Geweldige website en service!
Overzichtelijke, duidelijke website, en GEWELDIGE service! Helaas was mijn pakket kwijtgeraakt (buiten de schuld van De Bierliefhebber). Maar zij hebben dit ondanks hun vakantie direct opgepakt en hebben mij een nieuw pakket opgestuurd met een extra bier voor het ongemak, super!




