Blumberg Services Inc.  Reviews 

2.430
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely outstanding legal summary and litigation pads. We go through a lot of them, but because we need them to be robust in use in review, we don't buy the junk from most office supply dealers. Bl... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

We've been a customer of Blumberg for many years and have come to value them as a partner in our law firm. I was saddened to see that a number of products that we routinely purchase are being disconti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I attempted online ordering as I had in the past, but could not upload to the cart. Then I called customer service to complete the order. After lengthy discussions and finally being assured that all... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blumberg is always easy to work with. Ordering is easy online, especially since your past orders are available to compare or reorder. Also, an agent will often call you to confirm your order detail... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kantoorbenodigdheden winkel
  2. ook in
  3. Business to Business-service
  4. Juridische dienstverlening

Geschreven door het bedrijf

Blumberg Services Inc. is the nation’s premier supplier of legal supplies for improving law office productivity. Blumberg’s Law Products include corporate kits and seals; blank stock and membership certificates for corporations, LLCs, LPs and nonprofit corporations; notary stamps, seals and supplies; will covers, envelopes and paper; exhibit labels, index tabs, stickers and closing sets; mailing labels; file folders, pockets and wallets; blank laser checks; and litigation supplies. Blumberg's renown legal forms for New York, New Jersey, and other states nationwide are respected by attorneys, courts and individuals. They are available online and on paper.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(2.430)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not recieved my stamp

I have not recieved my stamp. I've sent an email to the company "Shachihata" to no avail. Got a recording with i called the 800 number and my stamp needed to be presented to the lt. Governor on or before the 28. No tracking is available since the 19th of February. I did ckntact blumberg and the agent was looking into it and would call me back but i am still waiting....SUCKS

9 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Kimn,
I am sorry for the trouble with your recent order. I investigated the order and learned that it was lost by the USPS. We shipped a replacement. Please call or email if you did not receive the replacement.

Thank you for your business.
Bob Blumberg

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

People were helpful when I could get someone to call back.

People were helpful when I could get through. I purchased a corporate book for a client. Pages are blank. I called to find out why I didn't get the corporate minutes, etc. No one got back to me.

16 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Mary,
I am sorry that you were not happy with your transaction.

I investigated the order and learned that you entered an order for a Cat. No. 70 Black Beauty kit on our website. The contents of that kit are described on our website as coming with 50 plain sheets of 3-hole pinched 25% cotton minute paper. I understand that you prefer printed minutes & bylaws instead of plain minute paper. The kit that comes with PDFs of the minutes & bylaws is Cat. No. 80.

Please call customer service and we will email the PDFs and charge only the additional cost of the kit had you ordered the No. 80 kit.

Thank you for your business.
Bob Blumberg

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always professional

Always professional. Fast turn around. Very reasonable. Thank you.

15 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for your compliments about our professionalism, fast delivery and prices and thank you for ordering a corporate kit from Blumberg.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was very easy to order the products…

It was very easy to order the products that I needed and they arrived within two days. Always a pleasure to work with you.

14 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for buying will paper from Blumberg and thank you for the review. We're glad ordering is easy for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product; quick delivery

The products ordered arrived quickly and in perfect shape. The quality offered by Blumberg is excellent.

9 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for buying legal office supplies from Blumberg and thank you for the review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to work online

25 januari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for buying nonprofit corporate kits from Blumberg and for the five star review. We're glad you found our online ordering easy.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

originally ordered brown binder

originally ordered brown binder - not in stock - called me to see if black was ok - great job!

9 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for your understanding with the out of stock binder. Thank you also for the review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order is Perfect!

I just received our order and I was perfect. Thank you and I'm sure I'll be placing another order in about six months.

Thanks for all your attention in tracking down the order for Gunn, Lee & Cave, PC.

HAPPY VALENTINE'S DAY!!

Sincerely,
Becky Jo Perry
Support Servies Clerk
Gunn, Lee & Cave, PC

2 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Becky Jo,
Thank you for revising the text of your review in response to Blumberg working with you to solve the problem with your shipment. We'd appreciate you also updating the star listing. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Able to communicate quite easily

Able to communicate quite easily. Honest about availability. Great products.

31 januari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for your order for imprinted will covers. We appreciate your comments about Blumberg's efforts to inform customers about the problems with getting fine papers for will stationery. The paper mill that made our pebble finish 65# stock for will covers and envelopes closed. We’re glad you like the new textured finish bright white 65# paper. Its textured finish is less pronounced than the pebble finish paper, but is more tolerant to engraving and printing processes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast - Accurate

Fast, accurate service

2 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for ordering an LLC kit from Blumberg and thank you for the review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order was for a limited liability…

Thank you, Customer Service, for making my order correct by promptly re-issuing the corrected limited liability tabs. I appreciate your willingness to provide updated tabs quickly to allow me to proceed with getting the book to our client.

2 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Connie,
I apologize for the errors on your order.

In investigating the order, I learned that the customer service representative who entered the order to correct the original error mistakenly entered the wrong catalog number the second time and compounded the problem. We’ve since sent you the correct index.

I understand your dismay and am sorry for the inconvenience and frustration.

Thank you for your business.
Bob Blumberg

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

New Will paper packagin

Very much dislike the new packaging of Will paper! It always came in boxes which had 100 sheets, now they are loosely put in a box of 300 and the paper does not stay as neat and unwrinkled.

6 februari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Karen,
I am sorry that you were not pleased with the way the paper you ordered was boxed.

In investigating the matter, I learned that due to supply side problems, our boxing vendor will not make to order the 100-sheet size box. I can understand why you preferred the old boxing, but we have not found another source for it. Unfortunately, there are no stock set-up boxes made in the appropriate size either. We packed the order in the closest size box available.

Again, my apologies. Thank you for your business.
Bob Blumberg

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Corporate Seal does not work.

My Corporate Seal did not work and it was promptly replaced. ☺️

5 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

We're sorry for the problem on your order and are glad that we could correct it promptly. Thank you for your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super-attentive service!!!

Blumberg’s customer service is top-notch! Throughout the process the customer—and we lawyers can be very exacting!—always knows that they CARE. And that’s what service is all about! Thank you, Blumberg! The spirit of White Street lives on online!

30 januari 2023
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Thank you for your generous comments about Blumberg's service to lawyers and for the fond memories of our former location at White Street in lower Manhattan.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This has been a horrible experience

This was a horrible experience. I ordered items in December. It has been well over a month. I received no updates on my order whatsoever. Eventually I received notification from my bank that the order was cancelled by Blumberg. Then about two weeks ago they recharged my account for the total cost. So, I assumed I would be receiving the item in the mail. Weeks have gone by and I have received nothing. So, I logged into my account to see the status of the items, the items are listed as shipped via UPS Ground. However, the tracking number provide is erroneous and is not recognized by UPS or any other shipping agencies. I have sent two emails over the past few days in regard to the order and have yet to get a response. I want to give Blumberg the benefit of the doubt, because mistakes can happen, but come on, its been over a month without communication or delivery and furthermore, I have associates who have experienced the same service. I can't see how this is a mistake. Where is my order? Please give me the items or refund the amount back to my account.

26 december 2022
Logo Blumberg Services Inc.

Antwoord van Blumberg Services Inc.

Mr. Washington,
First, my apologies that the delivery of your order was delayed and that you didn’t receive notification about updates regarding the protracted delay.

Due to supply side issues, we have been plagued with shortages of fine papers. So much so that we put a notice on the homepage of our website about it. Such shortages and delays are new to us. They rarely happened before the pandemic and we are still developing the proper customer protocols.

In investigating your order, I found that the Southworth paper you ordered was on backorder when we received your order. On December 19 our customer service representative sent you an email advising that the paper was on back order and that the mill scheduled delivery on the 23rd of December. We pride ourselves on customer service, and you’re right, customers should be updated when delays are protracted. I have spoken to the Custom Service Department about developing communications protocols to adjust to these new, if temporary, circumstances.

In the case of your order, the mill kept changing the delivery schedule. The paper eventually came in on the 26th of January, on which date we shipped your order.

Let me add that during this time, your order was not cancelled, as your bank apparently told you. Instead, your credit card charge was put on a “hard hold,” so that you would not be charged until the order was shipped.

As for the tracking number, our primary carrier is UPS, and the UPS tracking number usually appears on confirmations. In investigating your order, I found that your address on our records is a PMP. Our shipping clerk recognized PMB as a Postal Mailbox and changed the carrier to USPS because UPS does not deliver our orders to a PMB. The confirmation sent on the 26th would show the carrier and the tracking number. I checked the tracking number and learned that the order was delivered today, the 30th of January, two business days after shipment.

We are not open on weekends which is why we did not respond to the emails sent over the last few days.

Once again, I apologize for the delay of your order and the considerable frustration it caused you.

Thank you for your business.
Bob Blumberg

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer