Excellent quality product; I bought full length wellies and a pair of ankle wellies. Both are very comfortable as well as of course waterproof. Customer service is outstanding; I had bought multiple... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
I ordered a pair of boots 6 months ago, worn a few times and the sole of one of them fell off, I contacted customer service along with photos who refunded me in less than 24hrs. Amazing customer servi... Toon meer
Wellies were poor quality. Split in multiple places after two weeks. Refused refund because I attempted to glue the first split before more appeared resulting me in deciding to just return them becaus... Toon meer
The shoes l received are a lovely fit and very good value for money and not cheap looking like some l've ordered on line from other companies with the picture on line looking better than the product .... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Over Cotswold shoes
Geschreven door het bedrijf
Once we launched our lifestyle range, Cotswold became renowned among festival goers for our wellingtons as well as families for our hiking boots. Today, Cotswold has an impressive portfolio of Lifestyle, Hiking, Wellington and Slipper styles suited for the way of life of people living in the beautiful Cotswolds area, for every walk in life.
Contactgegevens
Units F & G, Quedgeley west business park, GL2 4PH, Gloucester, Verenigd Koninkrijk
- 01452727300
- info@cotswoldshoes.co.uk
- www.cotswoldshoes.co.uk
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
I bought the walking boots in winter
I bought the walking boots in winter, didn’t start wearing them until a couple of weeks ago. They are super comfy, don’t know about waterproof as not rain tested yet. Won’t get to rain test now as after a few wears have split both sides of my toes. Shocked as I paid quite a lot for them so thought I was getting quality. Back to karrimor for me.
Perfect size waterproof comfortable…
Perfect size waterproof comfortable excellent value
Faulty shoes but handled really…
Faulty shoes but handled really quickly, pleasantly and efficiently by staff and full refund including postage. Thank you.
Lovely comfy Wellingtons
Great shoes, very good price
Speedy delivery, v comfortable for my trip to Dorset, smart as well
Androids in charge of Customer Service.
I bought a pair of golf shoes from them many years ago. The shoes are lasting well but over time the cleats have either worn or broken off. I emailed them saying they were well out of warranty but could they tell me how much a new set of cleats and tool would cost. I got a reply saying" Unfortunately, we don’t have a replacement system in place right now. We’re really sorry for any hassle this might cause, "I replied that I was not asking for replacement only the cleats. I then get a reply "We do not offer repairs, they need to go to their local cobbler." I replied that all I wanted was the cleats . I got a reply saying "Unfortunately, we don’t have a replacement system in place right now so we will be processing a refund for you instead. But don’t worry! If you’re still looking for a different size or want to try something new, you can easily place a fresh order through our website. " I replied saying " Please confirm how much you are refunding. Do you need my bank details?" I got another reply saying I should go to a local cobbler. I replied "All I am asking is do you sell replacement cleats for mine that have worn away. It’s is a simple question that only needs a simple answer. It is either “No” or “Yes we do and they cost so much “.Which one is it? ". I have not received a reply. I can only believe the android has blown it's chip or run off with the local cobbler.
Good service, quality product
Overall, great service, fast delivery but would use this company more often if they did free returns.
I received a lovely pair of wellington…
I received a lovely pair of wellington boots from this company as a gift which sadly have just become faulty. Having contacted the company they are going to send me a refund. My issue was dealt with very efficiently and professionally.
Quality at affordable prices
Super fast delivery. Excepțional product, super quality and great price
Very comfortable and waterproof
Very comfortable and waterproof, great for dog walking in the cold and mud
Bought a pair of Cotswolds green/black…
Bought a pair of Cotswolds green/black ladies ankle wellies, the left one was leaking at the end of two weeks. Poor quality. I've contacted onbuy where I purchased them from so I'll see if they replace the left one
Contacted them regarding a problem…
Contacted them regarding a problem which was rectified immediately. Great customer service!
Avoid buying from Cotswold
I had an old pair of Cotswold Abbeydale walking shoes, size 8, that I've had a few years and wanted to replace. I was very happy with them so wanted the same pair again.
I didn't get my original ones direct from Cotswold Shoes (as they were bought with an All4one voucher) but thought I'd buy direct from them for a new pair.
The Shoes arrived... same brand, style and size. Everything EXACTLY the same as my original pair, except a number on the label, which was prob the production batch.
However they didn't fit. The width across the toes and front part of the foot was much narrower than my previous ones. I walked around the kitchen a bit, they were too tight and far to uncomfortable to walk in. I compared them to my previous pair and could see the width difference with the naked eye.
So I checked and they don't do different width sizes. Either they'd purposely changed the width size or its a manufacturing error (The Shoes are made in China).
This was the Christmas period so I emailed my concerns, and about getting a refund. Several days passed so I messaged them through their website.
During this time I saw other reviews stating the same about the width of the shoes, also that Cotswold do not exchange, and they are awkward to deal with.
Eventually I got a response, however as it was getting close to their 14 return policy, I'd already sent the shoes back at my own cost.
Then they messaged me saying the same shoes would be sent back to me (no refund) as I'd worn them. I replied explaining they had only been worn in my kitchen (quarry tiles, two dogs and kids...so yeah there are bits walked in), also that they were just too tight for me to walk in comfortably.
They responded saying they were returning them to me, I replied again, stating I'd only tried them on in the house again and wanted a refund. They then sent photos of some shoes (apparently mine?) with bits on the soles. They just would not accept that they hadn't been worn, other than to try them on.
I gave up trying to explain again... I was quite exasperated at this point, and they are returning the shoes.... y'know... the ones that don't fit?
They didn't even acknowledge that they have an issue with their product (they do... other people have also stated it).
I will never buy Cotswold Shoes again, the quality issue aside, the way they treat customers is very poor.
Upper comes away from sole
I've had three pairs of Cotswold waterproof walking shoes. The last ones were the Maismore model. I like the style and comfort however they all suffer from the same problem. After 6 months of very light use the upper starts to come away from the sole long before the rest of the shoe is showing any signs of wear. Time to try another brand I think.
All good and great boots.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








