Cargadgets Reviews 20

TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

20 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deel 2=

Deel 2=

08-09-2025 mijn bestelling ontvangen vanuit duitsland geleverd door “suwtec” maar car gadgets is nog steeds met geen mogelijkheid te bereiken. Ik heb hem binnen na lang wachten de spullen op de site van car gadgets zijn dezelfde als op “suwtec.online” en die leveren hem ook doe er je voordeel mee.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geld weg, maar geen product

Geld weg, maar geen product leveren!

Ze beweren dat het aan DHL ligt, maar ze nemen geen contact op met DHL om een klacht in te dienen.
Dus geen product en EUR. 716,00 armer.

Koop hier niet!

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

cargadgets.nl Malafide website ?

Titel: Bestelling nooit geleverd – communicatie nihil – sterk vermoeden van oplichting
Beoordeling: ⭐☆☆☆☆ (1 van 5 sterren)

Op 20-06-2025 heb ik een bestelling geplaatst. Er werd een levertijd van 2 dagen beloofd. Die belofte is volledig loos gebleken: tot op heden heb ik niets ontvangen.

Ik heb herhaaldelijk contact gezocht via e-mail – zonder ook maar één reactie. Telefonisch contact is praktisch onmogelijk. Eén keer kreeg ik eindelijk iemand te spreken, maar afgaande op de rumoerige achtergrond leek hij zich eerder in een pretpark dan op een klantenservice te bevinden. Zijn enige ‘antwoord’: “Stuur een e-mail.” Op diezelfde e-mail wordt vervolgens wéér niet gereageerd.

Geen levering. Geen bereikbaarheid. Geen enkele verantwoordelijkheid.
Dit bedrijf wekt zeer sterk de indruk klanten bewust te misleiden of zelfs te bedriegen.

Een serieuze waarschuwing aan iedereen die overweegt hier te bestellen: niet doen.

Was een beoordeling van nul of zelfs negatieve sterren mogelijk, dan had ik die zonder twijfel gegeven.

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Camera retour

Camera retour opgestuurd voor reparatie. Is beloofd dat ik wat zou horen maar na ruim 4 weken bellen nog niets vernomen. Telefoon word niet opgenomen, en word niet gereageerd op email.

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AMI interface kabel voor VAG voertuigen

Voor mijn Audi had ik voor Video In Motion (mp4) een speciale AMI kabel nodig. Deze interface kabel maakt een koppeling tussen het MMI systeem en mijn Ipod voorzien van diverse muziek video's. Er zijn 3 soorten AMI interface kabels voor de Ipod naar MMI. De (1) blauw/zwarte en (2) zwarte AMI kabel voor mp3 en de (3) rood/zwarte kabel voor mp3 en mp4. Deze laatste had ik dus nodig en Car Gadgets BV uit Doetinchem verkocht/verkoopt deze via hun website. Het typenummer en de foto met rood/zwarte kabel komen overeen met wat ik zocht. Omdat er bij de online bestelling iedere keer een fout oppopte, heb ik uiteindelijk maar gebeld. De persoon die ik aan de lijn had, was tijden bezig om het artikel uit zijn systeem te toveren. Uiteindelijk had hij de kabel gevonden onder artikelnummer 39458. Dit nummer stond ook vermeld op de website. Niet lang daarna kreeg ik de factuur toegestuurd en heb deze gelijk betaald (€ 28,90). De dag daarop had ik de kabel al binnen. Snelle levering. Netjes. Maar wat bleek. Zij hadden de verkeerde toegestuurd. De Blauw/zwarte (goedkopere kabel). Ik heb gelijk een mail gestuurd en daarin aangegeven dat ik de verkeerde kabel had ontvangen. De dag erna heb ik nog een aanvulling op deze mail naar hun verstuurd. In deze mail heb bijlage gevoegd van Audi, waarin een uitleg over voornoemde kabels staat beschreven. Hoe makkelijk makkelijk kun je het maken voor een specialist in OEM auto artikelen. Ik heb nooit weer een reactie gehad. Gezien de vele slechte reviews en natuurlijk uit eigen ervaring. Een super slecht bedrijf!

19 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Navigatie update VW aangeschaft.

Navigatie update VW aangeschaft.
En achteruitrijcamera camera voor mijn Camper besteld, instalatie ging niet helemaal goed, mail gestuurdt ivm met onbereikbaarheid.
Er was een storing dat is onmacht en mocht langskomen en heeft met laptop de instellingen veranderd en ben erg tevreden.
Vriendelijke vent!

Tot een volgende keer Team Cargadgets!

14 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Defecte gebruikte artikelen tegen nieuwprijzen, geen garantie

Ik heb hier in februari 2023 een bluetooth module met kabel besteld voor mijn audi a6 voor meer dan € 500,= . Bij het afrekenen viel het mij al op dat de site zich vreemd gedroeg en was ik al bang dat ik opgelicht was. Ik kreeg nog wel een bevestigingsmail van bestelling maar daarna bleef het stil. Geen reactie op mails via de site. Uiteindelijk door juridische dreigmails te sturen naar zijn marktplaats account, prive mailadres en whatsapp kreeg ik antwoord. Hij was met vakantie vandaar dat het allemaal lang duurde. Tot mijn verbazing werd er 2 dagen later een doos bezorgd uit het buitenland (volgens mij Tsjechie). Daarin zat een gebruikte module en een onafgewerkte kabel. Deze module bleek defect. De kabel had ik zelf afgewerkt en ingebouwd. Via whatsapp nu wel direct contact, ik kon de module terugsturen. Heb ik gedaan en ondertussen voor € 30,- een gebruikte module op ebay gekocht. Die deed het wel, dus met de kabel had ik inmiddels bluetooth in mijn auto werkend. Na maanden wachten en whatsappen weer een juridische dreigmail gestuurd naar alle mailadressen en whatsapp. Weer geen antwoord, maar na 2 dagen weer een doos ontvangen. Verrassing: dezelfde kapotte module opnieuw gestuurd. Ik ben er nu klaar mee, teveel negatieve energie. Maar doe vooral GEEN ZAKEN met deze OPLICHTER.

25 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Voor 190 euro een navigatie kaart-…

Voor 190 euro een navigatie kaart- update gekocht. Naar tot nu toe niet uitgeleverd. Geen enkele reactie ontvangen. Ik voel mij bekocht, en in de maling genomen. Ik wacht nog steeds op een reactie. Mogelijk dat hij op dit bericht reageert. Anders neem ik juridische stappen. René uit Ridderkerk

28 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waardeloos bedrijf ! Bestel hier niks !

Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven.
De reviews op google zijn nep !
Waarschijnlijk vrienden of kennissen.
Op trustpilot staan de werkelijke reviews.

Geweldige klantenservice 🤣🤣
Welke klantenservice ? Telefonisch niet bereikbaar , op mail word niet geantwoord en de tickets die je kunt invullen reageert ook niemand op. Gister via fb een bericht gestuurd , zou vandaag antwoord krijgen. Maar je raad het al ! Ook hier geen enkel antwoord.
Door de drukte zou het allemaal langer duren. Dit probleem heeft dit bedrijf al vanaf 2019 !

Op de site staat artikel op voorraad en voor 16.00 besteld morgen in huis. En bij het artikel staat 1-2 dagen. Ben al bijna 10 dagen verder en heb nog steeds geen enkel antwoord ontvangen.

Dit was de 1e en zeker de laatste x dat ik hier wat heb besteld. Het zal idd wel van ali express afkomen dat het allemaal zo lang duurt !

17 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichter en vertrokken met de noorderzon.

Oplichter en is met de noorderzon vertrokken met mij geld.
Voor 2150 euro aan spullen gekocht, terug gestuurd, Maar het geld NOOIT terug gekregen (en de spullen heeft hij ook gehouden).

Hij reageert niet op zijn email
Neemt de telefoon ook bijna nooit op.

PAS OP. Website is nog steeds active en kan gewoon bestellen en betalen. Je krijg alleen nooit de spullen. Waarschijnlijk ergens in her buitenland.

6 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte service en communicatie

Product besteld via bol.com. vervolgens geleverd maar was voor mij niet het juiste. Product geretourneerd naar Cargadgets en wacht nu ruim een maand op mijn geld retour. Op mail wordt niet tot nauwelijks gereageerd en via bol.com kom je ook niet verder omdat deze een digitale klantenservice hanteren. Kortom kijk uit voor dit bedrijf. Erg jammer voor dit bedrijf.

20 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte tot geen communicatie

Ik ben normaal niet direct de persoon om slechte reviews te schrijven, maar deze keer kon ik het niet laten. Ik had een radio unit besteld bij hun. Na weekje was dit bij mij, maar er miste een scherm. Dus gemaild en direct antwoord gekregen dat ze het vergeten waren. Kan gebeuren. Na nog een week was het scherm er, maar geen kabel bij. Dus terug gemaild en ze waren kabel ook vergeten. Na nog een week was de kabel er en kon ik beginnen met het installeren in de auto.
Helaas was de radio unit voor een Engelse auto, dus deze paste niet. Wel raar, want dit stond nergens vermeld op hun website, en naar mijn weten rijden we in België en Nederland met het stuur links. Dus terug gemaild en ditmaal geen reactie meer.
Ik heb dan een ticket aangemaakt op hun website, maar na meer dan een maand is deze nog steeds onbeantwoord en nog niet bekeken.
Dan maar proberen bellen, alle dagen van de week geprobeerd maar nooit iemand aan de lijn gekregen.
Mij dan maar bij neergelegd en de unit aangepast zodat die past in de auto.
Maar helaas, component bescherming was actief.
Dan maar naar een Audi dealer geweest om dit op te lossen.
Daar te horen gekregen dat de unit geregistreerd staat bij een gestolen voertuig...

Terug een mail gestuurd naar cargadgets.nl om te vragen of ik de unit terug mag opsturen en refund te krijgen.
Maar terug geen antwoord en geen communicatie...

Unit was 550euro/garage vroeg 90euro.
Dus ik ben 640euro kwijt voor iets wat niet werkt en ik niet kan terug sturen.

2 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (20 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer