driver told me the crate had broken apart and the hatch door was found loose in the trailer. It has 2 large dents, a bent corner, and broken plastic trim at the bottom. It is almost as bad as the one I'm replacing. I have submitted this information on your website under warranty claims 4 times now and have not received any response. This needs to be resolved or I would not recommend your business. Thank you. UPDATE: After this was published, I was contacted, and the company agreed to refund a portion of the purchase price. Once again, the lady on the phone was very nice.

29 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

We are glad you got a partial refund on the purchase price. We strive to make things good with our buyers.

If this issue is still pending, you can call the seller directly at 800-378-7566 (Open Monday-Friday 8-5 pm EST) and reference your order number.

Thank you.

The AutoPartsFair Team.
www.autopartsfair.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hard part to find

I ALMOST GAVE UP ON FINDING THIS PART BUT WITHIN 24 HRS I HAD A REPLY AND A FEW DAYS LATER...THE PART. WORKED GREAT.

27 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy order

Very easy to use web site. Found the spare part that I needed quickly and ordering was simple.
A huge inventory from all over USA.
Received the part within a week and it was exactly as described.
Happy customer!

25 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

condition

The part I received was not what I expected. It was all scratched up and when I ordered there was supposed to be a $10.00 which I did not reeive

24 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

D-line rears

rear drive line went out didn't know what to do. I came across this website and it was perfect they helped me out step by step brill my needs were met...thanks guys auto parts your awesome!!!

19 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

2004 XJ8 strut

A lot of good with one annoying bad. On the good side; Reasonable price, reasonable shipping, correct part. On the bad side; Part was delivered with a broken bolt where the strut attaches

17 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE HORRIBLE HORRIBLE!!!!!

I ordered my motor on 02/27 and u guys sold it after I placed order. When I called to check status your rep Lauren or whoever place an unauthorized order after I hung up. YOU GUYS TOOK THE MONEY ON 03/02... it did not ship out until 03/14. My mechanic now has the part which has multiple OTHER pieces n repairs not specified on the call or on the receipt. I WANT MY MONEY BACK BEFORE U GET THE MOTOR. HOW ABOUT THAT!!! WAIST OF TIME

16 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

You placed your order on 2/27, but we require a VIN Number before we can ship an engine to ensure the accuracy of the engine. We got the VIN # from you on 2/28. We can't hold inventory until we have all the information to process the order, so when we checked (after receiving the VIN) the part was sold out. We sourced another one for you on evening of 3/2, with your permission. The part shipped on the morning of 3/8--three business days later (we don't ship on the weekends).

If the part is damaged, you need to call the seller directly at 800-378-7566 (Open Monday-Friday 8-5 pm EST) and reference your order number. On our phone prompt, press number 2 for the “Returns” department.

This issue has been passed on to our customer service team to address. Thank you.

The Autopartsfair Team
www.autopartsfair.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unacceptable service.

Auto Parts Fair sent me wrong part and I can not get ahold of anyone to return it for a refund.
I had to file a dispute with my bank.
Auto Parts Fair real name is Automotix which has an F rating from the Better Business Bureau.

10 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

We have a pending dispute with the bank.

Our customer service team number is 800-378-7566. They are open Monday-Friday, 8-5 pm EST

Thank you.

The AutoPartsFair Team.
www.autopartsfair.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thieves!

I ordered an expensive interior door panel on JANUARY 23rd. When it hadn't arrived nearly 2 weeks later, I called customer service. I was informed, that the part was broken when they pulled it. So they agreed to process a refund. That was two weeks ago. So now I've been waiting for a month for a part, with no refund in sight. I will never order from this company again!

Update: the response below makes it appear as if yesterday was the first time I've called... it was the 3rd call. When I called last night at 6:05, I was told that the refunds department was closed & that I would have to call back. That's when I decided to give the bad review. MY REVIEW is the only reason action was taken. Period. When the refund actually posts to my account, I will update again. I was promised a refund two weeks ago. Forgive me if I'm skeptical.

28 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

We are showing that you called yesterday, and we just refunded a full refund today. Sorry for this experience. Refunds typically take anywhere from 2-5 business days depending on the bank.

Thank you.

The AutoPartsFair Team.
www.autopartsfair.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick and easy transaction.

Had to spend much time on internet locating part for my 08 Kia Sorento. Once I found it and placed the order I was surprised it arrived within a week. The part had a tag with a description and rating. I must say the part worked out great and this transaction was quick and easy.

24 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordering easy, product and customer service horrible

I ordered a sun visor with light feature with no problems. I got the wrong side (even though the label it came with states the correct side, it wasn't). The color was off and here were grease fingerprints all over it. I tried to figure out the return policy and even emailed the company with no success! Terrible customer service!!!!! Won't be ordering parts from here again!

19 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

If we sent the wrong sun visor side, this part needs to be replaced immediately. You need to contact the seller directly at 800-378-7566 (Open Monday-Friday 8-5 pm EST) and reference your order number. On our phone prompt, press number 2 for the “Returns” department.

Our return policy is listed on our website here: http://www.automotix.net/return-policy.html

Call our supplier, they can help you return/replace this part and tell you the status of the order. Thank you.

The AutoPartsFair Team.
www.autopartsfair.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

wrong part

They sent the wrong Mercedes audio replacement after I explicitly gave them the exact part number. This is very frustrating and has yet to be resolved.

18 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Auto Parts Fair

Antwoord van Auto Parts Fair

We apologize for this experience/issue. We take customer service very serious. Let us help

You need to contact the seller directly at 800-378-7566 (Open Monday-Friday 8-5 pm EST) and reference your order number. On our phone prompt, press number 2 for the “Returns” department.

We have forwarded this issue to our customer service team.

They can help you return or replace this part and tell you the status of the order. Thank you.

The AutoPartsFair Team.
www.autopartsfair.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer