City Tiles and Bathrooms Reviews 

35
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I felt compelled to write this review having received the best customer care in Cork City togher shop. Fran and his team seriously could not have been more helpful and obliging when another large st... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing customer service — or rather, the lack of it. I entered the Limerick store and had a look around, but no member of staff approached me or asked if I needed any assistance or wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had a bit of an issue with our bathroom tiles when we ran short. Our original supplier couldn’t get us more tiles for 4-6 weeks however City Tiles and Bathrooms were able to get them sent to their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having been unable to find a suitable matching floor tile in other tile shops I visited City Tiles in Ballymount and had no problem finding at least 2 options one of which I bought. Great selection of... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel
  2. ook in
  3. Badkamerinstallateur
  4. Douchedeurwinkel
  5. Keramiekgroothandelaar
  6. Tegelwinkel

Geschreven door het bedrijf

City Tiles & Bathrooms is Ireland’s leading destination for tiles and bathrooms, with showrooms in Cork, Dublin, and Limerick. Each spacious showroom features over 50 bathroom displays and free parking. Founded by Pat Roche and Michael Tyrrell, who bring over 50 years of industry expertise, we’ve built a nationwide reputation for quality tiles, bathroom suites, sanitary ware, showering solutions, and accessories – all at affordable prices. As an Irish-owned business, we pride ourselves on expert advice, friendly service, and exceptional value. Our experienced team combines over 250 years of knowledge to help customers find the perfect ceramic or porcelain tiles and bathroom designs for every style and budget. At City Tiles & Bathrooms, our philosophy is built on Innovation. Design. Elegance. – delivering style, quality, and value in every product. Visit us today in Cork, Dublin, or Limerick – Quality, Style & Value Guaranteed.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(35)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing customer service

Very disappointing customer service — or rather, the lack of it.

I entered the Limerick store and had a look around, but no member of staff approached me or asked if I needed any assistance or was interested in anything in particular. When I left, I said goodbye, but no one acknowledged me or even looked my way.

Unfortunately, I found the experience quite disappointing.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Hi Leilane,

We’re very sorry to hear that you left our Limerick showroom feeling disappointed with your experience.

Please be assured that this was never intentional! We would never want a customer to feel ignored or unwelcome in any of our showrooms, and we’re very sorry that this was the impression you were left with.

We really value our customers and their feedback, and if myself or the team can assist you with anything, please don’t hesitate to contact any us directly on 061 439 640. We would really appreciate the opportunity to give you a positive experience.

Kind regards,
Sarah & The CTB Limerick Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I felt compelled to write this review…

I felt compelled to write this review having received the best customer care in Cork City togher shop.
Fran and his team seriously could not have been more helpful and obliging when another large store in little island left me down. I badly needed a certain panel to go work a shower door and they showed me 5 star customer service going above and beyond to help me.
Thank you so much guys, true gentleman.

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyers beware!!!

Buyers beware!!!
I placed an order on tiles in City Tiles and Bathrooms, Limerick store, the were the end of a line, we were told they were in the warehouse in Cork that they would be in Limerick shortly and ready for us to collect.
I went in Monday to pay the balance on the tiles approx. €1000, and the assistant refused to take my cash, saying the guy who served us would contact us. I knew there was an issue, one they refused to tell me in the store. They later rang my husband to tell him they had in fact sold the tiles, yes they sold them.
I rang the owner John only to be asked was there any other colour tile that I liked….,,
My advice would be to avoid this store at all costs as they clearly do not care about their customers.
See reply from store; the tiles were “no longer available”, to be clear the tiles were actually SOLD TO ANOTHER CUSTOMER, let’s call a spade a spade.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Hi Irma,

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience. We completely understand the frustration when you have picked your tiles and are expecting them to be ready for collection, only to then find out they are no longer available.

We’re apologise for the inconvenience this caused and also that you felt you weren’t given a clear explanation when you called into the store. We always do our best to look after our customers, and it’s disappointing to hear that you were left feeling otherwise on this occasion. We’ll make sure we communicate better between our stores going forward to help avoid a situation like this happening again.

If you’d like to discuss it further, please give us a call on (061) 439 640 or call into the store. We’d be more than happy to see if we can find an alternative that you’re happy with as John mentioned, or hopefully even find you something better!

Apologies again for the frustration caused!

Kind regards,
The CTB Limerick Team

**EDIT:**

Hi Irma,

You’re correct to call a spade a spade, the tiles were sold to another customer. We just wanted to clarify what happened from our side, as there was some confusion around the stock.

The tiles were end-of-line stock that was held in another one of our stores. Unfortunately, they were sold in that store around the same time you placed your order, before our Limerick team could arrange for them to be transferred.

This led our salesperson to believe that the tiles were in the process of being transferred to our Limerick store, when unfortunately, we now know that they were no longer available. This ultimately led to the confusion when you called into the store to pay the balance.

We completely understand your disappointment, and we’re genuinely sorry for the frustration and inconvenience this caused.

We do hope that we can rectify this for you and find an alternative that you’re happy with, if you’ll allow us the opportunity to put things right.

Kind regards,
The CTB Limerick Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic experience dealing with them

Fantastic experience dealing with them. Very knowledgeable, especially for customers that have very little experience as to what is required. Big shout out to Matthew as he really help me and was helpful with questions and queries post sale.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Went to city tiles and bathroom and met…

Went to city tiles and bathroom and met there worker Eddie to get my whole bathroom renovated before Christmas they broke a tile in my bathroom and never finished the radiator covers and destroyed my bathroom door now Eddie seems to have moved abroad I am getting no where in getting my items fixed that I paid for and when i rang they said my name wasn’t on there system finding a lot of problems now since the bathroom was done

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great display and excellent customer support.

Having been unable to find a suitable matching floor tile in other tile shops I visited City Tiles in Ballymount and had no problem finding at least 2 options one of which I bought. Great selection of tiles on display much different than other tile shops. Also, received excellent customer support from Matthew as had to order extra tiles which was no problem. Good range and competitive prices.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. Great professionalism.

We had a bit of an issue with our bathroom tiles when we ran short. Our original supplier couldn’t get us more tiles for 4-6 weeks however City Tiles and Bathrooms were able to get them sent to their Dublin showroom within 48 hours ready for my collection. Mathew and Lenny were professional and courteous throughout the process and went above and beyond by sending me photos of their tiles and explaining that batches would be different but allowing me to bring a tile along to compare. I would highly recommend - fantastic service. Thanks guys.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thanks so much for your kind words! ⭐ It was a pleasure helping you, and we hope to see you back in one of our showrooms or online again soon. 🏡

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and reliable service

I called into City Tiles and Bathrooms on spec. We were refurbishing our bathrooms and needed help! Lenny was extremely helpful, talking through the different brands, their quality, what finishes and colours were available. He got samples for me to match up at home. Since my initial order I have placed two more orders with Lenny. The last order was very last minute and he kindly rushed the order through for me. I am delighted to recommend Lenny and City Tiles and Bathrooms.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thank you so much for your lovely feedback! 😊 We'll make sure to pass your kind words on to Lenny, he'll be delighted to hear it! 💙 Thanks again for your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

I was looking for tiles and went into City Tiles and Bathrooms. Matthew met me at the door and was so friendly and welcoming. He showed me a number of tiles but we couldn't find anything suitable. Matthew said he would have another look and would send me details of anything he felt might work. I didn’t think much more about it, but true to his word Matthew sent four more options that met my requirements.
A huge thank you to Matthew, I couldn't be happier with my tiles and the service I got from City Tiles and Bathrooms.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thanks so much for your feedback! 💙 Reviews like yours really mean a lot to us. We'll make sure Matthew gets your lovely comments. ⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I went to the city tiles and bathroom Dublin

I went to the city tiles and bathroom in Dublin, Lenny was absolutely amazing with showing us all the tile options, he was super helpful and knew his stuff and helped us pick out the right tiles without making it stressful or overwhelming. Highly recommend.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

We're delighted to hear everything went well! 😄 Thanks so much for leaving us a review. Your support means the world to us. ⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from the team

Great service from the team.
The lads went above and beyond in the job from start to Finish .
Next job is the kitchen will definitely return .

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thanks for the 5 stars! ⭐ It really means a lot to our team. We appreciate your support and hope you enjoy your new purchase. 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great experience

We recently bought our kitchen tiles City Tiles and Bathrooms. The customer service from beginning to end was wonderful and Matthew was a pleasure to deal with. I would highly recommend the company for your tiling and bathroom needs.
Paula Wilson
Rathfarnham

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

What a lovely review to read! 😊 Thank you so much for your support. We hope you're delighted with your new tiles. 🛁✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and…

Excellent customer service and knowledge from Lenny, willing to go over and above to help with your requirements. Would highly recommend.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thanks a million! 💙 Lenny will be delighted to hear your feedback. We really appreciate you choosing City Tiles & Bathrooms and hope to see you again soon! ⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought my tiles and bathroom…

I recently bought my tiles and bathroom accessories from city and tiles and had a great experience from start to finish. The whole process was smooth and the team were a pleasure to deal with.

Matthew in particular was extremely helpful, knowledgeable, and professional throughout. He made everything easy and was always happy to answer questions and help with choices.

Really pleased with the quality of the products and the customer service I received. I would definitely recommend to anyone looking for tiles or bathroom accessories.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

We're delighted to hear Matthew looked after you so well! 😄 Thanks a million for the lovely review. We hope you love your new bathroom for years to come. 🛁💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very knowledgeable

I bought the tiles and bathroom accessories for our new build in the limerick shop. I can highly recommend for quality and service. I dealt with John, he is very professional and knowledgeable. It was a pleasure to deal with this buisness

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Really appreciate the 5 stars! 💙 John's product knowledge is second to none, so he'll be delighted to hear your feedback. Thanks again! ⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a really positive experience at…

I had a really positive experience at City Tiles and Bathrooms.I found their products to be of really good quality and value for money.
What impressed me was the layout of the show room and the customer service in particular from Matthew. We visited the showroom on many occasions before we made our purchases and at each visit all the staff were really helpful.
Also the delivery service was excellent, arrived at scheduled time and it was a huge help getting all our bathware safely into our home by Johnny (the delivery driver).
I would definitely recommend City Tiles and Bathrooms-Dublin.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thanks so much for your lovely review! 😊 We'll be sure to pass your kind words on to Matthew, Johnny and the rest of the team. They'll be delighted! 💙 Enjoy your new bathroom, and thanks again for the recommendation. ⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All staff are very helpful,The trade…

All staff are very helpful,The trade counter has a great range of tools and the showroom has a great selection of high quality tiles and bathware.
They make running a bathroom renovation buisness that bit easier.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thanks a million for the great review! 😄 We're glad we can make running a bathroom renovation business just that little bit easier. If only we could do the installs too! 😉 Thanks again for your support. 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There are no words!

There are no words!
Lenny, Matthew and all the staff were second to none!
Not one single thing was an issue and I plagued them for months with stuff I needed. Anyone I came in contact with in city tiles was polite, helpful and courteous!!

We have highly recommend City tiles bathroom to anyone who will listens!!

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Wow, thank you so much for the amazing review! 🤩 We'll be sure to pass your kind words on to Lenny, Matthew and the rest of the team. They really will appreciate it. Thanks a million for all the recommendations, it means the world to us! 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience since 2018!

I've used City Tiles and Bathrooms (Dublin) a couple of times to source bathroom furniture and tiles. Always a pleasure to deal with; great range, staff are really helpful, prices are good. Most recently I was having trouble with a part in my concealed shower, which I'd bought back in 2018 from them. These parts are very specific to the individual shower (it was a flow cartridge) but they sourced a replacement part quickly. Matthew was really responsive to all of my contacts and I'm happy to say that the new part fixed the issue. Many thanks . 100% recommend

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

What a brilliant review, thank you! 😊 It's fantastic to hear you've been coming back to us since 2018. We'll make sure Matthew sees your kind words. Thanks for sticking with us over the years, and for recommending us. It really means a lot! 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star service...Thank you

From the moment we walked in the door of City tiles and bathroom we were given a lot of help and guidance choosing the design of our bathroom. We were blown away with the final result. Our bathroom looks like something out of a hotel. Thanks guys!

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Tiles and Bathrooms

Antwoord van City Tiles and Bathrooms

Thank you so much for the lovely review! 🤩 We're delighted to hear you're so happy with your new bathroom. Hearing it looks like something out of a hotel is the biggest compliment we could ask for! 🛁✨ Thanks again for choosing us. 💙

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer