Gifttree Reviews 

140
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the beautiful purple shamrock plant from Gift Tree. I must admit, I was quite nervous about ordering a plant via courier delivery! I was SO impressed with the care that was taken to ensure... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The plant turned up in perfect condition and was planted outside my last one I had was stolen so wanted to replace it as I love the colour and it flowers all the time Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was expecting a surprise box of plants and plant related gifts, not knock off frangrances, hair dye shampoo, plastic water pistols and unpleasant calendars.... incredibly disappointing. I was so exc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam. Their plant surprise box, marketed under trusted Christchurch company Node, is filled with complete tat. The highlight was two identical copies of a calendar with "F*** it" (uncesored) on the fr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

140 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 72% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(140)

37 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is stealing people's…

This company is stealing people's money. I have had a similar terrible experience to many other reviewers and wish I had read other reviews before purchasing. Ordered a swimsuit set which from the description and photo looks identical to one I already have. My order took 11 days to arrive and then it was completely the wrong product. I have spent over two weeks reaching out to them by email and text and have repeatedly tried calling on the mobile number posted on the website which is just always turned off. These guys are a scam.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT use this website

DONT use this website. I bought what was advertised as the KittySpout fountain for cats. It is advertised as such - it is NOT. It is a cheap knock off - it doesn’t have a window to see the water level. Most likely it has come thru a website such as Temu. This is false advertising. A scam. Read the rest of the reviews on here. Avoid this company as it appears to have a lot of bad feedback.

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Premium" T-Shirt Scam: Cheap Chinese Dropship Disaster Feels Like Wearing a Plastic Bag

I ordered what was advertised as a "premium cotton blend" t-shirt with a cool graphic design. What a joke! The package took nearly a month to arrive, showing up in a sketchy plastic bag with Chinese writing all over it. The "design" is just a cheap sublimation print that looks like it was done with the world's worst printer – the colors are muddy and nothing like the vibrant image shown online.
The material? It feels like they made it from recycled plastic bags. It's thin, scratchy, and has that weird chemical smell that won't go away even after washing. Speaking of washing – the shirt somehow managed to both shrink AND stretch out of shape after one gentle cycle. Now it's weirdly tight in the shoulders while the bottom looks like a dress.
I paid $25.99 for this garbage when it's probably worth about 3.50 cents. The company's customer service is nonexistent – just an automated email response in broken English telling me to "please having patience for reply." Save your money and buy literally anything else. I've had better quality shirts from a dollar store clearance bin.
The only positive? It's taught me to actually read seller reviews before clicking "buy now" on sketchy marketplace listings. Never again!

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Apalling customer service

Absolutely disgusting customer service, sent multiple emails, used the contact form on the website, sent 3x facebook messages and noone would bother replying, want to return my items due to incorrect sizing. Finally got a reply with demanding me to confirm what i ordered and send a phot, no please or thankyou, just "send a picture", then they replied with, well product has been opened so we cant refund. Of course i had to open it to try it on, and there was no mention of that in their terms and conditions. I would not recommend ever trading with this company, slow, rude and very very unwilling to help, never again!!!!

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have contacted you several times…

I have contacted you several times regards our order 1 x Foot Callus Removal Spray GFOUK™, please arrange refund asap , if I have not had a reply in 24 hours I will start to contact the police and the commerce commision, looking at the number of horrible reviews,I can't believe you are still in business, or it's a fab company that justs scams people of their money

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was this pleasantly surprised by the…

Was this pleasantly surprised by the speed at which my order arrived, expecting delays over the holiday period. Have had issues with Temu in the past on similar orders, and can say I did not suffer the same experience with Gift Tree.

15 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't shop here

Orderd weeks before Christmas. It's now January 13th. Still havnt had any word on its whereabouts. No communication. Send many emails, left voice messages. So my daughter didn't get what she wanted for Christmas. Don't shop here

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reflexology socks

Was pleased to receive my item before Christmas, unfortunately they were men's not women's. I notified Gift tree nz about this, and they responded within a couple hours, with apologies for mishap, and offered for me to keep the Men's item as a gift, and immediately shipped me the women's item free of charge. Package arrived before Christmas, which worked out perfect. So I'm very pleased with my purchase. It really is the putting right that counts! 😁

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUDULENT

I believe this company might be fraudulent. I ordered and paid but nothing was ever delivered, no evidence of collection by a courier, no updates and no communication. The phone never gets answered, no reply to emails, and you can not leave a review on their website, which makes me think the great reviews on their website are fake. They take your money and then just silence. DO NOT SHOP FROM THIS WEBSITE

5 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service…no reply

Awful customer service i had emailed 3 times with no reply and even sent messages on facebook told to send video of faulty product which i did and never got a reply would warn everyone off this website!! Very upset child as it was a sleeping buddy/breathing toy.

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE company

TERRIBLE company! After ordering and paying $92.99 for a rare plant, I was sent an email stating my order had been cancelled and money refunded. Only to find out that the same plant was still for sale but at a new price of $159.00! I emailed them asking for an explanation with zero response. Looking at these reviews I see this is a company not to be trusted! I will never purchase anything from them again. Buyer beware!

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM
No surprise here after reading the reviews.
NO COMMUNICATION, NEVER RESPOND TO EMAILS OR PHONE CALLS.
Product advertised very different from what I ve got. I ve got a very CHEAP product, DIFFERENT BRAND with MISSING accessories.
WHAT ARE YOU GOING TO RESPOND TO ME GIFT TREE? I HAVE PHOTOS TO PROVE THAT.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy online from this company

SCAM!!!!!!!Do not buy online from this company. They do not send confirmation emails and you cannot contact them. They do not respond to your emails and you cannot phone them. Clearly they are do not have the capacity to do online orders.

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute SCAM

Absolute SCAM, after 6 months of no item, no reply’s and a very long winded bank dispute, you’re a scam indeed. You can fancy that up by replying to these reviews but you go against the law and no one receives an item because you are not a business just a SCAM

15 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No confirmation email, no communication at all.

I had placed and paid for an order on the 05/12/24.
I have yet to even get a confirmation email stating that I have ordered a product. I know it's around Christmas, so I was willing and prepared to wait a couple weeks for shipping etc but to have zero communication to even let me know my order exists is disheartening.
I have reached out twice via email and once via text with no response.
I am beginning to suspect nothing will arrive and I have been scammed.
It seems many others have had issues using this website and I recommend not going through them. It's unfortunate as I try to support NZ based business as much as possible.

Since this review, I have finally received the product. Still absolutely no communication or tracking number was given I just had to hope it arrived. It is a cheap knock off, and not the Trade marked item they advertised. I'm not sure how that's even legal.
Disappointing. Still would not recommend.

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Gifttree

Antwoord van Gifttree

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the lack of communication and any frustration this has caused. We understand how important it is to feel confident in your order, especially when it’s a special purchase during the busy holiday season.

We’re happy to inform you that your order, placed on 05/12/24, has been shipped. We understand the importance of receiving your product in time for Christmas, and we’re doing everything we can to ensure it arrives as soon as possible.

Due to the overwhelming number of orders during this time, we’ve been unable to send timely confirmation emails and updates, but please know that your order is on its way and should arrive in the next few days.

We completely understand your concerns, and we truly appreciate your patience and support. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out, and we’ll make it a priority to get back to you.

Thank you again for supporting NZ-based businesses, and we sincerely hope you love your purchase! If there are any problems, don’t hesitate to contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I GOT THE COOL BLANKET

I GOT THE COOL BLANKET, STILL WAITING TO SAY ITS BEEN SHIPPED, 2 WEEKS NOW, I HAVE EMAILED AND YET NO REPLY, I JUST HOPE THEY ARE HERE BEFORE CHRISTMAS AS THEY ARE PRESENTS, PAID QUITE A BIT TOO,

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Gifttree

Antwoord van Gifttree

Thank you for your patience and for reaching out again. We understand your concern about receiving the cool blankets in time for Christmas.

As mentioned in our terms, orders typically take 1 to 14 working days to arrive, with processing times of 1 to 3 days before dispatch. While we are experiencing a high volume of orders, the majority of our orders, including yours, will arrive on time. Orders placed from next week on may experience delays, especially if they are rural or contain heavy items.

Thank you for your understanding. We're confident your blankets will arrive in time for your Christmas gifts, and we’re doing our best to ensure all orders are shipped promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I brought the spray paint gun

I brought the spray paint gun. It not configured for the NZ wall socket, ie can't be charged.. I sent email asking for refund. No reply yet. The packaging was terrible. I won't return, and will inform afterpay.

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOT HAPPY!!!

Have been trying to contact you for 2 Months now about an item I sent back to you. I have left phone/text number home phone number Email and have left messages on your phone along with Emails to you and have heard NOTHING!!! Beginning to thing you have No customer service and may even be so sort of Scammer.

5 december 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer