Bankeråt Reviews 51

TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hyggeligt og meget anderledes indrettet. Sød og imødekommende betjening. Ok udvalg af brunch retter, kolde og varme drikke. Rigtig god flat white og Lemonade. Absolut fair priser. Et sted jeg uden tø... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super god oplevelse efter der er kommet nye ejere. Meget hyggeligt sted. De dårlige anmeldelser er forældet! Menukort med lidt til enhver smag. Vi fik nachos med kylling som var lækkert tilberedt. Der... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Booket bord til brunch i formiddags - kom til næsten tom restaurant, og på venlig forespørgsel om andet bord end ved åben dør, var svaret nej, men de kunne lukke døren. Undrende spurgte jeg om evt. a... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vi havde booket bord, men måtte stå og vente 6-7 minutter før vi blev spurgt:"Hvad vil I?" og et bord blev gjort rent til os. Så gik der yderligere et kvarter før brunch afkrydsningskortet kom (skulle... Toon meer


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

51 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super god oplevelse efter der er kommet…

Super god oplevelse efter der er kommet nye ejere. Meget hyggeligt sted. De dårlige anmeldelser er forældet! Menukort med lidt til enhver smag. Vi fik nachos med kylling som var lækkert tilberedt. Der er mange forskellige øl, drinks og endda kombucha på drikkekortet. Imødekommende betjening. Vi kommer helt sikkert igen!

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dejlig aften på Bankeråt

Er virkelig imponeret over Bankeråt, efter at de har fået nye ejere er alt virkelig topklasse. Søde folk der arbejder der, virkelig god service og maden er helt utrolig. Normalt når man tænker bistro/bar mad så er det ikke toppen, men Bankeråt har virkelig formodet at tage maden til næste niveau! Vil varmt anbefale! :)

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi fejrede min datters 30 års…

Vi fejrede min datters 30 års fødselsdag i de meget hyggelige rammer på Bankeråt. Maden er bistromad, og var præcis som gæsterne ønskede det, især kan deres Signatur burger varmt anbefales. Betjeningen var helt i top, og indehaveren, da han var opmærksom på den runde fødselsdag, meget rundhåndet med boblerne. Skal I fejre jeres unge mennesker i afslappede og charmerende omgivelser, kan Bankeråt varmt anbefales.

22 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Værste service af medarbejderen i baren

Vi besøgte Bankeraat lørdag aften omkring kl. 21:20, hvor min kone ville bestille en latte. Hun startede høfligt med at spørge, om det var muligt at få lavet en latte, men medarbejderen virkede allerede stresset og begyndte at lave kaffen uden at lytte færdigt.

Da min kone nævnte, at hun ønskede havremælk og senere sagde, at den skulle være to-go, blev medarbejderen tydeligt irriteret og talte i en respektløs tone. Han bad hende sige alt på én gang og kaldte hende besværlig. Situationen blev meget ubehagelig at overvære.

Jeg blandede mig roligt og sagde, at tonen ikke var i orden, og at han skulle tage det lidt mere roligt. På intet tidspunkt råbte jeg. Alligevel sagde han, at hvis jeg råbte en gang til, ville han ringe efter politiet, hvilket jeg oplevede som helt ude af proportioner.

Diskussionen fortsatte, og hele oplevelsen endte med at føles meget uprofessionel og ubehagelig. Min kone nåede endda at betale 45 kr. for latten, som vi aldrig fik med os.

Jeg har forståelse for, at det kan være stressende at stå alene med mange kunder, men det kan aldrig retfærdiggøre respektløs behandling af kunder.

Desværre er dette den dårligste serviceoplevelse, vi har haft, og vi kan derfor ikke anbefale stedet.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Snydt - og umulige at komme i kontakt med

Bookede et bord, som jeg modtog en bekræftelse på, hvorefter jeg købte værdibevis på brunch til restauranten. Nogle dage efter fik jeg så besked om, at bookingen var annulleret grundet nye åbningstider.
Jeg forsøgte herefter både at ringe, besvare deres mail og kontakte dem via Facebook for at høre, om vi kunne finde en anden løsning på værdibeviset, eftersom vi bor i Jylland og kun havde et døgn i København, men de har været umulige at komme i kontakt med og er ikke vendt tilbage på mine henvendelser!
Pas på inden I booker bord eller køber værdibeviser - jeg er ihvertfald blevet snydt.

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MØDTE EN LUKKET DØR!!!

Jeg havde foretaget en reservation dags dato og efterfølgende modtaget en bookingbekræftelse.

Jeg møder op med min kæreste til en låst dør. Caféen har simpelthen ikke åbent. Vi banker på døren, kigger ind af ruderne. Der er mørkt og ikke et øje til stede derinde.

Magen til uprofessionelalisme skal man lede længe efter. Nu hvor jeg læser andre anmeldelser herinde på trustpilot kan jeg høre, at jeg ikke er den eneste der er mødt op til en lukket café trods bookingbekræftelse.

Der står endda åbningstider på deres dør 10-00.

Jeg har skrevet en mail til dem, så må man se om de vender tilbage. Det kan jeg læse på øvrige kommentarer, at man ikke skal regne med.

Så hold jer langt væk fra dette sted, I kan alligevel ikke komme ind, da de ikke overholder deres åbningstider. Så spar jer selv for besværet og find et andet sted.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nedladende betjening

Booket bord til brunch i formiddags - kom til næsten tom restaurant, og på venlig forespørgsel om andet bord end ved åben dør, var svaret nej, men de kunne lukke døren. Undrende spurgte jeg om evt. at bytte til andet to mands bord og blev nedladende tiltalt (Nu skal du være sød at høre efter…) og forklaret om tidsbrug på bordplan🙄 Besluttede at ignorere - intet ønske om at ytre mig på det niveau, men kommer bestemt ikke igen - rigtig dårlig stemning. To par ankom mens vi sad der, så hvor travlt??
Stjerner pga. tilfredsstillende brunch-retter, men med kedeligt brød.

31 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kan ikke anbefale

Kan ikke anbefale! Vi skulle spise brunch og der var nærmest ingen mennesker, men vi skulle vente en hel time! Da maden kom skulle vi selv spørge efter bestik, og de havde også glemt at give den appelsinjuice vi havde bestilt. Kedelig og lille brunch til en relativt dyr pris og ekstremt dårlig service, så gør jer selv den tjeneste ikke at komme her!!!!!!

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Blandet og lidt skuffende oplevelse

Det var en lidt blandet og lettere skuffende oplevelse desværre.

Vi ventede på maden i 55 minutter, hvilket er lang tid, når man har børn med. Flere andre kunder brokkede sig over de lange ventetider på mad.

Vi bestilte appelsinjuice, fordi jeg blev forsikret om, at det var friskpresset appelsinjuice, da jeg spurgte flere gange. Det var det ikke. Det smagte af billig koncentratjuice fra karton. “Appelsinjuicen” kom dog heller ikke på regningen.

Børnene fik hjemmelavet lemonade. Det smagte af ren æblejuice.

Maden var udmærket. Pandekagerne var fremragende.

Vi havde 2 x MoreBox til brunch for 4 Pers. til en værdi af 548,-, men det dækker ikke i nærheden af de faktiske omkostninger for sådan et besøg, da prisen endte på 840,-.

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Første besøg siden ejerskifte.

Første besøg siden ejerskifte.

Ånden er bevaret og servicen var rigtig god 👏 Jeg selv og min hustru fik brunch med 7 retter, god filterkaffe og en bloody Mary, alt var flot anrettet og uden unødigt tilbehør. Super velsmagende, god akustik og en helt igennem god oplevelse :-)

Vi ses snart igen, i har givet stedet en flot opdatering 👌

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Virkelig god oplevelse

Vi var 4 mennesker afsted - dog med lidt skepsis efter at ha læst trustpilot anmeldelserne. Men må sige de blev gjort til skamme.. Det var en virkelig lækker oplevelse. Vi spiste brunch og alt var så lækkert og friskt. Det er absolut ikke sidste gang vi kommer.

16 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ventede to timer og fik arrogant betjening

Vi kommer aldrig igen. De havde tydeligvis enormt travlt hvilket er helt fair, men det var desværre håndteringen og servicen fra tjenerne der var helt uacceptabel. Vi ventede først en halv time på at få lov til at bestille, hvorefter vi ventede 1,5 time på at få maden. Alle borde omkring os sad også og ventede lige så længe. Det var altså samlet set 2 timers ventetid fra vi ville bestilte, til vi fik vores mad. Vi havde planer efter, som vi måtte aflyse. Ingen tjener kom for at opdatere os eller beklage, ingen tjener kom for at tilbyde os noget mere at drikke. Vi havde bestilt kaffe som vi havde drukket for længst og var blevet kold fordi vi ventede. Vi fik en ny kop kaffe efter vi selv måtte rejse os og spørge hvad der skete. Der var gået en time og et kvarter på det her tidspunkt. Da maden endelig kom manglede min veninde en ret som vi ikke engang havde overskud til at spørge til. Vi havde også bestilt pandekager men fik bare vafler. Jeg nævnte det for tjeneren som sagde, at vi burde have fået at vide at se ikke havde flere pandekager, men det fik vi aldrig information om. Tjenerne vente øjne af os eller undgik os, og vi fik ingen undskyldning overhovedet, kun en forklaring om at der var nye lærlinge i køkkenet, der blev altså på ingen måde taget ansvar. Håndteringen af den her situation var helt vanvittig. Det var dybt ubehageligt at man selv skulle henvende sig, for at få en afklaring om hvad der foregik. Vi endte ikke med at betale vores kaffer hvilket var det mindste de kunne have gjort, hvis du spørg mig. Det var en dybt ubehagelig oplevelse jeg ikke vil ønske for nogen!

16 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Når alt går galt og man så aldrig svarer, crazy nok

'Spiste' på Bankeråt i august og alt gik stort set galt.
Der var ikke åbent da vi kom. maden tog halvanden time om at komme, det var det forkerte og drikkevarerne manglede stadig.
Det vi havde bestilt havde de givet til nogle andre, da vi ville betale kunne det ikke lade sig gøre fordi tjeneren stod i kælderen og drak kaffe og ikke gad komme op, hvilket han forklarede min kæreste der var gået ned på toiletet.
Crazy nok, kunne jo være verdens vildeste off day!
Skrev til Bankeråt og fik svar tilbage om at de ville give os en ny brunch, men at der havde været brand i køkkenet og de havde meget sygdom efterfølgende.
Crazy nok, lød som om de virkelig var forfulgt af uheld! Skriver så til dem for at høre hvordan vi så skal få vores brunch, tænker vi ikke bare går ind og siger vi skal have gratis mad, så skriver til dem om hvordan det skal lade sig gøre ... intet svar endnu ... siden august og vi har skrevet hver måned.
Crazy nok, måske er deres mail gået død, deres interten udbyder har vendt sig mod dem og stoppet alt, køkkenet kan også være brændt helt ned og personalet har alle sagt op eller de er blevet til en hær af zombier der hærger Ørstedsparken og derfor ikke kan svare.
I don't know, men det er CRAZY NOK!

21 augustus 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer