slechte service na verkoop
Aankoop ging vlot maar nu er een herstelling in garantie moet gebeuren al meer als een maand aan het wachten tot ik het toestel terug heb.
Op telefoonnummer wordt niet opgenomen en mails duren 2 dagen om beantwoord te worden.








