Vandaag naar duinrell geweest. Had super veel zin in achtbaan de Falcon. Er was ten eerste geen testseat aanwezig. Dus aangesloten in de rij. Uiteindelijk plaats genomen en ging de beugel niet goed di... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Enjoy fun and relaxation for the whole family! Holiday Park, Amusement Park and Waterpark. Perfectly located near the beach and popular cities.
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Schandalig!!!
2 weken van te voren aangegeven dat we door trieste omstandigheden op 21 april 2024 niet kunnen komen. Een reservering die we weken geleden al hadden gemaakt. Het is dus niet! mogelijk om dit om te ruilen voor een andere dag. Hoe raar is dat anno 2024? Vervolgens 2 keer gebeld en twee keer de verbinding bewust verbroken door Isabel. Echt compleet schandalig. Vervolgens via Messenger nog contact gehad met Laura en die bevestigd nog een keer dat ondanks de trieste omstandigheden we onze kaarten gewoon kwijt zijn
Duinrell valt tegen
Vriendelijk ontvangst aan de receptie en beveiliging aan de entree van het park en we kunnen parkeren in de buurt van ons huisje.
De Duingalow blijkt een stacaravan te zijn die nog zeer hard ruikt naar het gebakken vlees van de vorige gasten.
Rond het huisje veel brandnetels en onveilige boomstronken, takken, prikkende hagen.
De recensies en loopings artikels beschrijven Duinrell veel beter dan het is, hiervoor moesten we geen 200km rijden.
Achteraan in het park vind je enkele leuke achtbanen, dit deeltje is het meest opvallend.
Voor de rest zeer verouderd park en meer een veredelde speeltuin met veel elektronische geldvretende games.
Er zijn wel een paar kleine nieuwe attracties met weinig aankleding of beleving.
De oudere attracties en speeltuinen ontbrekende hedendaagse veiligheid, elke attractie is dan ook "op eigen risico" luidt het.
Op begeleiding of lachend personeel wordt het maximum bespaard.
Eten is algemeen zeer duur, in verhouding met de kwaliteit van het park.
50 euro voor 2 zeer vettige hamburgers met frieten en 12 euro voor één Pannenkoek met chocolade...
Bij de twee La Place restaurants is er weinig service en hygiëne, zeker geen aanrader.
Weinig gezond te vinden, friet, pizza en snacks staan voorop.
Hoogtepunt was met de kikker mascotte op de foto gaan.
Voor de rest geen wow-effect of verwondering bij de kinderen of ouders.
Dit zou wel kunnen na een grondige renovatie en een andere aanpak in de eetgelegenheden/beleving.
Terugkomen? Misschien over 10 jaar.
Zeer onverdiend op de tweede plaats van beste Nederlandse park.
Onbeschofte medewerker…
Ik heb een klacht over een medewerker (Isabel) van de afdeling reserveringen.
Momenteel verblijf ik op het park tot en met maandag. Echter deed de wifi het sinds gister niet. Ook kon ik geen contact krijgen met het bedrijf die hierover gaat. Isabel gaf aan dat ze in het weekend gesloten zijn.
Ik verblijf hier met mijn familie en dochter, die nu geen gebruik kunnen maken van de wifi. Ik gaf aan Isabel aan of er een oplossing is of tegemoetkoming voor ons verblijf, want wij komen voor onze rust en om het naar ons zin te hebben. Bijvoorbeeld dan een extra Tikibad ticket of een gedeelte van wat ik heb betaald terug te krijgen. Want ik betaal natuurlijk voor mij gehele verblijf. Dit was geen mogelijkheid.
Isabel kwam met de oplossing “dat mijn dochter beter in het park kan spelen” dan op haar tablet te zitten. Ik heb zelf jarenlang gewerkt als Manager van een Front Office, dus je begrijpt natuurlijk wel dat dit mij totaal niet aanstaat.
Ook gaf ze aan dat ze hiervoor geen klachten heeft gehad en alles naar behoren werkte. En dat ik maar moet afwachten tot het wel werkt. Mijn antwoord hierop is was dat ik niks te maken heb met wie hiervoor in het huisje heeft gezeten, maar dat het niet werkt tijdens onze verblijf.
Ik begreep haar blijkbaar niet met de oplossing “je hebt het park al wat inbegrepen zit met het zwemmen” dat is je tegemoetkoming.
Ik vind haar niet klantvriendelijk noch behulpzaam! Wij hebben hier jarenlang een caravan gehad en komen er al jaren. Zeer teleurstellend en hoe slecht de service is. Besteed dan maar liever geld aan de juiste medewerkers, dan te bezuinigen aan jongeren die niet weten hoe ze om moeten gaan met klanten.
Weg gegooid geld…
4 kaarten besteld voor een middagje zwemmen. Mijn neefje heeft helaas in de tussentijd zijn hand gebroken waardoor we niet kunnen gaan. Dit netjes ruim twee weken vooraf uitgelegd maar er is geen mogelijkheid om te annuleren of de reservering om te boeken. We zouden graag op een later moment alsnog gaan. Klantenservice is erg ver te zoeken bij deze firma. Zelf aangeboden om een deel van het geld in mindering te brengen maar ook daar gaan zij niet in mee. Kaarten doorverkopen mag niet! Hoe moeilijk kan het zijn binnen een organisatie om enigszins mee te denken naar een passende oplossing. Ons zien ze er in ieder geval nooit meer terug. Naar de ruim €100,- kunnen we fluiten…
Slechte service geen oplossing denkend
In prijs verhouding erg duur.
Kids van mij netjes aan de regels gehouden
Kwamen huilend aan zijn allebei 12 jaar.. allebei een dikke bult op hun hoofd van de cycloon.
Naar de badmeester voor een Koelpack ja hebben we niet dan moet u maar naar huis..
waren nog eens 2 uurtjes binnen…158,00 lichter en 15 euro parkeren
Niet normaal…
Overal lag er snus ook in het water.. ook dit gemeld degene liep gewoon weg..
zonde van het geld maar voor ons niet meer…
En voor de kids was de lol er wel vanaf..
En veel en veel te druk
Dan dien je de klacht in dan krijg je wel netjes excuses maar daar heb je natuurlijk niks aan..
Enige tegemoet koming is er niet.
Word ongehoord heb het gevoel niet gehoord te worden.
Alles wat ik melde word als het waren van de tafel geveegd 1 ster is eigenlijk al teveel
Hele slechte service
Ik raad het zeker niet aan.
Schade advocaat is op de hoogte
Kreeg nog een mail dat zij verder niet meer willen reageren
Ook geven zij aan dat Duinrell niet aansprakelijk is voor gebreken schade letsel en al dat soort dingen. En dat je maar je eigen verzekeraar moet gaan. Dit is niet wat er in de wetgeving staat!!
Ontzettend duur alles!
Ontzettend duur alles!
Heel veel rompslomp om foto’s te maken om overal binnen te kunnen komen, geld klopperij.
Snackbar alles digitaal, waardeloos!! Niets werkt, geen bonnetje om je eten af te kunnen halen.
15,- per dag parkeergeld betalen per auto, huur je een hele dure duingalow Plus!
Huisje was klaar voor gebruik, laten ze je toch nog wachten tot 15.30 uur.
Div attracties dicht
Div attracties dicht . Zaterdag 11:00 uur open . 11:00 uur is ook 11:00 uur en niet later . Personeel geeft aan om 10:45 pas te horen waar ze moeten werken , dus redden ze 11:00 uur niet .
Personeel moet dus eerder opstarten.
Zelfs de toiletten waren dicht .
Zakje patat en een goedkope hamburger voor 16,- in de plaza .
Personeel bij attracties chagrijnig
Ontlasting (poep) in zwemwater Tikibad
Entree 24,50 voor alleen Tikibad. Je krijgt “winter attracties als bonus”. Die bonus willen we niet Duinrell. Oplichterij.. Maar dan nog erger….
De horeca… Chagrijnige mensen, slecht eten, slappe patat en veel te zout.
En dan nog veel veel erger. Mijn dochter heeft gewoon stukken poep gevonden in het zwemwater. Dit heb ik nog nooit meegemaakt… Wij overwegen melding te maken bij de inspectie en andere toezichthouders
We 2 asmatische kinderen,het huis was…
We 2 asmatische kinderen,het huis was smerig,vochtig,de kids snachts heel benauwd geworden,aangegeven gepoets maar was hetzelfde,we dag eerder vertrokken,fotos gestuurdvan de grote plekken zwarte schimmel,en krijg niks terug of compensatie...zwaaaaar slecht!
Attractiepark met alleen zwembad kaart bereikbaar
Betaald voor zwembad en attractiepark, maar voel me opgelicht omdat je met alleen zwembadkaarten ook naar het attractiepark kan. En daarbij de helft van attracties en eettentjes dicht aren. Dit stond niet op de site vermeld.... dag 31,50 p.p
Nachtmerrie
Mijn recente bezoek aan het Tikibad in Duinrell was ronduit een nachtmerrie. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik zelden zo'n vreselijke ervaring heb gehad.
Na amper een uurtje genieten in het zwembad werden we plotseling, zonder enige uitleg, uit het water gehaald door niet één, niet twee, maar maar liefst vijf bewakers. Ze hadden ons in het zicht van iedereen buiten in onze zwembroeken gezet en ons vervolgens anderhalf uur lang in onze badkleding vastgehouden. Ze weigerden categorisch om ons te vertellen wat er aan de hand was, waardoor we in complete onwetendheid werden gelaten. Pas na een onnodig lange tijd hoorden we dat het ging om een beschuldiging van aanranding van iemand en kregen we te horen dat er al politie onderweg was.
Wat volgde, was een koude, ondraaglijke wachttijd, waarin we werden behandeld als zware criminelen. We mochten zelfs niet naar ons kluisje om onze telefoon te pakken en iemand te bellen voor hulp. Alsof dat nog niet erg genoeg was, weigerden ze ons zelfs onze spullen te laten pakken, omdat een beveiligingsmedewerker geen collega wilde roepen.
De meest vernederende ervaring was dat we zonder enig bewijs aan de schandpaal werden gezet doordat we voor het zicht van het gehele zwembad in een glazen hokje met een beveiliger werden vastgehouden. Het voelde als een scène uit een nachtmerrie, en het feit dat we onschuldig waren, maakte het des te pijnlijker.
Het werd nog absurder toen de politie uiteindelijk verscheen en mugshots van ons maakte, terwijl we nog steeds in onze zwembroeken waren. We kregen te horen dat het onbekende slachtoffer aangifte zou gaan doen bij de zedenpolitie. Daarna kregen we doodleuk te horen dat we vrij waren om te gaan en kregen we zelfs de keuze om het laatste half uurtje van de avond weer terug het zwembad in te gaan???? (Dit hebben we natuurlijk niet meer gedaan). Echter, nadat we later zelf contact opnamen met de politie, bleek dat er geen verdere aangiftes waren gedaan, wat laat zien dat deze hele situatie gebaseerd was op pure onzin.
Nu, vier maanden later, loop ik nog steeds met een verschrikkelijk rotgevoel elke keer als ik iets hoor of zie van het Tikibad, en ik overweeg serieus om juridische stappen te ondernemen. Deze verschrikkelijke ervaring heeft me diep teleurgesteld en geschokt. Als je je dag niet wilt laten bederven door vernedering en onrechtvaardigheid, raad ik ten zeerste af om dit zwembad te bezoeken, tenzij je op zoek bent naar een dag vol vernedering en onrechtvaardigheid.
Huis stinkt (binnen gerookt) vies dekbedden
Huis stinkt (binnen gerookt). Ik wilde bedden maken maar dekbedden zijn erg smerig, vol vlekken. Alles is al dicht. Erg slecht totaal geen service!!! Nooit hier komen.
Verouderd Duinrell
Verouderd! Entree van 24,50 zonder tikibad veel te veel geld voor wat je er kunt doen. Zonde van ons geld, veel attracties dicht of duidelijk aan vervanging of update toe. Parkeerkosten van 15€ ook niet normaal.
Hoop geld voor een midweek Duingalow
Duingalows , wat een aanfluiting, geen campingbed en geen kinderstoel , hiervoor gebeld , stoel werden geleverd en na een discussie werd het campingbedje inclusief matras geleverd.
Vies hok waar de slingers nog deels hingen , vlekken op het douchegordijn, waar iemand zijn mond aan had afgeveegd.
Gebruikte pleisters die rond slingerde aan de bedden.
Schimmel in de douche.
Vlekken op de dekbedden.
Magnetron die als de stekker er in blijft zitten , gloeiend heet werd.
Geen enkele uitleg aanwezig over de kachel.
Wifi deed het niet , viel na één dag al uit .
We zaten tussen de scholieren , die ook een uitje hadden in de periode , rumoer savonds.
Ijsje kopen op het park om 16:30 gaat niet , ze gingen sluiten , terwijl park tot 17:00 open hoort te zijn inclusief de ijsverkoop
Duinrell ga je schamen, dat je voor zo'n duingalow , zoveel geld durft te vragen, heb al een hoop vakanties gehad , maar dit is schandalig.
Park is klein genoeg om alle attracties te kunnenndoen…
Park is klein genoeg om alle attracties te kunnen doen en de wachttijden waren prima. Park is niet heel schoon, zeker de splash kan een grondige schoonmaakbeurt gebruiken, je kan bijna niet door t glas kijken en t stinkt behoorlijk. Ook een deel van t personeel is zeer ongeïnteresseerd en keek de hele tijd op de telefoon, bij de botsauto's deed er 1 het halverwege niet en ze moesten echt tegen hem schreeuwen voor hij op keek.
Prijs vind ik aan de hoge kant, zeker omdat je ook nog 15 euro parkeerkosten hebt.
Klantonvriendelijk schandalig
Vier entree kaartjes gekocht,na het zwembad te betreden mega druk absurd gewoon rechtreeks terug naar de balie gelopen.
En uitgelegd dat dit gewoon niet veilig is zo druk met kinderen.
Ze heeft onze kaartjes gescant en gemaild,naar (supervisor Wij moesten ook even mailen gelijk Gedaan.
En dan krijg je reactie terug na zelf gebeld te hebben VIER DAGEN
Dat je kunt fluiten naar je kaartjes en ook naar je geld
Ik heb alles duidelijk vermeld kaartjes van de ticket verstuurd,de collega's omschreven
Ook gezegd had ons verteld dat het vol was,Hadd Wij niet eens naar binnen gegaan.
Maar zoveel mogelijk mensen binnen krijgen is blijkbaar belangrijker dan de veiligheid en de hygiëne.
Gaat duinrell blijkbaar alleen maar om de stroomgeld die binnen komt.
Schandalig klantonvriendelijk geen woorden voor.
LAAG cijfer omdat de WiFi…
Ik geef zo’n laag cijfer omdat de WiFi echt erbarmelijk slecht is!!
Ik had voor de vakantie onze kids allebei 14 GB internet bundel gegeven maar ze zijn er na een week al doorheen omdat de WiFi het niet doet.
In deze tijd is dat wel een vereiste voor een goed verblijf.
Ik vind het heel jammer omdat ze nu constant zeuren om onze telefoons waarvan de data ook al op is!
Beste parkmanagers los dit op!
Met vriendelijke groet,
Ruud
Hi Duinrell neemt zwembad medewerkers…
Hi Duinrell neemt zwembad medewerkers aan zonder diploma’s . Dit lijkt mij geen goed idee. Ik heb vaak een uitnodiging gehad als ze zonder personeel zitten is hun probleem maar dit lijkt me niet de bedoeling.
Tikibad waardeloos
Op 31-juli 2023 heb ik 2 tickets gekocht om met mijn dochtertje van 7 jaar te komen zwemmen (vanuit Soest). Wij zijn vaker geweest en het was altijd leuk en goed. Deze maal allerminst. Zeer teleurgesteld zijn wij naar huis afgedropen.
Wat was er mis? Wij hadden kaarten om vanaf 16.00 uur het zwembad in te mogen (zoals wij altijd doen). Nu kostte het ruim een uur alvorens wij überhaupt het zwembad in konden. Dit alles omdat er chaos was bij de kluisjes en chaos in de kleedruimtes. Vreselijk. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Eenmaal in het zwembad bleek dat er veel mensen aanwezig waren om dezelfde tijd. Hierdoor was er, naast ellenlange rijen bij de glijbanen, ook niet veel ruimte om "gewoon" te zwemmen.
Al met al een zeer onbevredigende ervaring. Gevaarlijke situaties door veel te veel mensen. Chaos bij kluisjes, ook bij vertrek. Zonde, zonde, zonde van ons geld
Restitutie 2x kaartje en 1x parkeren zou terecht zijn
Reserveringssysteem had verkeerde datum…
Reserveringssysteem had verkeerde datum op onze 4 kaartjes geregistreerd. Dit bleek bij de entree. De ‘oplossing’ zou zijn. Annuleren en nieuwe kaartjes kopen. Ondertussen bleek dat we ipv om 16:00 pas om 18:00 in het Tikibad in konden. We zijn maar met twee chagrijnige kinderen terug naar Amsterdam gegaan.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








