hello guy, i am going to write honest review for this application, i am working with this application from long time, and doing all activities without using any vpn or multiple accounts. And today... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Pagou o primeiro 10 cents e não pagou nunca mais, estou a + de 5 meses tentando todas as maneiras de pagto deles e nada, eles ficam pedindo mais 14 dias, + 14 dias. Toda vez eles recusam o pagamento e... Toon meer
I used the mobile app on my iPhone, but it's currently unavailable for installation from the App Store. Some functions are not working properly, especially the spin feature. it just displays some text... Toon meer
Been playing it since 2021 claimed rewards two times since then when I first installed it, but nowadays when I try to redeem rewards, all of my 6 submittals failed … It became a scam app just like oth... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
ClipClaps is the first member-owned trending video and news app that commits to bring users the latest breaking news and trending videos.
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Big Scammers
I am writing this review to explain my frustration with Clipclaps for the last 7 months. I as a proud user of your app and services for the past two years and am very disappointed in u guys. It all began in the beginning of October last year when I tried to Withdraw Funds I had accumulated in the App. I had to wait 21 days (3 weeks) just to unfortunately be informed that my request was declined. They don't give a specific reason and I have contacted support for the last 7 months and nothing happened. Since then I have not used the app as often and have just been trying to withdrawal my funds. 7 months later 1 am in this loop of still trying to withdrawal funds I earned 8 months ago. This process has been devastating and time consuming for such small funds. U have payed me before and I had high expectations for u guys. Now all I can do is hope that u just hear my cry and just pay me what I earned. If there is a reason why you are unable to pay me just tell me so that I can finally move on with my life. I wanted to inform others and new users who are thinking of downloading and using Ur service because tbh if ur not paying me then there is no way u shall pay them. Am not doing this because of bitterness or anger but because it the only option u guys have left me
Hope u have a nice day whoever is reading this and please stay away from this App
I have worked for many months and they…
I have worked for many months and they paid nothing. Scam app. Don't work on it.
i have windraw since february 26..today…
i have windraw since february 26..today march 19....nothing !! i have send email..just answer sorry i give the folder on the accurate team !! as soon its possible they answer you 😁🤣🤣🤣. my god...Anyway even they are scamer..the responsability come from google play store...nobody check if they are legitimate or not !; just they accept coz need money !! i think we have to complain all of us, even big company about google play store..and not use it anymore . have a lot of way for doenload without google play...many free sites !!..if someone think like me...boycott google play.and less billion on them pocket...😁😁
10usd mobile
Big scammer app not work all people …
Big scammer app not work all people not waste time
Fake app
its Very Bad I Six Month Work On This…
its Very Bad I Six Month Work On This but its Not Paying.
Good and trusted site i withdrawal…
Good and trusted site i withdrawal above 30$
40,000 usuarios registrados para que, si como pagina de Ganar Dinero, no cumple.
Por lo menos le cobre $0.10 centavos a esta APP SCAM, se pintaba con muy buen proyecto.
40,000 usuarios registrados para que, si como pagina de Ganar Dinero, no cumple.
Siempre he tenido duda de estos negocios, en lo que para cobrar tienes que acumular una cantidad muy grande de dinero.
Ya la historia como que lo demuestra, proyectos como Libertagia también te exigían tener un monto para cobrar, al final a nadie le pagaron.
En esta APP te dejan subir cualquier tipo de video, para cuando solicitas tu pago, indicar que infriges sus normas de actividad, y te lo rechazan, hasta que simplemente te aburras.
pero esto me deja muy buenas enseñanzas, como investigar primero bien el negocio, antes de dedicarle tiempo.
Scam 100000%
Scam.
Very hard to earn $ after that they declined your withdrawal. Scammer of the Decade. Very bad experience.
6 month waiting withdraw
6 month waiting withdraw, declined all time . First time it’s received 10$ but in 2-3 time not working
Scam
One of the most SCAM app. Playing this app for about 3months just to reach their minimum threshold to pay out. So thats it, i reached the payout threshold amount, requested for my pay out. Then after waiting for 16 days i got an email from them saying that they detected an irregular activities with my account which is very annoying. I replied to their email thesame day then told them to send me some proof that i’m doing an irregular activities on the app itself but i got no answer with that email. Tried it thrice but still thesame issue. So this app is a BIG SCAM APP. I think they only pay people promoted their apps like those youtubers. So stay away from this app or better report the app on playstore and appstore.
Só paga o saque de 10 cents e o 1⁰…
Só paga o saque de 10 cents e o 1⁰ saque de $10.00. Após isso sempre nega o pagamento alegando "Atividades Irregulares". Aplicativo bem desonesto.
Scam
I got $10 before a month and requested a withdrawal but still I didn't get my withdrawal released. They say they will check it and let me know.. This is what they said for all 13 complaints I sent them. Don't waste your time using this scam app
Retrait de mon aregnt
J'ai voulu retiré mon argent à deux reprises, mais il refuse sous prétexte que je ne respecte pas la charte et pourtant j'ai l'a toujours respecté, malheureusement je pense que c'est devenu une arnaque.
SCAM
SCAM
sherina (clipclaps)
Jan 12, 2022, 14:45 GMT+8
Hi Eduardo,
Sorry for the inconvenience, we are unable to delete your account due to technical reasons currently.
If you no longer use the app, the existence of the account will not have any impact on you. If you have the following requirements: such as unbinding PayPal, etc, please provide us with more information.
Thank you for your patience and understanding.
it's scam.don't waste your time..
arnaque
arnaque, j'attends $14,75 depuis 8 décembre 2021. paiement refusé sous prétexte activité irrégulière détecté. alors que au début j'ai reçu $0,10 en 24h. donc je confirme que c'est une arnaque. ne perdez pas votre temps
ClipClaps SCAM
I played and DONE the ClipClap app AND reached the 10$ and asked for a payout request !! AND this is what i got BACK from them : Hi vince1975,
PayPal has temporarily prohibited withdrawals less than $15 for risk management reason. Withdrawals over $15 will be handled manually.
If you want to withdraw money less than $15, You can use other withdrawal options, such as redeem gift cards, mobile recharge, etc.
Thank you for your support to ClipClaps
THIS is SUCHE a BS because in the app of clipcalp there is NOT even a 15$ withdrawls SO now i NOT only lost my 10$ what i have earned !! BUT they just ship me off with this Email !! I request everyBODY dat have problems with this app to report it to googleplay aswell !! Like i will do TO get this app off the web and net !!.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








