JackThreads Reviews 

197
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company. Placed an order, it was delivered to an address in Fort William, 100 miles away from me! Got in touch and got completely ignored, no refund. £24.95 down the drain, avoid at all cos... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a jacket 2 weeks ago and haven't received any tracking information from this company. At this point you guys have stolen my money since customer service is impossible to reach throughout... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I see a lot of poor reviews featuring items the complainant actually liked. I've been ordering from them for months with only one product compaint (cheap shoe) and I like the deals they give customers... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love their clothes, it shipped in 9 days standard shipping which isn't bad at all. Prices are pretty reasonable when they go on clearance, so I usually just get those. I don't know about their progr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Herenmode
  2. ook in
  3. Kledingwinkel
  4. Winkel in modeaccessoires

Geschreven door het bedrijf

Since 2008, Jackthreads is an online only lifestyle shopping destination offering curated gear for guys at members only prices.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

197 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(197)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great sunglasses

Great sunglasses, I've bought 3 pairs!

20 december 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Robert! We're glad to hear that you're enjoying our sunglasses and that you've purchased multiple pairs. If you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out we're available to chat M-F 9 am- 5 pm EST. or you can send us an email at service@jackthreads.com. We look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got really nice palladium boots for…

Got really nice palladium boots for <$40 and they arrived quickly

18 december 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Matthew! Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We are thrilled to hear that you are pleased with your new Palladium boots and that they arrived quickly. If you have any questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach us we're available to chat M-F 9 am-5 pm EST. or you can send us an email at service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great clothes and great prices

Great, easy to work with retailed. I've loved all the clothes I've gotten from them, and for those that didn't fit right, I was able to return them easily.

21 november 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Benjamin! Thank you so much for sharing your wonderful feedback with us! It's fantastic that you love all the clothes you've purchased, and we're glad our return process has been convenient for you. If you have questions or concerns you can send us an email at service@jackthreads.com or via chat. We're available from M-F 9 am-5 pm EST.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Glad they're back

I've been a JackThreads customer for years and years. It was so great to see someone spun the brand back up!

21 november 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Ian! We truly appreciate your continued support and are thrilled to have customers like you who have been with us on this journey. If you have questions or concerns you can send us an email at service@jackthreads.com or you can reach us via chat we're available from M-F 9 am-5 pm EST.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall good experience

Overall good experience, but if I am paying for shipping I expect to get it before items i order with free shipping just my opinion, I ordered something same time in a further region with free shipping and got it two days sooner

17 november 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Alan! Thank you for sharing your feedback. Please be advised that shipping times can be influenced by various factors, including location, carrier efficiency, and unforeseen circumstances and we truly apologize for any inconvenience. If you have questions or concerns you can send us a message via email at service@jackthreads.com or reach out via chat we're available from M-F 9 am-5 pm EST.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Myles! Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are thrilled to hear that you had a great experience with our service and delivery. If you have questions or concerns, we're available to chat from M-F 9 am-5 pm EST or you can send us an email at service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow shipping

Slow shipping. Took over 5 days to ship. Missed getting in time for my vacation

18 september 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Paul! We sincerely apologize for any inconvenience. We shipped your items within our stated processing time. The handling times for orders can take up to 1-3 business days as a result of our internal processes to prepare orders to ship. Please understand that carriers have their standard shipping times, and while we strive for timely deliveries, sometimes unforeseen circumstances can lead to delays beyond our control. We will review our carrier options to ensure a more efficient delivery process in the future. If you have questions or concerns we're available to chat M-F 9 am-5 pm EST or you can send us a message at service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow Service, Inaccurate Web Inventory

I really take time to make a decision when it comes to buying clothes online, and it’s frustrating that when I finally decided to buy they were beyond slow to inform me they were sold out. I wanted these for an event that is now over.
I am incredibly disappointed in my experience with Jack Threads. I ordered a pair of shoes on Wed, Sept 27th, but wasn’t informed they were sold out until Friday, October 6th. I messaged after a few days of not seeing an update on my order status, and I was informed my order would be shipped soon. Why was I not informed they were sold out when I messaged the first time?

6 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Matthew! Thanks for your feedback and we’re so sorry for any inconvenience caused by this. We understand how important it was for you to receive the shoes in time for your event. We have addressed this with our team to ensure that situations like this do not occur in the future. If you have any other questions or concerns please don’t hesitate to reach us, we’re available to chat from Monday to Friday from 9am to 5pm EST or you can send us a message via service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fast response

Fast response regarding my returning some items and my purchasing the replacement items.

19 september 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Thanks for the review and we appreciate your support! We’re here if you need us, reach out anytime at service@jackthreads.com or via live chat Mon - Fri 9am - 5pm EST.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice weight on these t-shirts

Nice weight on these t-shirts. Let’s see how they hold up in the wash.

25 augustus 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Carlos! Thank you for taking the time to share your feedback and we're delighted to hear that you found the weight of our T-shirts to your liking. Rest assured, we continuously strive to provide high-quality merchandise that not only feels great but also stands the test of time. If you have any further comments or questions please don't hesitate to reach out. We are available to chat from Monday to Friday from 9 am to 5 pm EST or you can send us an email at service@jackthreads.com!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Miguel! Thank you for your kind words and for considering JackThreads as the best place to buy clothes online in 2023. We are truly delighted to hear your positive feedback, and we greatly appreciate your support. We look forward to continuing to provide you with the latest trends and exceptional service in the future. If you have questions or concerns feel free to reach out via chat we're available from Monday to Friday from 9am to 5pm EST. or you can send us an email at service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Resolved the issue with my order…

Resolved the issue with my order quickly and with no problems!

22 augustus 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Regan! Thank you for sharing your positive experience with us! We are delighted to hear that we were able to resolve the issue with your order quickly and without any problems. Your satisfaction is our utmost priority, and your feedback reaffirms our commitment to providing excellent service. If you have questions or concerns feel free to reach out via chat. We're available from Monday to Friday from 9am to 5pm EST. or you can send us an email at service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Usually a quick delivery

Usually a quick delivery. Great communication always.

22 augustus 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Antoine! Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are committed to providing the best possible service to our valued customers, and your feedback is a testament to our efforts. If you ever have any questions, concerns, or suggestions, please don't hesitate to reach out. We're available to chat M-F 9 am-5 pm EST. or you can send us an email at service@jackthreads.com. We're here to assist you and ensure that your shopping experience with us remains exceptional!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality shirts and customer…

Great quality shirts and customer service.

19 juni 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to serving you again in the future and providing you with the same level of outstanding service. If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us. We're available to chat M-F 9 am-5 pm EST or you can send us an email at service@jackthreads.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

product was delivered quickly

product was delivered quickly
loved the sneakers excellent look and quality

23 mei 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Richard! Thank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that your order was delivered quickly and that you love the sneakers you purchased. If you have any further questions or need assistance with anything else, please don't hesitate to reach out, were available from Mon- Fri from 9 am to 5 pm EST or send us an email at service@jackthreads.com.We are here to help and make sure you have a fantastic shopping experience with us.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordering was easy

Ordering was easy, but actually receiving my purchase has been very disappointing. I still have not received my purchase and have not received any tracking information. One of the main reasons I use Amazon so frequently is they keep me well informed from purchase through delivery. I did receive an email weeks after my order they discovered my shipment was lost during shipping and were sending another shipment. I’m anxious to see how this one goes. Purchase was for my son’s July 8th birthday, so I am hopeful.
.

18 mei 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey James! Thanks for the feedback and we’re so sorry to hear the first order got lost in transit. Great news though! Your new order has been shipped and is in transit now. We hope that your son loves the birthday gifts! We’ll send a follow-up just in case you didn’t receive the tracking number. You can always reach out to us at service@jackthreads.com or live chat during Mon-Fri, 9 am -5 pm EST in the meantime.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Premium ASColor t-shirts

Premium ASColor t-shirts. Good value.

24 mei 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey John! Thank you for your feedback and for choosing our shirts! We're thrilled to hear that you found them to be a good value. We appreciate your support of JackThreads and hope to continue providing you with high-quality products in the future. If you have questions or concerns you can reach us via email service@jackthreads.com or live chat during Mon - Fri 9 am - 5 pm EST.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Their shipping and communication after…

Their shipping and communication after purchase is slow.

23 mei 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey William! Thanks so much for your feedback. We understand how important it is for you to receive your order promptly and to be kept informed of its status. While most of our orders will ship immediately from our warehouse, we also leverage a network of suppliers who manufacture on demand. Due to some of the print-on-demand items in the order, the shipping window may be extended. You’ll always receive a shipping confirmation as soon as the order is heading your way. We hope you dig the items you picked up! If you have questions or concerns moving forward, please contact us via email service@jackthreads.com or live chat during Mon - Fri 9 am - 5 pm EST.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jackthreads is back!

May not be doing original designs like the first go round, but solid brands like banks journal and g shock legitimize the lineup.

22 mei 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Stephen! We appreciate your feedback and we are glad that you liked the lineup for the products! Look forward to more updates as we are releasing new products and promos on our website!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Service, Quality Products

After over a week of no updates, I had to reach out to jackthreads for help only for them to tell me that ONE item out of my order was not available and that my order wasn't shipped because of that reason. If I never would have reached out initially, I doubt I would have even received my order. I am going through the same thing now with my current order which has seen no progress in a week.

19 mei 2023
Logo JackThreads

Antwoord van JackThreads

Hey Javin! Thanks for the feedback and we’re sorry this happened. We’re working with the fulfillment team to ensure things like this don’t happen moving forward. We hope you’ll give us another shot and you can always reach out to us via service@jackthreads.com or live chat during Mon - Fri 9 am - 5 pm EST. Great news though! Your recent order just shipped and you should be receiving that very soon! Again, we’re so sorry for this experience, but please reach out to us if we can do anything to help in the future. Thank you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer