www.avantix.dk Reviews 10

TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Hifi-winkel
  2. Auto-accessoire winkel
  3. Elektronicawinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Ærlig butik, vi har eget lager og kan derfor levere hurtigt og stabilt, så lager varer hos os betyder på lager :-) Vi forsøger at have DKs laveste priser på de kvalitets varer der er i vores sortiment, vi bytter eller giver pengene retur inden for 14+14 dage. Du kan afhente din ordre i Skanderborg på vores lager, eller få sendt til 25kr pr ordre. Med venlige hilsner Henrik G. Berg www.avantix.dk


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

10 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

27.06.2020:

27.06.2020:
Den nye Avanti i Valby er piv ringe, maden er så som så, men fremfor alt så er betjening og især fra den nye ejer meget slet... rengøring burde ligeså prioriteres

27 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hurtig levering, god kommunikation - anbefaler!!!

Har i dag d. 11/3-16 hentet min vare på posthuset.
Bestilte denne d. 9/3 - der kom bekræftelse med det samme. Næste morgen kom endnu en mail med data om forsendelse og i dag var den klar til afhentning.
Super dejlig service! Man føler sig godt informeret og indpakning samt varens tilstand er top.
Kan varmt anbefale at shoppe hos Henrik aka Avantix!

11 maart 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

super kunde service

bestilte mine vare om tirsdagen. kunne hente dem dagen efter om aften.
det var virkelig god service.
det er ikke sidste gang jeg handler der igen :D

18 november 2015
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hurtig levering - men mærkelig fragtberegning

Jeg kan kun rose det store udvalg og den hurtige levering. Men af ukendte årsager kunne jeg ikke vælge levering til nærmeste posthus (kr. 25 i fragt), men alene vælge fragt med omdeling (kr. 55 i fragt). Jeg skrev i bemærkningerne til ordren, at jeg ikke kunne vælge nærmeste posthus, men vælger alligevel at overføre indkøbspris + kr. 55 i fragt via MobilePay.
I kvitteringsmailen samme dag oplyses det venligt, at leveringen er ændret til nærmeste posthus, og at jeg muligvis har haft et browserproblem, da jeg ikke var i stand til at udvælge nærmeste posthus som leveringssted.
Nå - men, jeg henter varen på posthuset dagen efter, og alt er fint, men jeg sender en mail, hvor jeg spørger, om der ikke er betalt for meget i fragt, men jeg får et mystisk svar om, at en manuel label koster mere.
Jeg mener dog stadig, at jeg har betalt kr. 30 for meget i fragt, da jeg selv har hentet pakken på posthuset, og det koster jo kun kr. 25 i fragt i følge firmaets prisliste, men herefter ophører kommunikationen fra firmaets side. Er det måske min skyld, at der ikke er fuld funktionalitet på hjemmesiden?
Kr. 30 er jo ingen herregård, men når jeg bliver ignoreret og ikke kan forstå bevæggrundene, kan jeg desværre kun tvinge mig op på 3 stjerner.

Efter svar: OK forklaring forstået og accepteret, så jeg tildeler en ekstra stjerne. Også god påske til dig Henrik.

30 maart 2015
Review zonder uitnodiging
Logo www.avantix.dk

Antwoord van www.avantix.dk

Hej Tom

Tak for din anmeldelse. :-)

Beklager at jeg ikke har svaret din mail, må indrømme at jeg har læst den da den kom, men tænkte at den krævede en dybere forklaring, som jeg ikke lige havde tid til da jeg læste den, jeg har så åbenbart ikke fået mailen markeret til senere læsning, og den er så blevet gemt iblandt de ca 50-100 mails vi får hver dag.

Summen er at når vi tilbyder fragt uden omdeling, så gælder det kun til Post DK, og kun hvis kunden selv udfylder ved bestilling, og det er Post Danmark der levere systemet som du ser på skærmen, og hvis din browser ikke er opdateret, kan det ske at skærmen ikke altid vise de animerede punkter på kortet og adresse punkterne, hvilket formodentlig var tilfældet for dig.
Vi kan desværre ikke lave en allerede lagt ordre om til uden omdeling" som vi til byder til 25kr, og som vi faktisk giver ca 35kr for.
Da jeg tilbød dig at retter din ordre, var jeg godt klar over at jeg måtte af med 76kr+m i alt 95kr for at få din pakke ud til det posthus du ønskede, for når jeg manuelt taster en pakkeseddel til en firma adresse i Post DKs system, så fakturere Post Danmark mig for en firma levering, også selv om den ikke bliver omdelt til dig, for de ser den som en levering til en firma adresse.
Jeg undlod at sige at det ville koste mig de 76+m da du jo havde betale 55kr for en alm. levering, og så tænkte jeg at jeg heller ville betale den beskedne difference end bede dig om at opdatere din browser og prøve igen.
Selvfølgelig skulle du have haft denne forklaring samme dag du sendte mailen, beklager endnu engang at jeg ikke vendte tilbage!

Jeg er glad for at du er tilfreds med varen og leveringen. :-)

Med venlige hilsner
Henrik G. Berg
God påske :-)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hurtig forsendelse og rigtig gode priser!

Bestilte en forstærker til bilen hos Avantix.dk og den var næsten 1000 kr. billigere end andre steder på nettet. Den blev afsendt samme dag som forretningen modtog min betaling. Der kan ikke betales med kreditkort på siden, men hvis det til gengæld betyder at de kan holde priserne nede er det helt fint for mig. Jeg har ingen betænkeligheder ved at lave en bankoverførsel. Alt i alt en god oplevelse og jeg vil med garanti handle der igen, hvis behovet opstår.

11 juli 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Rigtig god service

Jeg bestilte for et par siden et sæt højttalere og nogle kabler fra avantix.dk. Jeg må indrømme at jeg var en smule forvirret over manglen på dankortbetaling, men efter at have læst anmeldelserne her på Trustpilot besluttede jeg mig for at bestille alligevel, og betale via bankoverførsel.

Efter at have overført pengene, blev varerne sendt dagen efter og avantix.dk var god til at opdatere mig om pakkens status via email.

Varerne er blevet godt modtaget, og der var endda en Snickers med i pakken :) Det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet hos Avantix.

1 maart 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Manglende betalingsmuligheder

Når man tænker på hvilken tider vi lever i, så bliver jeg straks betænkelig når man på en webshop ikke kan benytte alm. betalingskort, visa osv....

Så begynder mine røde lamper at blinke, men når det er sagt så tog jeg her chancen og forløbet var også problemfrit, efter jeg havde overført min betaling, men jeg er stadig af den holdning at det kan gøres nemmere og bedre for os kunder, så derfor får de kun 3 stjerner !

7 januari 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

No title

avantix.dk = bergs.dk.
På trods af manglende mulighed for betaling med kreditkort (som i øvrigt skyldes at PBS kun vil dække 1.000,- ved svindel og 0,- ved bedrageri og mgl. dækning) samt sparsomme kontaktmuligheder, er den service jeg har oplevet, fremragende. Bergs tlf.nummer findes på f.eks. find.dk og krak.dk.
Jeg bestilte og betalte samme dag og modtog min pakke dagen efter. Sådan!
På grund af manglende information og betalingsmuligheder, giver jeg bedømmelsen 4 ud af 5 stjerner.

29 augustus 2007
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer