Uiterst schandaal bedrijf wat gewoon…
Uiterst schandaal bedrijf wat gewoon niet bereikbaar is. We proberen al een paar dagen in contact te komen om een aantal boeken retour te sturen. Elke keer een bandje met muziek te horen en een mailtje terug is er niet bij. Onbegrijpelijk dat zij scholen, in dit geval de Han in Nijmegen hier de boeken voor mogen vertegenwoordigen en de student zit met de ellende!! Als ik morgen geen passende oplossing heb doe im aangife. Dit riek naar oplichting.
Familie aan den Boom
Tegelen








