We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

3 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dit bedrijf heeft bij ons een aanbouw…

Dit bedrijf heeft bij ons een aanbouw geplaatst.
Wat in het begin best goed ging, aardige jongens die weten wat ze doen. Daar ligt het niet aan.

Door wat tegenslagen van het slechte weer duurde het lang voordat het dak water dicht was. Maar toch maakte ze het plafon dicht met gipsplaten. Deze werden natuurlijk helemaal nat, en naar beneden kwamen. Vrij gevaarlijk als je er onder liep. Deze zijn wel vervangen toen het dak waterdicht was.

Tijdens het plaatsen van de aanbouw is er per ongelijk een raam kapot gegaan. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar het moest ruim 6 maanden duren voordat het weer gemaakt was.

Door dit laatste voorval is er water op de nieuwe vloer gekomen, waardoor deze bol is gaan staan. Dus een deel van de nieuwe vloer moeten vervangen. Maar house of lo geeft niet thuis over wie de schade gaat betalen.

Technische tekening voor de keuken kunnen ze ook niet goed lezen. Waardoor de plaatsing van de keuken vertraging op liep.
Wel snel op gelost door House of loo, maar was niet nodig geweest als ze het gelijk goed hadden gedaan.

De stort vloer in de aanbouw zou gelijk komen met de bestaande bouw.
Maar doordat er een rand van de oude buitenmuur bleef staan konden de jongens die de vloer kwamen storten de vloer niet goed netjes aansluiten. Naar de sloop van de rand bleek de aanbouw 1 a 2 cm lager te liggen dan de bestaande bouw.
Dus moest de vloer met spoed gelijk gemaakt worden.
Zodat de nieuwe laminaat vloer gelegd kon worden.
Als ze de rand gesloopt hadden voordat de stort vloer gestort werd hadden wij geen extra kosten moeten maken om het gelijk te krijgen.

Vaak werd er gemaild dat er mensen op een bepaald tijdstip zouden komen, maar 7 van de 10x was er niemand op de afgesproken tijdstip.
Vragen worden maar half beantwoord, of naar lang aandringen

Als je een negatieve review achterlaat op internet weet je van te voren dat je binnen een half uur een mailtje ontvangt met de vraag of je het weg wilt halen, anders word er helemaal niet meer gereageerd op mails (telefoon word ook nooit opgenomen).

Met het uiteindelijke resultaat zijn we blij.
Maar dit heeft ons wel een hoop extra geld en tijd gekost.
Daarom zou ik dit bedrijf niet adviseren, maar dit ligt meer aan de eigenaar dan aan het personeel.

30 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hele slechte ervaring met House of Lo

Hele slechte ervaring met House of Lo. Slechte afwerkingen, lekkages, schimmelgroei door aanhoudende lekkage door slecht verricht werk. In het begin ging het sloopwerk heel snel maar de opbouw duurt nog steeds erg lang. Kunnen het technische plan voor de nieuwe keuken niet uitvoeren want er misten waterkranen en elektrische punten. Kozijnen en deuren die ondersteboven en binnenstebuiten geïnstalleerd zijn (echt waar!). Ramen die slecht sluiten. Kozijnen die slecht sluiten. Lichtschakelaar die achter de radiator is geplaatst. Deuren die tegen elkaar aan knallen want die zijn verkeerd geplaatst. Het is eigenlijk een lijst zonder einde en dat is erg jammer. Ik ben zwanger en de afgelopen maanden heb ik zoveel stress ervaren.. terwijl dit een prachtige periode had moeten zijn is deze overschaduwd door de schimmels en natte dak.
Slechte communicatie. Jan-maarten neemt de telefoon niet op, belt niet terug. Laat weken op een reactie wachten. Wij hebben heel veel spijt dat wij dit traject met House of Lo zijn aangegaan… nog steeds wachten we op de juiste maat kozijnen en afwerkingen.

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

House of NO

Doe geen zaken met House of Lo!
House of Lo= HOUSE OF NO !!!!!!
Als wij 0 sterren konden geven zouden wij het doen.
Wij zijn in september 2022 gestart met House of Lo voor het verbouwen van ons huis (opbouw plaatsen, badkamer van beneden naar boven verplaatsen).
In het begin alles aardig en het sloopwerk ging erg vlot. De heropbouw duurt echter heel lang!
in week 1 ging het al fout toen ze het plafond boven de keuken sloopten terwijl onze keuken nog vol spullen stond (zie foto’s). Er is niet met ons gecommuniceerd om de keuken leeg te halen van tevoren.
Sinds begin November 2022 kampen wij al met lekkage. En flinke lekkage! Jan- Maarten heeft een andere type dakpan gebruikt dan die wij op de “oude” dak hebben zit. Daardoor sluiten deze twee type dakpannen totaal niet aan op elkaar en hij kan dit ook niet oplossen. Jan-Maarten is al 4x teruggekomen, na heel wat vragen, om dit op te lossen. Dit kan hij echter niet want hij snapt het niet. Vervolgens maken ze er een bende van door allemaal oude/ slecht werkende meuk op de pannen te smeren. De lekkage duurt zo lang en is zo fors dat wij nu al schimmelgroei hebben in de nieuwe badkamer! De badkamer was verschrikkelijk vochtig door de lekkage maar een bouwdroger neerzetten en voor die kosten opdraaien wil Jan-Maarten niet.
We hebben 2x de verkeerde tuindeuren gekregen, nu hebben we nog steeds de verkeerde kozijnen zitten. We hebben een maand de deur open moeten doen met een schroevendraaier omdat House of Lo te beroerd is om lang te komen.
Hun installateur snapt niet hoe een opstookprotocol werkt voor vloerverwarming. We zijn er nu achter gekomen dat een stuk muur beneden zeiknat is nadat House of Lo hier te werk is geweest.
De afwerkingen laat erg veel te wensen over:
- deuren die tegen elkaar aan klappen omdat ze in de verkeerde richting zijn geplaatst
- buizen die niet in de muur verwerkt zijn
- niet volgen van het geleverde technische plan van de nieuwe keuken (er misten een watertoevoer kraan, elektra niet volgens plan, afvoerbuis lag scheef, leidingen staken te veel uit de muur. hier hebben wij een andere aannemer, loodgieter en elektricien voor moeten laten komen!)
- afvoer nieuwe toilet veel te laag gemaakt omdat ze niet hadden bedacht dat hier nog een cementvloer gestort zou worden
- plaatsen van een lichtknop achter de handdoek radiator (had dit niet overlegd met de installateur)
- niet 1 gipsplaat is waterpas geplaatst (nieuwe stuk muur in de keuken wijkt 5 cm af!). Hij zegt dat de stukadoor dit recht had moeten maken.. maar hij heeft de muur gewoon scheef geplaatst
- tuindeur/kozijnen zijn binnenstebuiten en ondersteboven geïnstalleerd!!!!
- ik heb zelf de deurklink en het ciclinderslot maar geïnstalleerd want hier wachtten wij ook al 1,5 maand op
- trap heeft niet overal een leuning
- ze kunnen nog geen deur recht hangen..
- niet een keer heeft Jan-Maarten zijn excuses aangeboden vanwege de lekkage of het andere slechte werk
Het komt over alsof dit de eerste klus is van de jongens.. ze lijken er niet veel van te snappen en het lijkt alsof ze overgebleven restjes van andere klusjes hebben gebruikt voor ons huis.
Hiernaast zijn ze ook nog erg duur!
Wij hebben echt spijt dat wij onze verbouwing met House of Lo hebben gedaan. Ze zijn nog steeds niet klaar. Nog steeds wachten we op een reactie bedrijf over de weer verkeerde tuindeurkozijnen, slechte afwerkingen buiten, lekkage binnen, zeiknatte muur in de keuken, scheve deuren…
Communicatie is erg slecht, neemt zijn telefoon niet op, belt niet terug, appt ook niet terug.
Denk dus goed na voordat je iets aangaat met House of Lo

1 november 2022
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer