dodoskin.com Reviews 

129
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a product and something else entirely different came. I emailed them and they responded quickly and told me they apologize and to reply with permission for them to give me a full refund. Si... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Authentic products, good packaging, and shipping took about a week. Everything arrived in good condition. I was a little worried before ordering, but there was nothing to worry about in the end. Would... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love this site! The selection of Korean skincare and beauty products is amazing, and everything I’ve ordered has been authentic and high quality. Compared to other sites I’ve used, the p... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 3 items and after a long wait for delivery only 1 item was delivered. Also was charged $20 bucks for delivery, but delivery is stated free. The worst worst warst part is that you can try and... Toon meer


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

129 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(129)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It had been more than 10 days since I…

It had been more than 10 days since I placed my order, so I sent an email requesting a cancellation. However, I received no response. A few days later, I was informed that the order had already been shipped and therefore could not be canceled.
Now that the package has arrived, I discovered that only the device was included and the leggings were missing. I did not receive the complete order that I paid for, and I would like this issue resolved immediately.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

their free shipping is lie

their free shipping is lie
they want you to buy as much as you can
they provide untrue lower total price for free shipping
then you'll know you can't get free when the last of checkout

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

Thank you for your feedback.

We would like to provide some clarification regarding our shipping policy. Our free shipping thresholds are based on USD. For Australia, free standard shipping is available on orders over USD $60, and free expedited shipping is available on orders over USD $90.

Although your order total may have exceeded AUD $60, it did not reach the required USD $60 threshold for free shipping. Therefore, a shipping fee of AUD $12.00 was applied at checkout.

All shipping charges are displayed and confirmed before payment is completed. We truly appreciate your feedback and will continue working to improve the shopping experience for our customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

C’est une société d’arnaqueur!!!!!

C’est un site d’arnaque! C’est la 1 ère fois que cela m’arrive! Après avoir passé commande il y a 3 semaines et je tiens a preciser Que l on ne reçois aucune info concernant la situation du colis, je viens de recevoir un mail de la poste me demandant des frais de Douanes de 16 euros sur un colis de 50 euros! D’habitude , le site stipule les frais de douanes mais pas sur ce site! GROSSE ARNAQUE A FUIR!!!!!

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

Nous avons récemment constaté que des frais de douane imprévus sont appliqués en raison des politiques douanières en vigueur en Europe, et nous vous prions de nous excuser pour ce désagrément. Nous développons actuellement un système permettant le traitement et le paiement anticipés des frais de douane au moment de l'achat, et nous prévoyons sa mise en place après la mi-juillet. Nous vous prions de nous excuser encore une fois pour la gêne occasionnée.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The product is excellent

I'm finding the product is excellent. If the SPF is as high as suggested, it's a real 'must have' product for the Australian skin.
(The order was a long time coming and I was asked for a review long before the parcel arrived. This meant I was emailing and searching for no reason).

19 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is great.

The product arrived in a timely manner and in great condition. It also works as advertised and sits very nicely under concealer.

1 juni 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Free shipping isn't free

For some reason free shipping doesn't equal completely free. The sender doesn't pay customs duties and for my £54 parcel I have to pay another £17 in customs duties, which is usually not stated anywhere in advance. When I order from abroad on eBay, MakeUp and many other sites this has never happened before. I will never order from here again, because in total it is more expensive than buying anywhere else.

1 juni 2026
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

We have noticed that unexpected customs duties are being incurred due to customs policies in the European region, and we sincerely apologize for this. We are currently developing a system that allows customs duties to be processed and paid in advance at the time of purchase, and we expect it to be implemented after mid-July. We apologize once again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FedEx will be processing the refund

FedEx will be processing the refund. Please refund my money now. They told me the refund process will take a month and a half. I can't wait that long to get my money back. I want it back immediately so I can buy again and change the shipping destination. Please choose an easy shipping country that doesn't have the difficulties I faced with China. China only ships to people living in China, and they require customs clearance. I gave them all the shipping information and other details, but they refused to accept the shipment.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No update nor respond on my order, it’s been 3 weeks

I place an order on the shop app order #98773 on may 16th and I have yet to receive my order it is now jun 9th , it has been 3 weeks that I have made my order , and no update , it’s been stuck on “waiting for details” in the tracking shop app. I’m getting frustrated about this because I tried to communicate via email twice and no response, I needed my product before a certain time and now I’m starting to think this is a scam.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the delay in responding.

We have already sent a detailed reply to your email regarding your order. After reviewing the tracking information, we found that the package was marked as delivered on May 28, 2026. However, since you reported that you did not receive it, we are currently treating this as a possible misdelivery, loss, or theft after delivery.

Could you please check your inbox, and let us know if you have received our message? We would be happy to continue assisting you and work toward a resolution.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My First Experience Ordering Korean Skincare from DODOSKIN

This was my first time ordering Korean skincare from DODOSKIN, and honestly, I was a little skeptical at first because I had never heard of the website before.
After actually using it, though, I had a really good experience. The first thing that surprised me was how many products they carry. I was able to find almost every brand and product I was looking for, including some smaller Korean brands that I thought would be difficult to find.
I live in China, and my order arrived in about two weeks. The package was delivered directly to my door, which was very convenient. Customs duties were paid separately to the courier company, which was expected for an international order.
I was a bit worried about shipping because international packages can sometimes be handled pretty roughly, but everything was packed very securely. All of the products arrived in perfect condition without any damage.
I also compared the products with ones I had previously bought while traveling in Korea, and they were exactly the same. The packaging, texture, and overall experience all matched, so I personally had no concerns about authenticity.
Overall, it was a positive shopping experience. I’ve also noticed that they run a lot of events and promotions on Instagram, so I’ll probably order from them again in the future.
Just sharing my personal experience as an actual customer. Hope this helps!

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TRUFFA

Ho sfruttato un ordine dal valore di 90€ circa e mi sono stati applicati oneri doganali per 43€!!!!! Nel momento dell’acquisto non mi è stato comunicato e sul sito era specificato che la spedizione era gratis invece mi hanno calcolato gli oneri anche sulle spese di spedizione….. sono stata truffata…!

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

Hello,

We are sorry to hear about your experience and would like the opportunity to review your case in detail.

Unfortunately, we are unable to locate your order based on the information provided in this review. Could you please contact us with your order number at cs@dodoskin.com? Once we receive your order details, we will investigate the situation and provide a detailed response via email.

Regarding shipping and customs charges, orders that meet our free shipping threshold automatically qualify for free shipping. Customs duties and import taxes are separate from shipping fees and are assessed directly by the customs authorities of the destination country.

The amount charged can vary depending on the destination country's regulations, the contents of the order, and the customs assessment process. These charges are determined by customs authorities and, when applicable, are the responsibility of the recipient.

We understand your frustration and would appreciate the opportunity to review your specific order and clarify any charges that may have occurred.

We look forward to hearing from you.

DODOSKIN

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order(#93805) total…

I placed an order(#93805) total $1,172.51 on April 11th, and as of today—April 25th (two weeks later)—I still haven't received the package (ship from California to Texas). I have sent an email requesting a refund. I hope they respond and resolve this quickly to maintain their credibility with customers for future interactions. It is truly upsetting and disappointing, as I have been eagerly waiting for the package to arrive every single day so I could start using the product......

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience it’s been over four…

Horrible experience it’s been over four weeks and they still haven’t delivered my order, currently battling for a refund but they won’t even answer my emails.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by this experience.

We have sent you a detailed email regarding your order and the current situation.

Please rest assured that we are doing our best to assist you and resolve this matter as smoothly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be cautious when buying from here

I had a very disappointing experience with Dodoskin.
I placed an order and paid with PayPal, but the package never arrived. After contacting customer service, they acknowledged the issue and told me that I would receive a full refund within 3–4 business days.
It has now been over two weeks, and I have still not received any refund.
Because I trusted their confirmation, I did not escalate the PayPal case in time, which has now been closed.
This puts me in a very unfair situation, as I relied on their promise.
At this point, it feels like empty words rather than actual customer support. Promising a refund and then not following through is unacceptable.
I would strongly advise others to be cautious when ordering from this shop.

Very disappointing experience.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

Thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We completely understand how frustrating and concerning this situation must feel, especially regarding the refund and the PayPal case.

After reviewing our system, we are currently unable to locate your order with the information provided here. To properly investigate and resolve this for you as quickly as possible, we kindly ask you to contact us directly with your order number or payment details.

Please rest assured that we take this matter very seriously, and once we can identify your order, we will prioritize your case and ensure it is resolved promptly.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and truly appreciate the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed with service

Disappointed with service. Did not mention cost of overseas was down to me. Offered refund but they would deduct o areas charges. Will never buy from them again. They can keep my money

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo dodoskin.com

Antwoord van dodoskin.com

Thank you for your feedback, Meena.

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration regarding the unexpected customs charges and delivery situation.

We’d like to gently clarify that customs duties are determined by the destination country’s authorities and are separate from shipping fees. However, we also recognize that this may not have been clearly communicated during your shopping experience, and we sincerely regret any confusion this caused.

This is not the experience we want for our customers, and we take your feedback very seriously. We are already reviewing how we present this information to make it clearer moving forward.

We would really appreciate the opportunity to make this right for you. Our team has reached out to you directly to offer possible solutions, and we remain fully committed to resolving this matter in the best way possible.

Thank you again for your feedback—it truly helps us improve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Serious business!

Serious business!

I got all my products according to the order, in 11 calendar days from the order, to UK.

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I reached out to them through their IG…

I reached out to them through their IG to inquire about a gift for my daughter in Canada, and I was able to receive quite attentive and thoughtful responses and advice. They recommended some great products that are not commonly found, and I was also guided on available discounts that I could apply, so I made a purchase, and my daughter is ultimately satisfied with it.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer