Iwantoneofthose Reviews 

17.393
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this company! Had in exactly what I wanted and cheaper than anywhere else!! Quick delivery and great communication - will buy from again and absolutely cannot fault!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was trying to make a purchase of 2 different sets of discounted products, but this prevented the discount from applying properly. Quickly got through to Mike on the chat option, and he made a few tw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kept emailing them to find out situation as my order was continually showing as still not despatched. Must have emailed 3 or 4 times over a 2 week period chasing, each time receiving an auto reply say... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible communication, delivery delayed. Should have been 4 days but 9 days later still hasn't arrived. I had to reach out 3 times to find out 1 item want available so was stalling delivery of 3... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Speelgoedwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Gadgets and gift ideas, cool toys and unusual gifts from I Want One Of Those


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

17K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(17.393)

277 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn’t ever touch this company…

I wouldn’t ever touch this company again. I ordered a Christmas present over a week ago and it’s still stuck on processing. Obviously it’s not going to arrive in time now! I’ve contacted customer services via twitter, messenger and email and have had zero response!!! No telephone number to call. I want a refund for this order! Go elsewhere to order if I were you.
Still waiting for you to get in touch or reply
Or do anything!!!! I’m going to contact the consumer service at citizens advice now. You’ve had my money but no goods delivered. I want my money back!

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hi Georgina,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

Your details have been passed on to the relevant team who will look into this issue for you and will look to contact you as soon as possible with further information.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 23/11/25, paid not received

23/11/25 Ordered one Christmas present.
Emailed IWOOT (Had to register first?)no response. No phone number available.
23/12/25 Still waiting for my item and seeing the recipient tonight!

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hi Charlotte,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

Your details have been passed on to the relevant team who will look into this issue for you and will look to contact you as soon as possible with further information.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Painful all round!

I ordered a gift on 4/12 and it was marked as processing. It is still processing and despite me requesting a cancellation and refund I’ve been told ‘it is too far along in the process as the parcel is packed and waiting for a courier’. This was now just under three weeks ago. Customer service is painful and not actually helpful when they bother to respond to emails. Definitely not recommending the site and will not be using again. Just need to get my £28 back now!

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hi Katherine,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

Your details have been passed on to the relevant team who will look into this issue for you and will look to contact you as soon as possible with further information.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have they gone out of business

Have they gone out of business. I ordered on the 15th, not heard a thing, says items to be despatched. I have sent numerous messages and got no response. Tried cancelling order and they won't let me. Looks like I will have to contact my bank, but they should not be accepting orders, if they can't fulfil them or even have the decency to reply to messages..

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Martin

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear about this issue. I have referred this to the relevant team, who will contact you to assist further in due course.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No info

Order should have been dispatched in 48hrs, it has now been weeks and no information or updates from Iwoot. Contacted more than once, just told to wait via the initial response. Contacted again twice more, but no response. This was meant to be a Christmas present, if they had only had the decency to reply I could have got something else instead.
Terrible customer service

9 december 2025
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Bc

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear about this issue. I have referred this to the relevant team, who will contact you to assist further in due course.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont even deserve 1*

Dont even deserve 1*, ordered 2 seperate items a week apart and neither has arrived, 1st ordered on 3rd December with 1-2 business days postage. A single standard email saying sorry for the delay but no explaination or offer of refund.
Since cancelled the order but I suspect my refund may be on the same ship from China.
DO NOT BUY FROM IWOOT.

Edit 3rd March 2026: still waiting to be contacted by the "relevant" team, im so glad I never held my breath 😉
Scam website sadly.

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Phil

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear about this issue. I have referred this to the relevant team, who will contact you to assist further in due course.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!!!

AVOID!!!

PLACED ORDER NEXT DAY DELIVERY WELL OVER A WEEK AGO CANNOT GET HOLD OF ANYONE AT ALL!! SHOCKING

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Amelia,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a Christmas gift for my…

Ordered a Christmas gift for my daughter on 30th November, updated twice to say they’ll be in touch with a delivery date. This is the main and only gift my daughter has asked for. Now 22nd December and no delivery, no reply to emails and no contact number to speak to a human. Absolutely dreadful customer service.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hi Gemma,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

Your details have been passed on to the relevant team who will look into this issue for you and will look to contact you as soon as possible with further information.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ridiculous estimated delivery

I ordered gifts for my sons on the 16th Dec, based on IWOOT estimated delivery date of the 18th. Today, on the 22nd, I get an email to say my order has been dispatched, but the estimated delivery is still the 18th December. That would be impressive, seeing as the 18th is 4 days ago.

We're going away for Christmas today and won't be here to receive the gifts for my boys. Very disappointed.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Scaromax,

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear about this issue. I have referred this to the relevant team, who will contact you to assist further in due course.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order on 3rd December

UPDATE : Still no response from IWOOT! Contacting back tomorrow. Very negative customer service, not what expected from a company like this.
Placed an order on 3rd December, so far still no update on dispatch. Contacted them 3 times on my account and with social media but still no response.!! All I want is a response so I know if I need to buy another gift or this will arrive. But to be totally ignored isn’t good customer service.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Paula

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear about this issue. I have referred this to the relevant team, who will contact you to assist further in due course.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to messages regarding non delivery

Ordered Christmas gifts on December 9th, still not despatched on 22nd December. Messaged 3 times and only received an automated response saying my message had been received. Also this order and a previous one were supposed to have a free gift which have apparently been despatched, but not received and no response to queries.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Jane

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear about this issue. I have referred this to the relevant team, who will contact you to assist further in due course.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery Took Too Long

Purchased items for a Christmas gift & it's lucky I bought them early as they arrived 1 week late. Apart from that, website is easy to use & had no other issues.

1 december 2025
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We truly value and appreciate your feedback. We are always striving to improve your shopping experience, and we wouldn’t be able to do this without your valuable comments. Please don’t hesitate to contact us if you have any further questions or queries — we’ll be more than happy to assist.

Kind regards, Natalia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy anything from IWOOT unless you don’t mind not getting the item and don’t mind terrible customer service

Do not buy anything from “I want one of those” or IWOOT

I ordered husbands Christmas present- delivery due 29th Nov

it hasn’t arrived as of the 20th December

I contacted them- first response 5th December was standard, automated & said they were working on it, told to check order status myself & given no details about where order is

2nd time- 10th December, same as above except I was also told to refrain from keeping contacting or id go to back of support queue!

Quote from an email to me after my 2nd message to them, and when the item is 11 days late-

“avoid sending multiple messages, as this may reset your place in our support queue”

Your support queue is the problem, not the customer, if a customer asking for support more than once sends them to the back.

3rd- I sent query 17th December- still no reply

I ordered early because I wanted to be sure my husband got his present after a terrible year. I know that isn’t the companies problem. But to order for delivery in November and 3 weeks later nothing? Very very disappointed

To not even get the respect of an actual human reply telling me where my item is has been extreamly frustrating

Being told to not contact them ‘repeatedly’ - plain rude

Then getting no reply. Awful

Avoid

Edit: IWOOT have responded to this review. With a full stop.

Not helpful

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful service

I placed an order on the 9th and received no updates or communication. I tried to cancel the order as it was no longer needed, but received no reply. The lack of customer service is extremely disappointing.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello Bob,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero customer service to get a refund

I did receive my order, a home alone Lego set, but I have been trying to return it for about 3 weeks for a refund (doubled up present) and it won’t recognise my order to return it! Yet despite contacting them several times and in different ways I have had zero response back! Fuming!
1 star is too good for them at this point!!

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking time to leave your review.

I apologise you have faced issues with this order, I have now raised this to the relevant department, once reviewed they will contact through your account.

Thanks,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shambles of a company

***UPDATED***
Dispute recovering the below message. No one has bothered to contact me with an explanation or apology. Nearly a month on and no order. Even the weekly update message has stopped.

I urge you, save your money and sanity and buy elsewhere. Beware buyer they also have a shop on Amazon!!
………………………………………………………
Ordered a birthday present for my dad on 29 November. Weekly I get an apology update saying it’s not been dispatched and they’ll keep me up to date.

Don’t respond to numerous email have sent or social media and their chatbot is less than useless.

No idea if and when it’s coming but still being sold online and offered with a 2-3 day dispatch!!

Do not order from IWOOT. Used to be a good company but absolute shambles now.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking time to leave your review.

I apologise you have faced issues with this order, I have now raised this to the relevant department, once reviewed they will contact through your account.

Thanks,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on the 7th December, still not here

Ordered on the 7th December. Delivery was meant to be 2-3 days and it still hasn’t shipped. I’ve tried contacting multiple different ways, no response whatsoever. I just want to cancel the order now but the automatic cancel order won’t work and I can’t get in touch with anyone to cancel it.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking time to leave your review.

I apologise you have faced issues with this order, I have now raised this to the relevant department, once reviewed they will contact through your account.

Thanks,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Items not processed and no answers

I ordered items 7 days ago, for 2-3 day delivery. These haven't even been processed yet. Ive tried to contact customer service and messaged on facebook to find out what is happening as its unlikely they will be delivered before Christmas but I can not get any answers beyond we know its not been processed yet we are working on it.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking time to leave your review.

I apologise you have faced issues with this order, I have now raised this to the relevant department, once reviewed they will contact through your account.

Thanks,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gift not arrived - customer service not helpful

I ordered a Christmas jumper on 4th December and was advised that delivery would be in 3 working days. The item hasn't arrived more than 2 weeks later and I have no more opportunities to wear it now.

Customer Service only sends a standard automated response, so the whole experience has been pretty hopeless

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking time to leave your review.

I apologise you have faced issues with this order, I have now raised this to the relevant department, once reviewed they will contact through your account.

Thanks,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Service

2nd review on this order. Same as everyone else last couple of weeks. 5 items ordered and paid for. No delivery information no response to several messages. Wanted for Xmas presents have no expectations of arriving for Xmas. Should have read reviews before ordering. DO NOT USE THIS COMPANY
Here we are on Christmas morning with 3 out of 5 of my order from 14 December still not even dispatched. Very disappointed and angry with IWOOT. Formal complaint on its way and review to be proud of. NOT

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iwantoneofthose

Antwoord van Iwantoneofthose

Hello,

Thank you for taking time to leave your review.

I have now raised this to the relevant department to be looked into further, once they have looked into this they will contacted through your account.

Thanks,

Sam

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer