Zelfs team leider Klara staat…
Zelfs team leider Klara staat blindelings achter slechte after sales service van FILIPPA K. Een klacht indienen tegen Filippa K schijnt een taboe te zijn, Over een ondeugdelijk product van Filippa K moet je je mond dicht houden anders wordt je onheus bejegend, asociaal en brutaal behandeld door Filippa K. Ze beseffen niet eens dat ze wettelijk een klacht over een ondeugdelijk product naar behoren moeten oplossen. In plaats van daarvan staan ze juist achter hun ondeugdelijke producten en je wordt als een stuk vuil behandeld als niet klacht hebt over een ondeugdelijk product waarover Filippa K eigenlijk eindverantwoordelijke voor is.








