Banner for FridayParts

FridayParts Reviews 

5.153
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ready supply of needed repair parts. On the downside, there were no instructions supplied with the repair kit, which would have made it a better experience.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used Friday Parts to locate a replacement brake cylinder for a 30 year old Skyjack scissor lift. The replacement part was received and the scissor lift was back in use within a week.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This companies service is top notch. Same quality parts at a fraction of the cost, customer service is exceptional and the shipping is quick. I have purchased parts many times for them and every singl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friday parts had what we needed. The transaction process was simple and the parts shipped quickly. This was the second time we used them and are very pleased with quality and overall experience.

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Machineonderdelenfabrikant
  2. ook in
  3. Bouwmachine- en gereedschapswinkel

Over FridayParts

Geschreven door het bedrijf

FridayParts-Logo

About Us

With over 16 years of industry experience, we've adapted to changing market dynamics by continually demonstrating how supplying tiny parts can help address the big problems experienced by our customers. Over the years, we've gained world-class expertise in machinery parts, working with over 5,000 industrial partners to support our customers' need to find the right part, at the right price, at the right time. As a result, we want you to unwind with a cold beer, great music, and peace of mind every Friday while we take the heavy lifting out of off-road parts procurement.

Read More

Your Trusted Source for Hard-to-Find Parts

Geschreven door het bedrijf

End-to-End Support
Expert assistance at every step, from part identification to final delivery.

90-Day Returns & 1-Year Warranty

Run Strong. Stay Covered.

Run Strong. Stay Covered.
Fix it right with OEM-quality aftermarket parts for all off-road machines, with 90-day returns and 1-year warranty.

Contactgegevens

FridayParts - Fix It Once. Fix It Right.

One stop for aftermarket parts that actually fit.

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(5.153)

4.301 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick and easy

Very quick and easy. Shipping is fast. I even had an issue with an order and they were able to get it corrected with minimal inconvenience.

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you found the ordering process quick and easy, and that your shipment arrived so fast. We are also very glad that our team was able to resolve the issue with your order promptly and with minimal inconvenience to you. We truly appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your feedback! We're so pleased to hear that your order arrived quickly and that you found the price to be great. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick return time from date of order

Quick return time from date of order, parts were as described, everything fit as it should. Will use your service again.

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that your order arrived quickly, the components matched the description perfectly, and everything fit just as it should. We truly appreciate your business and look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

GREAT

GREAT, GOOD PARTS. A BIT SLOW ON GETTING THEM DELIVERED, BUT WOULD STILL BUY FROM FRIDAY PARTS.

29 september 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your feedback! We’re glad you’re happy with the parts and appreciate your willingness to shop with us again. We’re sorry the delivery took longer than expected and will keep working to improve our shipping service. Thanks for your continued support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fuel pump wire molded neck is not…

Fuel pump wire molded neck is not correct. Wire connector does not plug in because molded neck is not tall enough for the plug to clear the retaining ring.

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

We’re sorry to hear that the molded neck on the fuel pump prevented the wire connector from fitting properly. We understand the frustration this caused and sincerely apologize for the inconvenience. I’ll contact you directly to review the issue and help find a suitable solution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were a perfect fit as described

They were a perfect fit as described
Also priced reasonably

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your feedback! We're so pleased to hear that your items were a perfect fit as described and that you found them to be reasonably priced. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PIECES APPROXIMATIVE QUI NE SE MONTE PAS

J ai acheté un moteur accélérateur, le câble était trop court, j ai demandé à être remboursé mais FridayParts me demande des photos du nouveau et ancien moteur mais aussi des photos de l emballage, mesurer les câbles etc pour qu ils étudie et m envoie la bonne pièce... Bref il m envoie une pièce qui ne correspond en rien à l original (câble trop court) et il font tout une histoire pour ne pas rembourser.... J ai du acheté le moteur d accélérateur en original et j ai pu finir la réparation.

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Nous sommes sincèrement désolés que le câble du moteur d’accélérateur ait été trop court et que vous ayez dû acheter une pièce d’origine pour terminer la réparation. Nous comprenons votre frustration et nous excusons pour les désagréments occasionnés. Pourriez-vous nous communiquer votre numéro de commande ou nous contacter à support@fridayparts.com ? Nous examinerons votre dossier et ferons de notre mieux pour vous aider à trouver une solution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great service

great service did get wrong part but quickly made it right. i will buy from again

29 september 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

We are glad you enjoyed your experience. We appreciate your patience while we corrected our shipping mistake.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Part was delivered quickly

Part was delivered quickly. Worked out. Machine up and running.

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you so much for sharing your feedback! We are thrilled to hear that the replacement part arrived promptly and successfully got your equipment back in working order. We truly appreciate your business and look forward to helping you with any future needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LOVE Friday parts

LOVE Friday parts, and Never had a issue with anything I've bought from them..Why I keep coming back for more and more parts

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you so much for the wonderful feedback and your continued loyalty! We are absolutely delighted to hear that you have had such a consistently positive experience with our products. Knowing that you can rely on us time and time again for your equipment needs means the world to us, and we look forward to providing you with excellent service and reliable parts for many more projects to come!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not ship USPS

Do not ship USPS. Suppose to be delivered 2 to 5 days. Took 14 days. Shipped from Oh to Al to Ga to AL to jkn Ms to Brandon Ms (where it should have been delivered) to Raymond Ms 2 hours away to Memphis Tn to Jkn Ms to Brandon Ms ( should be delivered) to Raymond Ms (the 2nd time) to Jkn to Brandon Ms and was finally delivered the 20th.Unbelievable...

6 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

We’re very sorry for the excessive delivery time and the frustrating routing of your package. We understand how disappointing it is to wait 14 days when the estimated delivery time was only 2–5 days. We sincerely apologize for the inconvenience and will share your feedback with our shipping team to help improve the delivery experience. Thank you for your patience.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Filters didn’t work.

I bought two hydraulic filters from you for my Bobcat 335. One came with no o ring at all and the other one had an o ring but would not stay in the groove to mount it. After trying everything, I got it on as best I could but it leaked. Took it off and o ring was damaged. Ended up having to go to Bobcat and purchase theirs for a whole lot more money. Really disappointed.

Update. Customer service was outstanding and promptly offered to refund my money. Very friendly and helpful.

4 juni 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

We’re very sorry that the filters had O-ring issues and caused leaks, leaving you to purchase replacements from Bobcat at a higher cost. We understand your disappointment and sincerely apologize for the inconvenience. We take product quality seriously and would appreciate the opportunity to review this issue. We’ll contact you directly to help find a suitable solution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you so much for the wonderful feedback! We are thrilled to hear that your experience was straightforward and hassle-free. Your support means a lot to us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company to purchase from !

Order came in sooner than i expected and the part was exactly what we needed. Price was excellent .

1 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that your order arrived ahead of schedule, that the part was a perfect match for your needs, and that you were pleased with our great pricing. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tracking info never got updated

Tracking info never got updated. Product was longer than OEM but not a problem for my machine. Very good price compared to OEM.

5 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your feedback! We’re glad the part works for your machine and that you’re happy with the price compared to the OEM version. We’re sorry the tracking information wasn’t updated as expected. Our records show that the order was shipped on the 7th and delivered on the 9th. Could you let us know if you mean that the tracking information wasn’t updated or that you weren’t notified promptly when the order shipped? Your feedback will help us improve our service. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These were the parts that I…

These were the parts that I needed,thanks for your help

5 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your feedback! We're so pleased to hear that we could assist you in finding the exact parts you required. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong part

Wrong part, said it would fit my 2026 ranger and it did not

28 september 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

We’re sorry to hear that the part didn’t fit your 2026 Ranger. Even within the same machine model, different types of drive switches may have different specifications and part numbers. For the most accurate fitment, we recommend checking the part number on your original switch, as matching by model alone may not always be sufficient. We apologize for the inconvenience and will contact you directly to help verify the correct part.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

verry well thanks

28 september 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your kind feedback! We’re glad you had a good experience with us. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The USPS lost the original package and…

The USPS lost the original package and after projected delivery date had passed I contacted Friday parts and they quickly, without any hassle sent me a replacement. Excellent customer service.

28 september 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

Thank you for your wonderful feedback! We are so glad we could quickly resolve the shipping issue and get a replacement sent out to you without any hassle. We truly appreciate your kind words about our customer service and look forward to assisting you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kubota tractor keys

Keys arrived on time and worked as they should. Great price for 4 keys.

5 oktober 2026
Logo FridayParts

Antwoord van FridayParts

We are glad you enjoyed your experience. We are happy our timely delivery and fair pricing met your needs.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer