Blue Leaf Bathware & Tiles Reviews 

277
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having two bathrooms under renovation with tight deadlines, I was concerned about delivery times. But I could actually call a number, speak to an actual human (that had my order details on hand) and h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product came much faster than expected (about 3 weeks after placing order when I expected to wait twice that for custom order). Well packed, not damaged. Changed my mind on colour after placing order... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I cannot believe in 2022 I had to help a delivery driver get a 100kg vanity from his truck to my front door. You cannot be sending out deliveries of this weight without having the appropriate service... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This purchase from blue leaf has been by far the best over our whole renovation. From the ease of purchase online, pricing, customer service and fast shipping it’s been so impressive. I was even given... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwwinkel
  2. ook in
  3. Kookwinkel
  4. Sanitairwinkel
  5. Tegelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Blue Leaf Bathware & Tiles specialises in sourcing and supplying a vast range of high quality bathroom and kitchen items to all sectors of the building and renovation industry. Blue Leaf strives to be one of the leading names in the industry to bring the latest advances in the market to each individual collection as well as considering consumer demands, from the desirability of classic design styles to the latest cutting-edge trends. Blue Leaf acknowledges the importance of a truly local service where customers and trade can visit a store and liaise directly with a team of in-house specialists.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

277 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(277)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend...

Easy to order, great pricing and great turnaround time to have product on my doorstep fast!

21 mei 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles


Thank you so much for your kind words! We're thrilled you found our ordering process easy, our pricing excellent, and our delivery speedy. Your satisfaction means the world to us, and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company! Highly recommended :)

Easy transaction, fair pricing and excellent quality products. Ordered 2 brushed brass Linkware Bidet Sprays and 2 brushed brass Linkware Dual Mini Cisterns back in June 2023 (Delayed review I know lol). There were delays due to the manufacturer but the whole ordeal was a pleasant one due to Donna’s customer service. I received phone calls, text messages and emails to keep me up to date and answer any questions I had. They genuinely wanted to provide the best customer service they could and they succeeded. Definitely one of the best companies I’ve dealt with online. Thank you Donna and please pass on my thanks to your team :) Aaron

6 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you, Aaron! We're thrilled you had a great experience despite delays. Donna and the team appreciate your kind words. We look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Repeat customer

I have made multiple purchases in the last few months and your service is amazing. Communication is top notch… keep up the awesome work!

24 april 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for your repeat business and kind words! We're delighted our staff could assist you promptly and efficiently. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product

Great product, suits s our need perfectly.
Fairly prompt delivery

19 april 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for your feedback! We appreciate your support and look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

27 maart 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for your feedback! We appreciate your support and look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service- very happy

I've made two purchases with this company. On both occasions my phone call was answered promptly, the delightful staff determined the availability of the product and advised me. One product I was able to collect in a few hours, the other was on back -order. When it was in stock, I was contacted and arranged to pick up. Very helpful and personal service.

25 maart 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles


Thank you for your repeat business and kind words! We're delighted our staff could assist you promptly and efficiently. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication is really good through…

Communication is really good through email, and fast response to my order and fast delivery, very happy.

20 maart 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

We're thrilled to hear that you had a positive experience. We believe that timely and clear communication is essential, and your satisfaction is our priority. We appreciate your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pleasant helpful and efficient

Pleasant helpful and efficient. Did exactly what the promised. Everything well pack and delivered quickly. Cant fault product or service

21 maart 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for your kind words! We're delighted you had a pleasant, helpful, and efficient experience with us. Our priority is Ensuring we deliver on our promises and provide well-packed, quickly delivered products. We appreciate your feedback and your business. If you ever need anything else or have any questions, please don't hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our prices and service to be great.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T BUY ANYTHING ONLINE FROM THESE…

DON'T BUY ANYTHING ONLINE FROM THESE CROCKS.....
bought 4 fans which were the wrong size, kept one because I opened the box and returned 3.
I was told I would need to pay the postage....however, this company held back $100 from the refund, more than regular postage. Their company postage would have cost between $30 and $40.

23 januari 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

We genuinely regret the inconvenience you experienced with your recent purchase and return. Our commitment to exceptional customer service is unwavering, and we apologise for not meeting your expectations this time.
We understand your frustration regarding the discrepancy in the refund amount. Rest assured, we carefully considered all factors, including the discount applied to your original order, influencing the final refund amount. We acknowledge the confusion that may have arisen regarding the amount you outlined receiving versus what was refunded.
Additionally, we recognise the condition of the returned fans was not optimal for resale. Despite this, we made an exception to proceed with the refund to accommodate your situation to the best of our ability.
If our communication during the return process was unclear, we sincerely apologise. Your feedback is valuable to us, and we are committed to improving our communication and transparency regarding our return policies for all customers going forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

With the exception of the Christmas break, delaying dispatch, communication was excellent and transaction easily done.

11 januari 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for your feedback! We apologise for any delay during the Christmas break. We appreciate your understanding and are pleased to hear that communication was excellent overall.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product … just as described ……

Great product … just as described … quick delivery over Christmas Break

9 januari 2024
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had an excellent experience with our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

20 december 2023
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thankyou we look forward to looking after you in the future

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The items were delivered to my front…

The items were delivered to my front door with no fuss

30 november 2023
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that your items were delivered seamlessly to your front door. We appreciate your business and look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was absolutely fantastic!

Customer service was absolutely fantastic.!
They followed all processes calling me,emailing me ,giving me all up dates till the day of the delivery!
Product well packaged!
The driver absolutely friendly and he also helped me to store in the garage the item after he loaded it off from the truck!
I highly recommend this company for their professionalism!
Thank you, Blue Leaf!

23 november 2023
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

Delighted to hear your positive experience! We look forward to dealing with you in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process to purchase

Easy process to purchase. Great follow up to make sure that the product was correct.

31 oktober 2023
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

We're thrilled to hear about your seamless experience! Ensuring the right product and follow-up support are top priorities for us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been renovating for a year and…

I’ve been renovating for a year and have ordered online consistently. I can honestly say the customer service and supply chain was exceptional!

27 oktober 2023
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

We appreciate your loyalty and are delighted to meet your customer service and supply chain efficiency expectations. Thanks for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bathrooms renovation

The price was competitive and the person on the other end of the phone was very helpful and organized the supplier to allow me to pick it up within 24 hrs which was what I needed

20 oktober 2023
Logo Blue Leaf Bathware & Tiles

Antwoord van Blue Leaf Bathware & Tiles

We're thrilled to hear about your positive experience! Providing competitive prices and efficient service is our priority. Thank you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer