GED Outlet Reviews 

254
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a Refurbished Spear & Jackson scarifier via Ebay from this company in March 2026 . Used the machine twice and a part broke so contacted GED and was given the runaround for a couple of weeks... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some hedge clippers from GED. They were despatched very quickly and despite being damaged in transit, this was rectified very quickly by GED. Unfortunately they were unable to provide a repla... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a pair of mcgregor 41cm corded hedge trimmers from GED Outlet and never even received them. I've sent 7 messages to them as you can't reach them by phone and got 1 reply back which said they... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

pleased with the quick delivery and the product was in good condition and working as it should do

Bedrijfsgegevens

  1. Elektronicawinkel
  2. ook in
  3. Stereowinkel
  4. Stofzuigerwinkel

Geschreven door het bedrijf

Family business who have been trading for over 40 years, offering quality refurbished products. We have over 600,000 products sold on eBay alone! We offer a massive range of Audio & Video, Garden & DIY, Travel & Outdoors, Heating, Fans, Vacuums and Steam Cleaners. Great value prices with FREE UK delivery.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

254 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 72% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(254)

101 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a vax air lift steerable pet…

Ordered a vax air lift steerable pet max ucpmshv1 upright bagless vacuum cleaner, after being 3 days late.on the delivery, o was so excited to receive it, that was until I opened the box, and it was broke, had scratches all over it and had been used. I didn't order a used 1, I thought it was a brand new 1. Not very happy as your company as said I MUST pay to return the unwanted item, it's not unwanted its broken. So now I have a hoover i can't afford. Will never use this company again

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Sent my item back in July

Sent my item back in July.
After getting in touch today with proof of return, they refunded my payment in full.

11 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

We’re sorry to hear you’re still waiting on a refund. We provided free return instructions, but we haven’t received any tracking details or proof of return, so this was the first indication that the parcel may have been sent back. We’ve also reached out to you via email to request this information. If you could kindly reply with the tracking number, we can have this looked into straight away and ensure your refund is processed without delay.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Purchase fine, delivery less so

Website fine and purchase straightforward. Delivery less so. Purchased Thursday evening. Friday morning given Evri tracking link. On Sunday the tracking link suggested item was out for delivery the day before (Saturday), but not delivered. Sunday evening the link stopped working. Tuesday early evening the doorbell went (no text/email warning), but the deliverer had already gone when we answered the door. They wouldn't have known if anyone was in, but left the item in full view of the street. There was no additional packaging so you could see what the item was (electric fan), so how long it would have stayed there if we had been out is anyone's guess. Finally, although the item looks new there was no assembly/use instructions enclosed. However the fan seems fine and works well.

8 augustus 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your review. We’re glad to hear you’re happy with the fan, but we’re sorry the delivery experience was frustrating. Although we use Evri for our deliveries, we do rely on them to follow instructions, provide tracking updates, and handle parcels with care.

Your feedback is important, and we’ll be passing this on to them. If you’d like the assembly/use instructions, please contact us via the website and we’ll send them to you straight away.

Kind regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time order and was impressed.

First time order and was impressed.
Bought a 6 man tent - Agrade. Speedy delivery and it arrived in perfect condition, all accessories and excellently packed.

1 augustus 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your wonderful feedback! We’re so pleased your first order with us was a positive experience and that your tent arrived quickly, in perfect condition, and well-packed. We hope it’s the perfect base for many great adventures — here’s to happy camping and smooth tent pitching!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

6 Man Tent

i ordered a 6 man tent from GED outlet which was a good find price wise, cost £32 and free delivery. however, the tent came with three tares/holes in the pole inserts and the instructions lacked detail.

7 augustus 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your feedback. We’re pleased you found the tent at a good price, but we’re sorry to hear it arrived with damage and that the instructions weren’t as detailed as you’d hoped.

We’d have been happy to resolve this for you if we’d been contacted directly, and we still can please get in touch via the website so we can discuss a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible. Bought a so called "refurbished" hoover from this company. Turned up used, with a mouldy filter, damaged parts. Nowhere near refurbished, so basically a customer return and they have sold it, without doing anything. Avoid this business

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

We’re very sorry to hear you were unhappy with your order. All of our refurbished items are security-checked, cleaned, and tested before dispatch, and should arrive complete and in good working condition.

As soon as you contacted us, we offered both a replacement (checked before sending) or a full refund, and provided a free return label for your convenience. The item was collected and your return will be processed in line with our policy.

We fully understand how disappointing it is to receive an item not up to standard, and we’ll be reviewing this with our team to make sure it doesn’t happen again.

Thank you for your feedback while we regret your experience, we appreciate it as it helps us improve our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful

Bought an office chair from here and needed to return. Naidine was very helpful in resolving the issue.

7 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you so much for your kind review! We’re really pleased to hear that Naidine was able to help you quickly with your return. We always aim to make the process as smooth as possible, and it’s great to know we could resolve this for you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I purchased a "Spear & Jackson 34cm…

I purchased a "Spear & Jackson 34cm Cordless Lawnmower - 24V (No Battery & No Charger) × 1" for a great price, to replace my broken one. When it arrived, I took it out of the box and it had been used. I have kept it as I really needed it, but I wasn't too happy as I wasn't aware it was refurbished.

31 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your feedback. We’re pleased you found the lawnmower at a great price, but we’re sorry to hear you weren’t aware it was refurbished. Where applicable, items on our website are clearly advertised as refurbished on the product page so customers can make an informed choice.

We appreciate your comments and will review our listings to see if we can make this even clearer. We hope the lawnmower serves you well, and thank you for shopping with us.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

sent me a refund that had already been…

sent me a refund that had already been broken and missing certain parts. no reply in over a week. absolute joke of a company

14 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

We're sorry to hear you're unhappy, but we’re a little confused by your review. According to our records, we haven’t issued a refund for this order, and we’ve also not received any direct contact from you regarding a problem.

We’d really like the opportunity to resolve this. Please get in touch with us at [your contact info] with your order details so we can look into this properly and assist you.

Kind regards,
Naidine

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Exactly as described

Exactly as described, although the box looked as if it had been previously opened

11 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your kind review! We’re glad to hear the item was exactly as described. Some of our products may arrive in packaging that shows signs of handling, but they’re always checked to ensure the contents are complete and in good condition.

We really appreciate your feedback and hope you enjoy your purchase!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good value item and not a replica which…

Good value item and not a replica which may not be of the same quality or fit.

10 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you so much for the 5-star review! We're really pleased to hear you found the item to be good value and appreciated the quality and fit of the genuine product.

Your feedback means a lot to us—thanks again for your support!

Best regards,
Naidine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item was in a very poor condition…

The item was in a very poor condition to be sold for that price. I am yet to return it today. Please can you review items properly before putting to be sold on your app. I also did not realised it was a used item I wouldn’t have bought because the brand new one in Argos cost the same price it was just out of stock and I was really in need for it and I couldn’t even use it for the purpose I bought it. The item even arrived late.

8 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with your order.

Just to kindly clarify, the item was listed as B Grade, with details shown clearly on the product page. Your order was dispatched on time, but there was a slight delay due to missing address details, as no flat number was provided.

We also sent return information to you on Sunday, 13th July. We always aim to provide a positive experience, so we’re sorry to see a 1-star review, but we’re happy to help if there’s anything further we can do to assist.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery issue dealt with efficiently

I didn't receive the product because Evri messed up, but when I highlighted the delivery issue to the retailer, they acted immediately to cancel the order and issue the refund. It's nice to find that problems, if they arise, are dealt with efficiently

14 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Hi

Thank you for your feedback. We’ve reached out to you directly to discuss this further, as this platform isn’t set up for resolving order issues. We look forward to helping you sort this out and appreciate your patience.

Best regards,
Naidine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This must be a scam company

This must be a scam company. The item came in a box sellotaped together. I bought a strimmer that came without a battery or charger. My sister and I both bought them. I was told I could return at my own cost! My sister got a free return all because of the way she requested the return! Beware! After challenging them on the cost I incurred they refused to refund my postal cost even though I highlighted the fact that they treated us both differently.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

We are disappointed by your reviews, particularly the false claim of this being a “scam company.” We are a legitimate business with clear and fair returns policies, applied consistently based on the information provided at the time.

To clarify: your return was requested on the basis that the item was refurbished and didn’t include a battery or charger. No mention of damage or condition issues was made before returning the item, and our team processed your request correctly under our standard policy.

It’s also important for readers to know you have left two separate negative reviews for the same order, after stating in writing that you would leave negative reviews if we did not refund your postage.

While we respect genuine feedback, it’s important to ensure information shared publicly is accurate and fair.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have had this cat scratcher before…

I have had this cat scratcher before and its been difficult to get a replacement. Unfortunately, it was damaged one of the screws wasn’t working and the bit it went through was ripped. I think it had originally been a return, but Ive kept it. Ive patched it up using superglue and fluffy material over the sharp but the screw comes through - only because I can’t get this anywhere else and they only had one in stock. UPDATE: GED have reached out to me asked if I wanted to return it. I said no as Ive patched it up and it was the only one of that type i could get anywhere but they have given me half of my money back so I'm happy

14 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear about the issues you’ve encountered with the cat scratcher. We strive to ensure our products meet high-quality standards, and it’s disappointing to learn that this was not your experience.

We were not aware of the problems you mentioned, as we hadn’t been contacted directly, and we would have appreciated the chance to assist you sooner.

If you’re open to reaching out to our customer service team, we’d be happy to discuss how we can help and find a suitable solution.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to improve your experience

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Both item and box were badly destroyed

Both item and box were badly destroyed

14 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

We are disappointed to see this review, especially since your original return request stated:

"Received the Challenge cordless hedge trimmer however I can see from the sticker on the front that this item does not include the charger or battery and therefore would like to return it."

At no point did you mention any damage to the item or box. Returns are processed based on the information provided at the time of contact. Since no damage was reported, your return was handled under our standard unwanted item policy.

We always aim to be fair and transparent, but cannot address issues that are only raised after the return is complete.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thanks so much! We’re really happy to hear you got exactly what you needed from us. It’s great to know we could help!

If you ever need anything else, just let us know.

Best wishes,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Air conditioner

I received my air conditioner without its remote control and it needs this to work I have contacted GED sales as per the website but as yet I have still not received any contact. Poor Service.
Following my review Nadine from GED contacted me and quickly sorted the issue well done Nadine and GED. Thanks.

8 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

We’re very sorry to hear about your experience. This is certainly not the level of service we aim to provide. Please accept our apologies for the delay. If you could kindly email us again with your order details, we will prioritise resolving this issue and getting your remote control to you as quickly as possible. Thank you for your patience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order quick delivery and…

Easy to order quick delivery and exactly as described thank you

8 juli 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your kind words! We’re really pleased to hear you had a smooth ordering experience and fast delivery. We appreciate your support and hope you enjoy your purchase — thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with this purchase

Very pleased with this purchase, it being both efficient and very quiet.

30 juni 2025
Logo GED Outlet

Antwoord van GED Outlet

Thank you for your great feedback! We're delighted to hear you're happy with your purchase and especially pleased with its efficiency and quiet operation. We really appreciate your support!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer