Doors Galore Reviews 

86
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The doors was heavy of fantastic quality, looks fabulous fitted delivered on time. Would buy again well did twice. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely excellent service. I was struggling to get a door that could be made to fit an old terrace house. Id been to two diy stores who couldn't help apart from telling me what wasn't suitable.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Frankie and the team were fantastic. I had no idea where to start with choosing doors, especially when it came to understanding fire-rated versus standard options. Frankie took all the stress out of t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wanted a black industrial internal door and as there was a shipping delay problem Frankie (who runs the show) suggested a great hack. Paint an oak door (with full glazed) inner and voila you have your... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Deurenleverancier
  2. ook in
  3. Deurenfabrikant
  4. Deurenmagazijn
  5. Deurenwinkel
  6. Hout/parket/laminaat leverancier
  7. Magazijn

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Doors and Floors Galore sells high quality interior and exterior doors. Based in Sheffield, South Yorkshire and ships throughout the UK.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

86 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(86)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Company

Fantastic company. Frankie is very helpful, always goes above and beyond. Competitive prices and quality products.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently visited doors galore

Recently visited doors galore, the staff were extremely helpful and they had a great variety of choices. Can honestly say it was a great service from purchase to delivery. Will definitely be using them again.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Brilliant service! News doors fitted, looking amazing and went from measuring to fitting very quickly, would certainly recommend.

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service. And lots of doors to choose from. I'm in love with my new Doors. Staff were so helpful in helping me. Would highly recommend Doors Gallows.

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely the best customer service I…

Absolutely the best customer service I have ever had. I ordered doors and handles my mistake needed one door smaller in size was no problem new one ordered slight delay but that’s a manufacturer delay sorted out for return and exchange. Even arranged Sunday morning delivery before 9 am due to my husband going for surgery. Ordered more door handles for upstairs arrived next morning great company ***** definite 5 star review.

16 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant family run business, excellent service

I have used Doors Galore for many years now and they are a brilliant family run business. They are very knowledgeable, helpful and the customer service is excellent. A big thank you to Frankie and the team.

24 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company

Small company that prides itself on customer service.

24 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great company to deal with

Had lots of dealings with Doors Galore, as their price and service is 2nd to none, great family run business to deal with who are really helpful and hold a vast amout of stock on the shelf.. doors for every need! keep up the good work Frankie & thanks for everything...

11 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you so much :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order for fd30 door casings…

Placed an order for fd30 door casings just over a week ago. Last Mondsy had an email to confirm if Friday 17 was a suitable delivery date, I responded that evening confirming acceptance, following day had the same emsil this time with bold black text stating ( unless we receive conformation it will be delayed by 7 to 10 days. I conformed again Friday is OK. Next day had email to confirm delivery address (this was on the order) my email signature has company address, this also had the bold black demand, Thursday Frankie calls the lady who is down as a contact for delivery and is rude to said lady. I call and I'm informed Doors Galore and not my servants. Refund is now received and won't be dealing with them again

17 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Good afternoon,
I must admit this is the first review that has actually had me chuckling, the shear complete and utter lies you have written. I would like to add you are not a customer of ours. My name is Frankie which you have been told on more than 8 occasions yet still call me Frank.
We emailed you on the 13th of May, requesting you confirm your delivery day as we had attempted to call you numerous times yet you had not returned or calls prior to this. On the 14th we still received no response, knowing how customers like a prompt delivery service we explained if we couldn’t book you in the courier could not uplift and deliver your doors, that is not a threat merely a procedure which we should inform customers of or they would wonder why they had not received their deliveries (pretty standard produce). Done professionally.
You replied stating the date was ok only after the second email and MANY phone calls. However, you then gave a third party contact with a contact number and requested we contact her regarding the delivery. Straight after this you had put a completely different delivery address. You were asked in a nice professional manner to confirm which address you would like the delivery to go to. Not a difficult question at all, however you then emailed in a very threating manner, still not confirming the address. Which you had put on the email numerous times. The next day I decided to call the third party to see if I could get any sense from them. Which proved to be the most difficult call in 25 years of being in retail. Where I was being spoke to like absolute garbage, The third party was so rude stating you were a busy man that you didn’t have time to confirm an address nor did she whom worked for you but stated she was an entrepreneur and was far too important to deal with our rubbish. I may state I should not have had to deal with threatening manners of both of you and I could have done without the stress when I am pregnant!
Due to how uncooperative you had both been for no reason – I CANCELLED YOUR ORDER; I TOLD YOU LUCKILY, WE ARE A POPULAR FAMILY RUN BUSINESS WHICH DOES GET TO CHOOSE CUSTOMERS IF WE REALLY ARE FORCED TO DO SO. I EXPLAINED I DID NOT WANT YOUR CUSTOM NOW OR IN THE FUTURE. Which you responded you would go to review sites and leave 1 stars because you were told to respect human beings and that we were not your servants and did not deserve for you to be thrust upon us.
I stand by my decision and you will not scare us by threatening us because we do not wish to deal with you. Anyone reading this will be able to see it takes a lot to refuse payment on goods, however you were so intolerable, where we were forced too.
Regards FRANKIE DIDSBURY

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience all round

Excellent experience all round. I had a couple of questions about a door I was looking at to match our existing Victorian doors as closely as possible - very responsive and great recommendations. Fantastic product that was delivered earlier than expected and is going to look great. Thanks!

16 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from ordering to…

Great customer service from ordering to delivering, honourable family run business delivery driver Jack was very polite and respectful of my self and my property. Doors look fantastic in my home. Would recommend to Family & Friends.

19 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Door Unfit for Purpose & Will Not Honour Guarantee

Bought an expensive pre-treated external composite oak cladded door. The cladding has bowed and split in less than 2 years and the manufacturer has refused to honour their guarantee.

Do not buy from Doors Galore.

12 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you for taking time to leave a review, although the review you have left is false as i dealt with this personally.

We are not the manufacturer yet you have left us a review when attempting to claim, the manufacturer are xl joinery.

I would like to confirm your door is not a composite door, you purchased a wooden door set.

A door set which was a natural product, although sold as pre-finished as it is an external product and it need maintaining.

You confirmed you had had over 2 years and had not touched the product, when you raised the complaint it was a few months after the major storms and bad flooding the uk had had.

The door had completely blown and had clearly suffered server weather trauma. You were supplied with maintenance details on the door when you received along with information on our website when purchasing.

These types of doors can not be left like a composite door, the price of the door also reflected this as it needs yearly maintenance if shows wear due to adverse weather, natural products like softwood, hardwood and oak can not be left indefinitely with out maintenance and this is a standard practice.

Kindest Regards Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

Fantastic customer service. I bought 3 doors with hinges, handles and locks a few years ago. We decided to do all the other doors in the house the same and went back to Doors Galore to order them. Unfortunately our size was no longer available from the factory but Frankie did a fab job in locating stock and we placed the order. When everything arrived we discovered one of the locks was missing a part, a quick call to Frankie and she supplied a whole new lock free of charge!! What's not to like !! Fantastic people and fantastic customer service! Matt

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you for the lovely feedback, much appreciated :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great family run business .. nothing too much trouble

Great family run business Frankie was very knowledgeable and helpful as we chose our fire rated double glass doors. On delivery the doors were inspected and without any hesitation one was exchanged. The new door however did not match but nothing was too much trouble and one of the original ones was exchanged. Needless to say the doors now hung look stunning and a big thank you to Frankie and the team

21 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered 7 doors for a house renovation…

Ordered 7 doors for a house renovation and loft conversion. I found the staff really knowledgeable and helpful. They assisted me in finding the right product to suite the 1930s style of our house. Delivery was on time. The doors look amazing and am so happy with the finished product.

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you for the lovely feedback, much appreciated :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Class Advice & Service

Fantastic service from start to finish and always felt very reassured due to the very knowledgeable first class advice we received from Frankie. Would have no hesitation in fully recommending Doors Galore.

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Doors Galore

Antwoord van Doors Galore

Thank you

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer