HN TRADING/ HASSING TRADING
Recent een tweedehands koplamp gekocht bij deze firma voor mijn audi a4 b8 facelift 2012 .
Maar nadat onze garage monteur deze erin had gezet en ging testen bleek al snel dat de koplamp een kapotte dagrijverlichting had en daar word ie op afgekeurd .
Gelijk contact op gezocht met het bedrijf maar men wilde er niks over horen want de 14 dagen retour tijd was om maar de officiële wettelijke garantie tijd houden ze zich niet aan.
Bij een artikel die binnen een bepaalde tijd kapot is zijn ze verplicht om te repareren of een vervangend artikel te leveren maar daar doet het bedrijf niet aan .
Het bedrijf verkoopt kapotte artikelen en verwacht geen hulp van ze of dat ze zich houden aan de wet
KOOP HIER NIKS HET ZIJN OPLICHTERS .
(HASSING TRADING ZELFDE BEDRIJF)
