amateurs
ze zijn heel goed in u het contract te laten teken daarna haken ze af, maken kosten zonder u in te lichten, schatten uw woning, dan zeggen ze dat er heel veel geïnteresseerde kandidaten zijn, die uiteindelijk nooit komen opdagen, foto's trokken op niets, vergaten beschrijving op immoweb .... heel amateuristisch na een tijdje vragen ze de prijs te verlagen omdat het wat hoog is voor de staat en buurt. ze hebben het wel zelf eerst geschat. toen ik weigerde werd het contract verbroken (door beide partijen) hierna kwam er nog een rekening van de syndicus van dingen die ze hadden opgevraagd waar eigenlijk alleen de notaris zaken mee had. verder had ik via hun ook asbest en epc attest laten afleggen, uiteraard nooit gezien. heb dan naar het bedrijf dat de attesten is komen doen gemaild om de attesten op te vragen en ineens rechtstreeks aan hem te betalen, dit kwam mooi in orde, achteraf durfde brocor nog een rekening te sturen voor de attesten, zelfs zonder dat ze de attesten vrijgaven !! blijf weg van dit kleine amateuristische kantoor
