Dibor Reviews 

10.108
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery of my Dibor Christmas Wreath, was relatively quick. The box and wrapping it arrived in was a lovely touch. A couple of bits fell off the wreath when I opened it up, though this is not a compl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The antlers on the ‘Giant bronze wall stag head’ are not as described in the image used on the website. One of the antlers goes straight up in the air, which looks comical. Dibor agreed they... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous products delivered on time that really made my Mums birtgday. She adores her welly plant pot and now all her friends want one too. The diffuser was so good, I'm going to order some more f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They delivered within two days. Wreath was exceptional, just as described, loved it. Only one thing, one of the roses had come off, but l was easily able to glue it back on, wouldn’t stop me from givi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Bouwwinkel
  4. Tuinmeubilairwinkel
  5. Woonkamermeubilairwinkel
  6. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Accessories for the home and garden including French style home furnishings, kitchenware, bathroom accessories, crockery and glassware.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

10K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 39% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(10.108)

1.430 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful quality

Beautiful quality. Swift delivery. Fair pricing.

23 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the five-star review!

We are absolutely thrilled to hear that you are happy with the beautiful quality of your item, as well as our swift delivery and fair pricing. It is wonderful to know we hit the mark for you in every area.

We look forward to welcoming you back for another order in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Choice Of Products And Great Prices

Great choice of products and great prices and quick delivery. Very pleased.

23 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the five-star review!

We are absolutely thrilled to hear that you are very pleased with our great choice of products, competitive prices, and quick delivery. Providing an excellent all-round experience is always our goal, so your feedback means a lot to us.

We look forward to welcoming you back for another order soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Right for the job

This table is just perfect for what I need it for ( bbq table) it is well made and good and strong.
Delivered on time with no faults

22 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the five-star review!

We are absolutely thrilled to hear that the table is just perfect for your barbecues and that you find it so well made, good, and strong. It is also wonderful to know it was delivered right on time and in perfect condition.

We look forward to welcoming you back again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery spot on!

Delivery spot on, the product is very autumnal, looking good on my front door! Very well made so all in all I’m happy!

22 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the five-star review!

We are absolutely thrilled to hear that your delivery was spot on and that your new wreath is looking good on your front door. It is wonderful to know that you find it very well made and perfectly autumnal for the season.

Enjoy your festive front door, and we look forward to welcoming you back again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and prompt delivery…

Excellent service and prompt delivery except for some reason I thought there would be two! I should have read the information more carefully.

22 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the five-star review!

We are delighted to hear that you experienced excellent service and prompt delivery with us. Don't worry at all about the mix-up—our product descriptions can sometimes contain a lot of detail to look through, but we really appreciate your honesty and are so glad you are happy with your item.

We look forward to welcoming you back for another order in the future!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

May be me but wanted the persons name…

May be me but wanted the persons name on the front 'Juliette' as her surname is Boot

Just found the order form difficult to follow and so ended up without her name on the front which missed the point

22 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you for sharing your feedback.

We always want our checkout process to be as clear as possible, so we genuinely appreciate you letting us know where it felt confusing so we can review this for future improvements.

We really appreciate you taking the time to share your experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really speedy delivery and good quality…

Really speedy delivery and good quality products. Would use this company again.

22 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the wonderful five-star review!

We are absolutely thrilled to hear that you experienced really speedy delivery and that you are happy with the quality of your products. Knowing that you would choose to use our company again means the world to us.

We look forward to welcoming you back to shop with us again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered an 8 piece Christmas tree…

I ordered an 8 piece Christmas tree dinner service and 3 pieces were imperfect. I was offered a discount on only one of the 4 piece sets. Disappointing.

22 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you for sharing your feedback. We're sorry that you are disappointed with the resolution offered for your dinner service.

We have looked into your order details to clarify the discount applied. Our records show that you purchased two 12-piece dinnerware sets in total. When you reported the slight glaze imperfections on three individual pieces, we processed a substantial partial refund covering the value of one full 12-piece set, not just the 3 pieces affected.

We always aim to provide fair resolutions for any product imperfections, and we appreciate you taking the time to share your opinion and feedback with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the large orange wellington…

Bought the large orange wellington planter for my doorstep, it arrived really quickly & looks beautiful planted with pansies & violas in orange shades

21 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the wonderful 5-star review!

We are absolutely thrilled to hear that your large orange wellington planter arrived quickly and that you are happy with it. It sounds like it looks absolutely beautiful on your doorstep planted with the matching orange pansies and violas!

Thank you for taking the time to share your lovely feedback, and we hope to welcome you back to shop with us again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was of stock notified me when back In…

Was of stock notified me when back In stock and have arrived, great service

19 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the wonderful 5-star review!

Providing great service is always our top priority, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope you enjoy your new items, and we look forward to welcoming you back to shop with us in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality love the item it’s quirky…

Great quality love the item it’s quirky and chic!

16 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for leaving us another wonderful 5-star review!

We are absolutely delighted to hear that you love your item and that it brings a quirky and chic touch to your space. We always aim to offer unique, great-quality products, so it means the world to us to know you are happy with your purchase.

Thank you again for your amazing feedback, and we look forward to welcoming you back to shop with us again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products, well packed and delivered in record time.

16 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for the brilliant 5-star review!

We are absolutely thrilled to hear that you love your products and that they arrived safely in record time. Our warehouse team takes extra care to ensure everything is well packed, so it is wonderful to know their hard work paid off.

Your kind feedback means a lot to everyone here. We look forward to welcoming you back to shop with us again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great baskets just the sizes I needed.

Great baskets just the sizes I needed.

19 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review!

We are absolutely delighted to hear that you are happy with your new baskets and that they are the perfect sizes for what you needed. Finding the right fit makes all the difference, so it is wonderful to know they hit the mark for you.

We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to shop with us again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to navigate website with all of…

Easy to navigate website with all of its fabulous products, good email communication and quick delivery

16 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely 5-star review!

We are absolutely thrilled to hear that you found our website easy to navigate and enjoyed exploring our products. We always strive to keep our customers well-informed with clear email updates and to get orders delivered as quickly as possible, so it is wonderful to know we hit the mark for you.

Your kind feedback means the world to our team. We look forward to welcoming you back to shop with us again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The antlers on the ‘Giant bronze wall…

The antlers on the ‘Giant bronze wall stag head’ are not as described in the image used on the website. One of the antlers goes straight up in the air, which looks comical.

Dibor agreed they are not symmetrical as per the image, but offered not resolution other than a refund after collection.

This waisted our time, & Dibor are holding our money until collection which has taken £250 out of our account for several days.

Also, the antlers did not fit particularly well and you could see daylight through them.

Not what you expect for £250.

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you for your feedback. We're sorry that you feel your time has been wasted.

We can confirm that a courier collection has already been arranged to pick up the stag head tomorrow. As standard business procedure, a refund cannot be issued until the goods are returned or at least in transit.


However, to speed up this process for you, we will issue your £212.50 refund as soon as the courier scans the package at your door upon collection, rather than waiting for it to arrive back at our warehouse.

We are handling the matter as quickly as possible and will process the transaction the moment the collection is confirmed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service
Easy purchase
Courier tracking
well packed and arrived quickly

14 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful 5-star review!

We are absolutely delighted to hear that you experienced great service and found the purchase process easy. Our team works hard to ensure all orders are well packed and arrive quickly, so it is fantastic to know that the courier tracking and secure packaging met your expectations.

Your feedback means a lot to everyone here at Dibor. We hope you enjoy your purchase and look forward to welcoming you back to shop with us again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my order in good time

I received my order in good time, the product was excellent. I'm one very happy customer.

16 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for leaving us a wonderful 5-star review!

We are absolutely delighted to hear that you are a happy customer. Your satisfaction is our top priority, and feedback like yours truly makes our day.

Thank you for choosing Dibor, and we look forward to welcoming you back again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for leaving us a wonderful 5-star review!

We are absolutely delighted to hear that you are happy with your item and that you found it to be an excellent product at a good price. We always strive to offer great quality and value to our customers, so your feedback means a lot to us.

Thank you for choosing Dibor, and we look forward to welcoming you back again soon!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing…

Ordered 6 plant pots 5 had small chips in the top, the 6th was completely cracked.
I had to wait for the pot to be collected, then send proof, then chase up to see if it was back at their depot yet as they said they would send a replacement once received.
They have received it back but as yet no replacement has been sent.
Very disappointing.

16 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you for your feedback, and we are incredibly sorry for the disappointing experience you’ve had with your order. We completely understand your frustration regarding the damaged pots and the delays in getting this resolved.

We want to reassure you that we have received the return back at our depot. We sent an email over to you just before the weekend to confirm its arrival and to let you know that we have already requested and processed your replacement pots.

We are monitoring this closely to ensure your new items reach you quickly. Thank you for your patience while we make this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got a Christmas wreath at a great…

Got a Christmas wreath at a great reduction. Love it & delivered with care

4 september 2026
Logo Dibor

Antwoord van Dibor

Thank you so much for leaving us a brilliant 5-star review!

We are absolutely delighted to hear that you love your new Christmas wreath and that you managed to grab it at such a great reduced price. It is also wonderful to know that it was delivered to you with care by our couriers.

Thank you for choosing Dibor, and we look forward to welcoming you back to Dibor again soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer