Har efterhånden flere gange købt mad dette sted - primært til mine børn. Udover det middelmådige måltid, er servicen det absolutte lavpunkt. Altid skal det ventetiden blæses op til et urealistis... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Mest fantastiske Thai take away i københavn og omegn! Altid friske råvarer og autentisk smag. Søde og rarer mennesker der vil deres kunder det bedste. imponerende hvad de har gjort med deres egen udvi... Toon meer
Utroligt lækkert mad! God beliggenhed og en kulinarisk oplevelse der sætter sit præg. Personalet er super engageret i at tilberede maden ordentligt, første gang! Rigtig rigtig god, samt suveræn servic... Toon meer
Jeg købte take-away. Min hovedret blev færdig og lagt i posen. Nøjagtig 10 min. senere blev forretten, forårsruller, lagt i posen og jeg fik posen af kasse medarbejderen. Jeg nævnte til kasse-... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Super oplevelse fra starten af
Super oplevelse fra starten af. De var super seriøse omkring fødevare allergi. Efter bestilling ringede de retur for at sikre sig at de små mængder der var i deres soja ikke gav problemer. Super professionelt. Maden smagte også fantastisk. Kan helt klart anbefales.
Autentisk thai oplevelse
Autentisk thai oplevelse. Den bedste thaimad du kan få!
Vi kommer altid igen.
I går aftes betalte jeg 200kr for…
I går aftes betalte jeg 200kr for madforgiftning hos Farm's Kitchen i Glostrup🤢kan varmt anbefales hvis man ikke gider på arbejde dagen efter👍
Farvel fra en loyal stamkunde.
Vi har bestilt fra Farm’s Kitchen over 40-50 gange, så vi ved udmærket godt, hvad vi går efter. Vi bestilte én mild og én medium som altid – og hvad får vi? To retter der er så ekstremt stærke, at man skulle tro, I havde hældt hele lageret af chili ned i dem på en gang. Det var fuldstændig uspiseligt, og det siger altså noget, når vi normalt sagtens kan spise mad der er stærk.
Vi ringer pænt for at fortælle jer, at der nok er sket en fejl. Og hvad får vi tilbage?
“Det er på eget ansvar.”
Det er ærligt talt det mest ligegyldige og respektløse svar, jeg længe har hørt. Jeg prøvede endda at forklare, at vi er stamkunder, der ALDRIG brokker os, og at vi elsker jeres mad – normalt! Men nej. Fuldstændig kold skulder. Ingen forståelse. Ingen hjælp. Ikke engang et “det må I undskylde”.
Hvis det er sådan, man behandler sine mest loyale kunder, så er det ikke bare dårlig service – det er pinligt. Jeg håber virkelig, for jeres egen skyld, at det bare var en uvidende medarbejder og ikke en ejer, for ellers ser det sort ud.
Det her var vores sidste bestilling.
Super lækker og autentisk mad…
Super lækker og autentisk mad oplevelse. Man bliver mødt af et imødekommende og smilende personale, som er med til sætte standarden for den gode oplevelse ved at besøge stedet :)
Dårlig service og middelmådig mad
Har efterhånden flere gange købt mad dette sted - primært til mine børn. Udover det middelmådige måltid, er servicen det absolutte lavpunkt.
Altid skal det ventetiden blæses op til et urealistisk niveau. Selvom der ofte bliver sagt 30-45 min, så er det tit halvkold mad som modtages, fordi at det bliver færdig før. Selvom man kun bestiller til børnene, bliver der ikke vist hensyn til sultne børn. Det er naturligvis et forretningsmæssigt valg Farms Kitchen har taget.
DERFOR - hvis du har mange penge, tålmodige børn og ingen kritisk sans for Thai Food - så må det vel være et ok sted.
Maden var ikke varm
Jeg købte take-away.
Min hovedret blev færdig og lagt i posen. Nøjagtig 10 min. senere blev forretten, forårsruller, lagt i posen og jeg fik posen af kasse medarbejderen.
Jeg nævnte til kasse-medarbejderen, at de 10 minutter nok ville betyde en lunken hovedret, Medarbejderen svarede:" Go aften". Jeg tænkte, at han ikke havde hørt, hvad jeg sagde, så jeg nævnte de 10 min igen. Medarbejderen kiggede mig i øjnene og gentog svaret: "Go aften".
Smagen af maden var ok, Temperatur var ikke ok. Farms K. burde være i stand til at færdiggøre 2 retter nogenlunde samtidigt og ikke med 10 min. mellemrum.
Thai Food kan vi ikke undvære, men der står nok ikke "Farms Kitchen" på min næste pose.
Plads til forbedringer…
Maden er faktisk rigtig lækker, på trods af at deres retter med tiden har mistet lidt smag (især deres østersauce)…
Da de startede deres forretning betalte man mindre for en større portion. Nu betaler man pludselig mere for en mindre portion og skal betale ekstra for at få svarende til det man fik fra starten af. Det er fair nok at priserne stiger, men det virker lidt som om at man snyder folk…
Derudover så har der været gentagende opfordringer fra trofaste lokale kunder om at synliggøre deres åbningstider i appen, sådan at man ikke først finder ud af at de har lukket, når man har brugt tid på at vælge den mad man gerne vil bestille. Desværre har de stadig ikke fået ændret det og selvom de har lukket, så står der i appen at de har åbent.
Det er iøvrigt lidt problematisk at man først modtager en besked om at ens mad er klar til afhentning efter man har hentet det… Det vil sige, at det i princippet kan have været klar længe og dermed blive koldt, fordi man ikke modtager en besked om at det er klar, før man henter det.
Tiden må jo vise, om de kan fortsætte deres forretning på den måde.
Altid dejligt mad autentisk thai køkken…
Altid dejligt mad autentisk thai køkken , en sjældenhed i kbh og omegn, hvad enten du bestiller take away eller spiser i de hyggelige lokaler er der altid god service af det smilende personale , top herfra
Frank
Lækker Thai-mad
Lækker Thai-mad. Super tilberedt og man bliver mæt. Et lille minus... Når man spiser i restauranten og har brug for lidt soya til sin wok ret, så kunne det være rart, at der stod en flaske soya fremme til fri afbenyttelse. Det kammer over, når man bliver bon'et 10 kr for et lillebitte bæger ekstra soya. Det bør være en almindelig service. Man betaler dog minimum 115 kr+ for en ret. Det overlever l nok.
Super god mad
Super god mad, fik nr 1 og 15. Virkelig lækkert til gode priser. Kommer helt sikkert igen.
Klart bedste thai på Vestegnen!
Rigtig god mad
Rigtig god mad, det er dog så irriterende at når man bestiller via appen, skriver den først til sidst når man har brugt tid på at bestille til alle i familien, at restauranten har lukket… det er virkelig irriterende. Det skal stå med rød stor skrift på forsiden inden man går i gang med at bestille.

Antwoord van Farmskitchen
Altid stor tilfredshed
Vi har i mange år været hyppige kunder hos Farm's kitchen.
Lækker thai mad
Gode priser
Sødt og imødekommende personale
5/5

Antwoord van Farmskitchen
Virkelig lækker mad
Virkelig lækker og autentisk thaimad – klart mit favoritsted i København! Den eneste grund til, at de ikke får 5 stjerner, er at deres bestillingsapp kun findes til iPhone.
Plads til flere forbedringer.
Når man bestiller via appen, så står der en mulighed for at betale online. Men den funktion er ikke længere en mulighed. Hvorfor så ikke fjerne den, og i stedet skrive at der kun kan betales ved afhentning?
Og når man skriver, at maden skal være klar kl. 18.00, så er det absolut ikke i orden, at man modtager en besked om, at maden er klar kl. 17.47 når man kender sin transporttid og ved, at man ikke kan være der på det tidspunkt. Det betyder, at maden står næsten et kvarter og køler ned. Og når man så angiver travlhed som årsagen, så ville jeg da hellere enten bare vente eller også have fået et andet tidspunkt, så man kunne have fået varm mad.
Vi havde bl.a. bestilt marineret kylling, men stykkerne var så små, at 75% af det var panering, og smagen af den hjemmelavede karrysovs, som stykkerne angiveligt skulle være marineret i, var kvalt i friture og panering.
Alt i alt en mindre god oplevelse, som hverken står i forhold til vores forventninger eller vores gode erfaringer, som strækker sig helt tilbage til tiden, da foodtrucken holdt ved HTH på Roskildevej.
Farms
+
Bedste thai i København.
Appen virker perfekt.
Søde personaler.
Priserne er fair.
-
De har fjernet deres tilapia fisk ;)
Fantastisk mad og søde mennesker
Fantastisk mad og søde mennesker, prøv det.

Antwoord van Farmskitchen
Dårlig kvalitet
Bestilte mad fra farms kitchen Igår igennem Wolt.
En ret med kylling, det var bare nærmest ingen kylling i. Det var sauce og grønsager.
Wolt ringede ind for at høre hvad det skete, men fik af vide de vejer alt kylling og grønsager 😂 gu gøre i ej.
Jeg har flere gange været inde og set det går så stærkt i vejer intet.
Men tak for en ret til 109kr det indholdet sauce of grønsager.

Antwoord van Farmskitchen
BEDSTE thaimad og bedste service.
BEDSTE thaimad og bedste service.
Oplevede at de havde ALT for travlt efter en længere ferie. De var desværre 30 min. for sent med maden vi måtte vente på. MEN det fordi maden er super god og værd at vente på. Servicen er utrolig god og høfligt personale.

Antwoord van Farmskitchen
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







