DuckyLuck Reviews 

387
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I really like their UI and huge selections of the slots. I was successfully able to withdraw twice over 2 grant I think. Process usually takes 5-7 days with crypto (this is pretty smooth process co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had a awful and confusing time trying to withdraw. I had been turned down withdrawals different times and for different reasons. Different agents gave different reasons why. I did the verificat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So I noticed that they changed their gaming platform. Almost every slot used to have the option to play the game in slow, normal or fast mode. Now, every single game has only a normal or fast speed o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

For the love of God, DO NOT USE this site!!! So unprofessionally done. God help you if you need real help and you get stuck chatting with "Bob" their AI bot. USELESS! Only get a fraction of your wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Casino

Geschreven door het bedrijf

Welcome to DuckyLuck! Your home for the best online casino experience in the industry!


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

387 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(387)

121 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello,

Thank you for the review! We’re thrilled to hear you had a great experience with your withdrawals. We truly appreciate your support and look forward to many more smooth cashouts!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great site good games

Great site
Payouts in as little as. 1 week
5000 max per week

28 september 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello,

Thank you for the review! We’re glad to hear you’re enjoying the site and have had a positive experience with our payouts. We truly appreciate your support and look forward to keeping you playing with us!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lucky duck sent me a birthday gift

Lucky duck is way ahead of the rest, might need to tweak a few things, but they are hands down a place who takes care of there patrons, I really enjoy speaking to there customer support, very professional, they always make sure that my needs are taken care of the best they can, aside from of course wanting to win all of the time and we all know the truth to that, or most do anyways, I was driving up my driveway and noticed I had a package, I thought I didn’t order any thing from anywhere as of lately, I went to inspect and opened it up and to my surprise it was a gift from DLC for my birthday, I couldn’t believe it, it’s the little things that matter and the thoughts that count, I immediately opened up there site to thank them for the kind jesture, I assure you they never had to come close to asking me to leave a review, I couldn’t wait to do so, I’ve won some money there, I’ve cashed out my winning there and I’ve made smooth deposit’s there, I will be honest, I wish they had bitcoin lightning, and I have cashed out at other places faster, but there is good and not so good with everything, we all could use a little improvement, I’m not knocking DLC at all, they are a great bunch of folks!!!! Thank you!!!

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Brocket,

Wow, thank you for such a thoughtful review! We’re absolutely thrilled to hear how much you enjoy being part of the DuckyLuck family and that our support team consistently takes care of you.

We’re especially happy that your birthday surprise made your day! It truly is the little things that matter, and we’re glad we could make your birthday a little more special. We also appreciate your honest feedback about Bitcoin Lightning and withdrawal times, we’ll keep it in mind as we continue improving.

Thank you again for your continued support, and here’s to many more wins, smooth cashouts, and great experiences with DuckyLuck!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty solid experience with DuckyLuck.

I really like their UI and huge selections of the slots.
I was successfully able to withdraw twice over 2 grant I think. Process usually takes 5-7 days with crypto (this is pretty smooth process comparing to other online casinos). I don't prefer to use banks since it seems to take longer.
I just contacted customer service twice or more and both times they were very professional. When you use coupons, you have to be careful with the rules of how much you have to play and you can withdraw with the bonus. I will keep using DuckyLuck.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello K I,

Thank you for the fantastic review! We’re thrilled to hear you’re enjoying our UI, huge slot selection, smooth crypto withdrawals, and professional customer service. We also appreciate you highlighting the importance of checking bonus terms before playing, it’s always good to know the rules of the offer you’re using.

We’re glad to have you with us and look forward to keeping you playing with DuckyLuck!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and fair online gaming to play

Easy and fair online gaming to play

14 september 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello,

Thank you for the review! We’re thrilled to hear you find our games easy and fair to play. We truly appreciate your support and hope to keep delivering a great gaming experience!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the best online casino games to…

One of the best online casino games to play on payouts are good and you get your own host that always takes care of you with free spins or credits

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Varujan,

Thank you for the 5-star review! We’re thrilled to hear you’re enjoying the games, payouts, and having your dedicated host. We love being able to spoil our players with free spins and credits!

We truly appreciate your support and hope to keep delivering an excellent experience!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Scott,

Thank you for the review! We’re thrilled to hear you had an excellent casino experience with us. We truly appreciate your support and hope to keep delivering great experiences!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Support handled a basic question…

Support handled a basic question without drama. Pretty average overall.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Ron,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We’re glad to hear our support team was able to answer your question quickly and make the experience straightforward and hassle-free. That’s exactly what we aim for when assisting our players.

We appreciate your 4-star rating and your feedback. We’ll keep working to make every interaction even better!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a complete scam

It's a complete scam. They want you to make a deposit to make a withdrawal. A withdrawal that you will never get. Look on reddit or google. No one has ever been paid. Do not send them any documents to verify your identity. Complete scam and waste of time.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Zachary,

Thank you for sharing your concerns. We’d like to clarify a few points regarding the withdrawal and verification process.

Many of our players successfully receive their withdrawals, and completing the required KYC verification is a standard part of the withdrawal process for online gaming platforms. This helps us verify account ownership and protect the security of our players and their funds.

An initial deposit is also required before a withdrawal can be requested, and the applicable requirements are clearly outlined in our Terms & Conditions so players can review them before proceeding.

We were unable to locate an account based on the information provided with this review. If you’ve had a specific issue with a deposit, withdrawal, or verification, please update your review with your casino username so we can locate your account and look into the matter in detail.

We’d appreciate the opportunity to review your specific experience and address any concerns you may have.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been golden goose for years

I have been golden goose for years. Today they stole $267 saying it was tied to a different bonus even though I had made deposits in between withdrawal requests. Never playing here again

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Jacob,

We’re really sorry you had this experience, especially as a long-time DuckyLuck player who has previously shared positive feedback with us.

It looks like the confusion may be around reversals vs. new deposits. While reversing a withdrawal lets you continue playing without making another deposit, any maximum cashout attached to the original free chip or free spins offer remains in place. This applies even if you claim a new bonus using the reversed funds.

We’re sorry if this wasn’t explained clearly, and we’re addressing this internally. We also send emails explaining this when a cashout from a bonus with a maximum cashout is requested, but we see that you’re currently unsubscribed from our emails, so you may be missing some important account and promotion information.

We appreciate your feedback and hope this helps clarify what happened.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible

Horrible, constant losses. I won't be back.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Ben,

Thank you for sharing your feedback. We understand how disappointing a losing session can be, especially when you’re hoping to see some wins along the way.

We noticed that many of the games you’ve played are on the higher-volatility side. If you decide to give us another try, you may want to explore games with medium or lower volatility, which can offer a different style of gameplay and potentially more frequent, smaller wins.

If you’d like some help finding games that better match your preferred playing style, our support team would be happy to provide recommendations and point you toward some options.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

worst scam casino they wont pay you if…

worst scam casino they wont pay you if u win

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Matthew,

Thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear that you feel this way. Unfortunately, there are not enough details in your review for us to properly investigate or assist with the situation described.

We encourage you to either update your review with your casino username or contact our support team directly so we can look into your concerns further. Our team is here to help and would appreciate the opportunity to review your case.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE bonus wins

Some of the bonuses won on these games are totally UNREAL. $1.50 bet and hit bonus for $4.00 or nothing at all. One game, Coins of Alkemor-Extreme Magic, one of my favorites on other sites. I hit all 3 top coins (Expand, Muti-X and Boost) for a bonus. Should have been HUGE. Went to the bonus. $4.50 won. Wild. All other games bonuses are horrible. $1-2 bets and mostly hit bonus around $12 and they will actually hit for $50 (Maybe 5%) on bonuses. I spent $150 in 5 minutes on Coins of Ra Deluxe not one bonus. Not even one of the baby $4 ones. Most line pays are garbage as well. I blew throw $400 in a hour on $1.50 -$2.00 bets. Endless spins with no wins then occasionally a $0.60 win. It really did feel rigged. Once this deposit bonus is done, I won’t be coming back.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Nick,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re sorry to hear that your experience so far hasn’t been as enjoyable as you had hoped.

We’ve taken a look at your account and, we’d like to give you another opportunity to enjoy the platform. We’ve sent you an email with a little something extra to help make your next session a more enjoyable one, so please check your inbox.

While no bonus can guarantee a win, we believe every player should have the opportunity to enjoy their time with us, and we hope this gives you another chance to do just that.

We appreciate you giving us a try and sharing your honest feedback.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great gaming very fair!

12 augustus 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Scott,

Thank you so much for the fantastic review!

We’re thrilled to hear you’re enjoying the games and feel that you’re getting a fair gaming experience. That’s exactly what we love to hear!

We truly appreciate your support and hope you continue having plenty of fun and exciting sessions with us.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve won many many times on duckyluck

I’ve won many many times on duckyluck! My biggest win was $12,500 but I get wins of $1-3 thousand quite often. ( just to dumb to cash out most times lol)
The Hosts go over & beyond to make your play time enjoyable
If you’re going to play get all your paperwork done first that way when you win you can get your withdrawal in 2-3 BUSINESS days!! They
((( ALWAYS ))) have paid me! Best of luck to you all 🍀😊
MAKE SURE YOU READ THE PLAY-THROUGH REQUIREMENTS. Myself I prefer using the no max cashout promotions but everyone likes different ways to win.

5 augustus 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Cassie,

Thank you so much for this incredible review!

A $12,500 win is absolutely worth celebrating! We’re thrilled to hear about all the wins you’ve enjoyed with DuckyLuck and, most importantly, that you’ve consistently had successful withdrawal experiences.

We also love hearing your shoutout to our Hosts! Going above and beyond to make our players’ experiences enjoyable is exactly what we strive for, so we’ll be sure to share your kind words with the team.

And we couldn’t agree more with your advice: getting your verification completed and understanding the playthrough requirements before playing can make the withdrawal process much smoother. We appreciate you highlighting the importance of reading the promotion terms so players can choose the offers that work best for them.

Thank you for being such a loyal player and for sharing your experience with others. We’re cheering you on for that next big win!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I would give a five star if you gave…

I would give a five star if you gave credit towards free chips when you withdraw or reverse.

5 augustus 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Phyllis,

Thank you for the feedback and for sharing your suggestion!

We appreciate you letting us know that earning additional free chip rewards when withdrawing or reversing a withdrawal would make your experience even better. We’re always interested in hearing what our players would like to see from our rewards and promotions.

We’ll be sure to pass your feedback along to the appropriate team for consideration. We hope to earn that fifth star in the future!

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The games are fun

The games are fun, but it's hard that find games that pay consistently. I don't expect to win, just have fun. A lot of times I find myself betting a dollar, depositing 50 bucks and getting 54 spins. That's brutal.

The second gripe is cashing out. It takes 3 days to get paid if you win on Monday or Tuesday or Wednesday. Thursday gets you paid Monday, Friday-Sunday get you paid on Wednesday. It's really irritating. If you win a lot of money you might not be able to cash out all at once. You can cash out 10k a week.

It's worse now, not better. I tried to cash out $500 on a Wednesday at 2am. It's Monday and nothing. 48-72 hours OR LESS is in the documentation. 3 complete business days (Wed-Fri 8am to 5pm). You can't tell me they don't have AI that can work on weekends to get people paid.

3 augustus 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Warren,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback.

We’re glad to hear you’re enjoying the games, and we appreciate your honest comments about both gameplay and withdrawals. Game results can naturally vary from session to session, and we understand that a short session without many wins can be frustrating, even when the goal is simply to have fun.

Regarding withdrawals, our processing timeframes are based on business days, so the day a withdrawal is submitted can affect when it is processed. We understand that weekends and business-day processing can make the wait feel longer, and we appreciate your feedback as we continue looking for ways to improve the payout experience.

Withdrawal limits also apply depending on the account and withdrawal method, and these requirements are communicated as part of the applicable terms. If you have questions about the limits on your account or would like us to review your specific withdrawal options, our support team is always available to assist.

Thank you again for your continued support and for sharing your perspective with us.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So I noticed that they changed their…

So I noticed that they changed their gaming platform. Almost every slot used to have the option to play the game in slow, normal or fast mode. Now, every single game has only a normal or fast speed option. Since this change has taken place I've noticed that I can literally drop thousands and not win anything back wheras in the past I'd win at least some or most of it back. I don't know guy's hope your not losing a lot of business and being unfair. I'll give it a couple of more shots and update my review accordingly because up until this change you guy's were my 1 and only Favorite online gaming site if it continues to not be exciting anymore, again I will update my review accordingly and definitely just quit online gaming altogether. Hope I don't have to do that. Good luck to all ! Casinos and players

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Chris,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’d like to clarify that the speed setting of a game does not affect its outcome, odds, or RTP. Whether a game is played at a slower or faster speed, each spin is independently determined by the game’s certified Random Number Generator (RNG). The speed setting only changes how quickly the game is displayed and played.

We understand that results can vary significantly from session to session, but the game speed itself does not influence whether or how much you win.

If there is a specific game or aspect of your experience that you would like us to review or explain in more detail, please reach out to our support team. We’ll be happy to assist.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VERY VERY BAD AWFUL CASINO I'VE EVER…

VERY VERY BAD AWFUL CASINO I'VE EVER PLAYED IN MY LIFE! DO NOT EVER DEPOSIT REAL MONEY IN THERE! THEY ARE SCAMMERS!!!

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Rufina,

Thank you for sharing your feedback.

We’ve reviewed the account associated with your review, but there is very little activity available for us to determine what led to your experience. At this time, we’re unable to identify a specific issue behind the concerns raised in your review.

If you experienced an issue with a bonus, gameplay, deposit, or any other part of the platform, please expand on your concerns or contact our support team directly. We’d be happy to review the details and provide assistance.

We take player concerns seriously and would appreciate the opportunity to understand what happened and help where we can.

Best regards,
Casino Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hello,,,I enjoy playing all the games…

Hello,,,I enjoy playing all the games have alot of favorites for sure ,,,all the hosts have been very informative and I never feel like im asking dumb questions, I have always received answers ,,Audrey has been exceptional on customer service ,everyone has really thank you to all the hosts...

30 juli 2026
Logo DuckyLuck

Antwoord van DuckyLuck

Hello Guadalupe,

Thank you so much for this wonderful review!

We're absolutely thrilled to hear how much you're enjoying the games and that you've found so many favorites along the way! It means even more to know that our hosts have made you feel comfortable asking questions and have always been there with the answers you needed.

A special thank you for recognizing Audrey! We'll be sure to share your kind words with her and the rest of the team. Knowing they've made such a positive impact on your experience is incredibly rewarding.

Thank you for being such a valued member of our community. We look forward to sharing many more exciting games, great promotions, and exceptional service with you!

Best regards,
Casino Experience Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer