Banner for Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts Reviews 

181
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

unit 6, Printers Way, CM20 2SD Harlow, England, GB

•

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service today, chatted through what the issues were, what work was required and how the issue could be rectified - very much appreciated

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a water leak from the kitchen ceiling for about 3-4weeks numerous plumbers arrived without any success. Eventually spoke to Kevin, (manager) who organised Marco to visit next day and succes... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Todays visit, both plumber and work carried out weretop draw, many thanks. The only down side is the compression joint that was fitted to the repair onmay 12th s visit is where the leak was found. W... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have a Policy with British Gas covering our Plumbing and Heating. Our Water Softner sprung a leak and needed isolating. British Gas said this wasn’t covered and we would have to pay Dyno. The... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Loodgieter
  2. ook in
  3. Rioleringsdienst

Geschreven door het bedrijf

Local experts with 24 hour emergency response across the UK. Wherever and whenever there’s a problem Dyno-Rod fly into action. We offer our services 24/7. Whether it’s your home, your business or industrial premises, we have the expertise and the specialist equipment to fix your problems and get things back to normal.

The Dyno-Rod difference

No call-out charges | Available 24/7, 365 days a year | Local engineers | Fixed price, no obligation quotes | 3-month guarantee

Book a local engineer 24/7 365, at a time that suits you. An expert engineer will arrive with no call-out charge. You'll get a fixed-price, no obligation quote straight away. We'll carry out the work, often on the spot, and give you a 3-month guarantee.

Contactgegevens

  • unit 6, Printers Way, CM20 2SD, Harlow, England, Verenigd Koninkrijk

  • 01462 483007

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

181 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(181)

8.367 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible. We were directed to Dyno Plumbing through British Gas Homecare after water was pouring through kitchen ceiling. They could not locate the leak so we had to employ a specialist firm to find the leak. This involved making holes in the ceiling which Dyno would not cover repair cost of because they did not make them! We then had to pay for the cost of repairing the source of the leak ourselves and foolishly continued to use Dyno. This took 5 visits due to sending staff who couldn’t do the work or not having the materials required. Not one visit took place within an hour of the time stated which was very inconvenient when trying to work from home. By their own staff’s admission they are expensive for what they do so stay well clear of this company.

5 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Hi Andy,
I have now looked into this fully, I can see you have a British Gas policy, you had one of the engineers out to locate a leak.
I apologise that you have had to leave this feedback, I feel if we knew the experience you was having we could have dealt with this at the time.
The engineer couldn't locate the leak, not sure why you had to get a specialist in as the British Gas policy covers for leak detection. The engineer makes a note to say the customer will be keeping an eye on this. it is sometimes the case where a leak isn't visible on our visit so may need some monitoring, you mention its pouring through the ceiling so not sure why the engineer suggested this if there is visible water mark etc. it wouldn't need a leak detection under these conditions.
The next engineer that came out found the leak was from the shower enclosure, leak was coming from the silicone and the bottom row of tiles not being a complete seal, this type of job isn't covered under the British Gas policy so the engineer can only give you advice and a quote because British Gas will not pay or cover this type of work.
If you make hole(s) yourself, this wouldn't be something that British Gas would cover, if the leak was coming from the use of the shower this wouldn't normally need a leak detection.
The job was then passed over to the Domestic side that I cover, the engineer then gives a quote for the work.
We then came out to remove and fit the tiles and silicone, I do understand the engineer didn't complete this to our standard, I remember discussing this at the time with you, I agreed I would get someone else to finish the work, I then got another engineer out that completed the work that I understood you was happy with.
Hope this goes some way in detailing the way the policy works as this can course multilabel visits when something isn't covered under the policy. I do understand the workmanship of the engineer that first removed and fitted the tiles and silicone wasn't to our standards, I would like to think that we both agreed this wasn't acceptable and was happy to get this rectified straight away.
I apologise for the experience you have had, I will pass your experience over to the manager that looks after the British Gas side so he can address this internally.
With regard to the Domestic side, I look after this side. even though we spoke about the first engineers work and quickly got this resolved I will take this up internally so thanks you for bringing this to our attention.


Many Thanks

Kevin


Hi Andy Ha,
Could you give me your post code and door number so I can look it to this, once I have this I can then get back in touch once I have look into what has happened.
Thanks
Kevin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Job done on our downstairs toilet cistern…

We needed our downstairs toilet cistern siphon tube etc to be replaced last week and Eric the Dyno plumber finished the work today, making a good clean job of it.

4 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that the plumbing work was completed to a high standard and that you are pleased with the result. Thank you for sharing your positive experience with us!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gavin detected and repaired several…

Gavin detected and repaired several leaks under our kitchen floor. Excellent work. Thank you Gavin

30 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that the leak repairs under your kitchen floor were completed to your satisfaction. Thank you for sharing your positive experience with us!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent fast friendly service

Excellent, within 2 days of requesting a quote I had a replacement shower installed. Fast, friendly, excellent service.

10 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that you had such a swift and positive experience! It's great to know our service met your needs with speed and friendliness. Thank you!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant response

Brilliant response, initial visit fixed a leaking loo cistern, however the plumber (Chris) discovered a fine crack at the back of the cistern. Isolated it, I bought a complete new loo from Wickes £47.....called Dyno back for an install... here this morning at 9am. An hour later, all done. Thanks Josh.

10 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Hi Gary Pugsley,
Thanks for the great feedback, I will pass this on to Josh. if we can help in the future please get in touch.
Thanks
Kevin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great!

Plumber from Dynorod was GREAT, saw the problem immediately, the pipe under the kitchen sink fully cracked, he not only offered to make it right. It offered a replacement tap (on upgrade) as the existing one was clearly knackered. Was super quick and efficient and Covid compliant. Nice friendly and knowledgable. Would recommend and use Dynorod to all.

9 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Hi Mrs Jabbar,
Thanks for leaving this great feedback. I will pass this on to our engineer Jon. Glad we could get this resolved for you in a timely manner under the COVID19 restrictions we have.
Many Thanks
Dyno

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Josh attended to fit a new shower

Josh attended to fit a new shower, 5 stars very friendly & helpful and went the extra mile to resolve why we were getting reduced pressure in our shower. He found a bend in our main water pipe. Highly recommended

5 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Hi Mr Wylie,
Thanks for leaving the great feedback. I'm glad Josh could help resolve the issue with the pressure. I will pass this on to Josh.
Thanks for your custom.
Dyno

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Underfloor leak in pipe located and…

Underfloor leak in pipe located and fixed. Kitchen units in and out. Tiles broken. Concrete excavated. All done in a day by a nice guy. Cheers Richard. Hopefully insurance covers some of it because it’s obviously not cheap ...

20 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Hi Mr Payne,
Many thanks for leaving this great feedback. I will pass this on to our engineer Richard. If we can assist in the future please don't hesitate to give us a call.
Thanks
Dyno

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed to have a radiator changed…

I needed to have a radiator changed from a single to a double. Having brought the radiator, I thought I would do it myself, fortunately common sense prevailed, and I phoned an expert. The estimator came around and I was given a quote. There was no sucking air across his teeth and shaking his head. He was polite, courteous, and professional.
Having accepted the quote, the engineer arrived two days later. He carried out the work without fuss and did a perfect job having to also do a small alteration to the pipework. He worked quietly and confidently.
I would highly recommend this company. Their prices are fair, and their workmanship is of the highest quality. Thank you.

16 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Hi Mr Grizzell,
Thanks for taking the time in leaving a positive feedback, I will pass this onto our engineer Josh.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Darren attended today to sort a long…

Darren attended today to sort a long term problem with a bathroom cistern which kept issuing water from the overflow pipe. He arrived on time having contacted me by phone in advance. He carefully identified the causes of the problem, removed and installed new devices, thus alleviating our concerns. He then checked that all was functioning correctly. Excellent!

15 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that the cistern issue was resolved efficiently. It's great to know that you were informed about the arrival time and that the work was completed to your satisfaction. Thank you for your positive feedback!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

I had a leak coming through the ceiling, and after failing to get through to HomeServe (who I have cover with) for over an hour, I rang British Gas for a one-off repair which put me straight through to Dyno-Rod. My call was answered in seconds and within minutes a same day visit was arranged to come and repair it.

The engineer arrived around 3 hours after my call, fixed the problem, was very friendly and gave some good advice and tips. Very happy with the service received and would 100% use them again.

14 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that you had a positive experience with our prompt service and same-day repair. We appreciate your kind words about the engineer's friendliness and helpful advice. Thank you for your feedback; we're glad you were satisfied!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leaky hotwater valve. MK5 6HT

Dyno- rod identified and quickly rectified the leaky valve.
I now have hot water in the kitchen.
Thanks.
Aziz

12 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that the leaky valve was identified and fixed quickly. We're glad you now have hot water in the kitchen. Thank you for your positive feedback!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service, really helpful. They provided a very prompt and professional estimate and were really quick to come round and do the fix. The job was undertaken to a high quality by a friendly engineer. Definitely recommend them based on this very positive experience.

12 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that you had such a positive experience! We appreciate your kind words regarding our promptness, professionalism, and the quality of the work. Thank you for recommending us!

Dyno-Rod

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leak after recent work

I had a leak after some recent work. I reported it to Dyno and it was fixed quickly and without fuss

10 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

Antwoord van Dyno-Rod - Plumbing Beds & Herts

We're happy to hear that the leak was fixed quickly and without any problems. Thank you for letting us know about your experience with us!

Dyno-Rod

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer