Dit bedrijf heeft bij ons een aanbouw…
Dit bedrijf heeft bij ons een aanbouw geplaatst.
Wat in het begin best goed ging, aardige jongens die weten wat ze doen. Daar ligt het niet aan.
Door wat tegenslagen van het slechte weer duurde het lang voordat het dak water dicht was. Maar toch maakte ze het plafon dicht met gipsplaten. Deze werden natuurlijk helemaal nat, en naar beneden kwamen. Vrij gevaarlijk als je er onder liep. Deze zijn wel vervangen toen het dak waterdicht was.
Tijdens het plaatsen van de aanbouw is er per ongelijk een raam kapot gegaan. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar het moest ruim 6 maanden duren voordat het weer gemaakt was.
Door dit laatste voorval is er water op de nieuwe vloer gekomen, waardoor deze bol is gaan staan. Dus een deel van de nieuwe vloer moeten vervangen. Maar house of lo geeft niet thuis over wie de schade gaat betalen.
Technische tekening voor de keuken kunnen ze ook niet goed lezen. Waardoor de plaatsing van de keuken vertraging op liep.
Wel snel op gelost door House of loo, maar was niet nodig geweest als ze het gelijk goed hadden gedaan.
De stort vloer in de aanbouw zou gelijk komen met de bestaande bouw.
Maar doordat er een rand van de oude buitenmuur bleef staan konden de jongens die de vloer kwamen storten de vloer niet goed netjes aansluiten. Naar de sloop van de rand bleek de aanbouw 1 a 2 cm lager te liggen dan de bestaande bouw.
Dus moest de vloer met spoed gelijk gemaakt worden.
Zodat de nieuwe laminaat vloer gelegd kon worden.
Als ze de rand gesloopt hadden voordat de stort vloer gestort werd hadden wij geen extra kosten moeten maken om het gelijk te krijgen.
Vaak werd er gemaild dat er mensen op een bepaald tijdstip zouden komen, maar 7 van de 10x was er niemand op de afgesproken tijdstip.
Vragen worden maar half beantwoord, of naar lang aandringen
Als je een negatieve review achterlaat op internet weet je van te voren dat je binnen een half uur een mailtje ontvangt met de vraag of je het weg wilt halen, anders word er helemaal niet meer gereageerd op mails (telefoon word ook nooit opgenomen).
Met het uiteindelijke resultaat zijn we blij.
Maar dit heeft ons wel een hoop extra geld en tijd gekost.
Daarom zou ik dit bedrijf niet adviseren, maar dit ligt meer aan de eigenaar dan aan het personeel.



