growthworks.io Reviews 

47
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought $27 package never received it but got lots of emails when I sent info to tell them about it to sell it to me again. 3 tickets not further then I was before lost $ looks like. Although it to... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought the $27 program, then 24 hours later had my credit card details scammed in Kenya (?) leading to some pretty major bank issues while travelling. Your transactions are not safe with this company.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m Kishore Reddy Alla, and I give Growth Works—and Aaron Fletcher’s Fletcher Method—a wholehearted ★★★★★ review. Their one-page roadmaps and SOPs make even the most complex marketing strategies feel... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What an awful customer experience!! Signed up for the $27 offer and was then subjected to about 10 horrendously mind numbing sales videos before could even access what i bought. After finally receivin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

47 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(47)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Take the 27$ offer and I will force you to upgrade to an annual $1000

I have taken the 27$ offer and I tried to log on to see if I wanted to upgrade. I work as an interim manager and this tool would be helpful at the end of a project to create a handover.
First the access was not activated, so it took me some days to get access. And the software does not do what was shown in the reviews on Youtube which were the channel to drag me in.
Certainly a good salesman to fool us into taking the offer, but as I test and give advise to people looking for tools ... you now know why I won't be advising anybody to get with this tool (or things will have to change very much).
If you want this $27 tool to do anything you will need to upgrade to the version with a yearly $1000 fee. That is a whole different ballgame and different pitch.
Once the website gets activated you can build 2 products, far from the promised all these 27 tools lifetime at your disposal.
When following up on the instructions, the tools actually gives you templates with the standard data as it develops only the outlines its gets from ChatGPT. And as no deeper chat is available in the tool, chatGPT delivers better information on the end.
By the way, the company seems to say that I did not have an experience with their soft ... even when I use the same address as customer ... Just to get this review off perhaps

19 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo growthworks.io

Antwoord van growthworks.io

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry your experience didn’t meet expectations.

Regarding your concerns about functionality and access: the $27 plan does come with limited AI credits, but it includes lifetime access to the course creator and product templates. You should have full access to build products and explore the platform without upgrading. If you want more AI credits you can purchase those with no upgrade needed. If you're seeing anything different, we definitely want to resolve it.

We’ve tried to locate your account but still haven’t been able to find you in our system under the email you provided or by your name (this often happens when a different email is used to purchase). That’s the only reason we asked for more details—just to ensure we can assist you properly. If you're still having trouble or would like us to take another look, please reach out to us at support@growthworks.io or through our support portal at https://growthworksio.freshdesk.com/support/home.

We really appreciate your detailed feedback—it helps us improve the experience for everyone. And if you're open to giving us another shot, we’d love the opportunity to take care of you and turn this experience around! 

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wasted my whole 24 hours trying to…

Wasted my whole 24 hours trying to figure this out. In not one to leave reviews especially negative as I know how hard it is to get this far. But this does not deliver what it says. It is said, get lifetime access to our course creator. Then tell me I have to pay to get courses. What you actually get is like the other person said, i could build a whole course in the time I ued to declutter what ever the cheatsheets are. it kept giving me the same heading and title, list when I tried to change the course. You could even let someone see it create a module. Not miss sell this r.......h

13 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo growthworks.io

Antwoord van growthworks.io

Thank you for taking the time to share your experience—we’re truly sorry for the frustration and confusion you encountered.

We understand how valuable your time is, and we regret that onboarding and access issues disrupted your experience. You were absolutely right to expect a smooth setup and clear communication, and we’ve already issued your refund as requested.

After reviewing your case, it looks like the primary issue stemmed from a missed onboarding email, which led to a lack of clarity around access and how to begin using the tool effectively. We’re actively improving this process to ensure new users receive the correct guidance from day one.

As for the course creator itself, your feedback is being taken seriously. We're reviewing repetitive content generation and user customization flow to address the concerns you raised.

We also truly appreciate the thoughtful tone of your review—especially knowing you don't usually leave negative feedback. It means a lot, and it helps us do better. If you ever decide to give us another try, we’d love the opportunity to deliver the experience you were originally hoping for.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor product, not as described in the pitch.

I've tried the course creator, and it is not the 'automated' course creation tool I expected and was sold.

For example, while over 200 slides have been generated, they lack meaningful content with placeholders on every slide {insert a case study here} etc. Some of the text and graphics are misaligned, and the slides have a poor overall look. This would take me weeks or months to go through all the slides and correct everything.

The AI creation process is very clunky. The content generated is not very good and often doesn't make sense.

For example,

"How Freelancer, Entrepreneurs, and Startups quickly and predictably business sustainability and achieve their client acquisition goals."

or

"How Freelancer, Entrepreneurs, and Startups quickly and predictably Unlock your potential with the right idea. and achieve their ideas goals without worrying about original business ideas, thinking only unique ideas succeed, or doubting personal interests as business"

I can get much better results from ChatGPT.

Needs a lot of development work in my opinion.

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo growthworks.io

Antwoord van growthworks.io

Thanks for your honest feedback—we're really sorry the product didn’t meet your expectations.

As soon as we received your refund request on 11/6/2024, we issued a full refund the same day. We want to make sure every customer feels heard and taken care of, even when things don’t work out.

We’re actively improving the course creator experience, including refining slide content quality, fixing alignment issues, and enhancing the AI generation engine to produce clearer, more actionable outputs. Your examples are helpful and have already been passed along to our product team.

We appreciate you giving Growthworks.io a try and taking the time to leave such detailed feedback—it helps us build a better product. Wishing you success with your course-building journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The promotion for $27 gives more value…

The promotion for $27 gives more value than I have ever seen for this price. An excellent way to learn everything if you want to start a business online.

Ps. The person that gave growthworks.io an one star review missed that you need to follow the instructions to get the courses, you need to et a code to be ablee to see the courses which is there so just paying customers get the courses. So I therefore write this so the person hopefull read this and can get it and that it doesn´t happen to anyone else. If you have a problem with any company you need to email them, use the community or just follow the instructions which is both in a video and in the email. If you want to be a business owner giving up is not an option. Become a problem solver. So, I highly recommend this offer! This is a serious company and they want you to succeed.

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo growthworks.io

Antwoord van growthworks.io

Thanks so much for the kind words and for being part of the Growthworks.io community! We're always looking for ways to add more value and deliver meaningful results to the businesses we serve.

With over 35,000 active users on our system, we know we're doing something right—and your feedback is a big part of that. We truly appreciate you taking the time to share your experience. Here's to your continued growth and success!

If anyone is looking to get in touch with us, you can always email: support@growthworks.io or use our support portal here: https://growthworksio.freshdesk.com/support/home

We do our best to take care of all our customers!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have a $27 promotion going on…

They have a $27 promotion going on right now. They promised to give you access to 27 systems for just $27. After I paid the $27, I saw a second transaction on my bank account from them right away for $297 with no invoice. I went into the portal then I saw that I only have access to 3 systems and not 27 as they promised. I feel so scammed right now. I tried to call, no answer. How do I get my money back. I don't want to do anything with these people ever again.

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo growthworks.io

Antwoord van growthworks.io

Thanks so much for your feedback! We're glad you shared your overall experience, and we truly appreciate your patience as we worked together to resolve your issue.

According to our support desk records, the uncaptured charge was promptly returned, and the support ticket—initiated on 10/19/2024—was fully resolved by 10/21/2024 after several back and forth conversations. We also honored your request to keep the $27 product.

Our team is always aiming to level up—your feedback helps us do just that. Looking forward to continued growth together!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer