Banner for Kettlewell Colours

Kettlewell Colours Reviews 

2.313
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always never disappointed with purchases from Kettlewell. Once ordered, kept updated on expected delivery times. Quality made garments at very reasonanable prices....love their range of designs... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I appreciate the quality fabrics used particularly their Viscose items. I have ordered the same Viscose tops many times over the years. Unfortunately, I ordered 2 tops that I had ordered quite recent... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The style and fit of these tees are classy as well as casual, the colors are deep and saturated, and the fabric quality is perfection. They are-true to-size, but for a bit looser fit, one size up wou... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service. Always good to speak to a friendly, professional human! Delighted with my pointelle jumper in periwinkle blue! Been admired by so many friends! Thank you for great quali... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Breiwinkel
  4. Kledingleverancier
  5. Namaaksieraden winkel
  6. Riemenwinkel

Geschreven door het bedrijf

We are an online one-stop shop for women who love to wear colour. We sell everyday wardrobe essentials in 300 shades to women across the world. We believe that looking good in your colours starts with an ethical wardrobe so we only work with small, family-run factories who look after their employees and suppliers who source sustainably, and we strive for the very highest standards in our clothes production. To help you make good choices, we are with you every step of the way on your shopping journey, guiding you towards your best colours and most flattering shapes through our Blogs and online Style and Colour Quizzes, helping you to put together harmonious colour combinations. We want you to look and feel fantastic in your best colours and build that perfect wardrobe of pieces you will return to year after year.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(2.313)

1.030 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality

Poor quality. Unlined. The top I ordered was far too big , ( I ordered my normal size)
However, colour was fabulous, customer service excellent.

23 september 2026
Logo Kettlewell Colours

Antwoord van Kettlewell Colours

Thank you for your review, I am sorry to hear the top was too big for you on this occasion. We appreciate your feedback and I will ensure it is passed on to the relevant department.
Many thanks
Charlotte
Kettlewell Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the colour

Love the colour, shape and quality of fabric. Would be great to have in other colours and maybe do a version with a loose roll neck.

21 september 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely colour

Nice trousers and the colour Monaco Blue toned really well with my MB Erin fleece. It was sent really speedily and I couldn't wait to try it on. It was too long, something I expected, but the seat was also too baggy. I really wanted to keep it but felt paying to have trousers shortened, and bagginess dealt with was a bit too much on top pf the £50 price. Item has been returned. Two points strike me :
1. What does a customer that does not own a smartphone, or a printer. do? The old system including addressed label was better.
2. Why, according to small print, does it take 21 days to refund payment? Payment is instant when purchasing. Surely refund could be speeded up.

17 september 2026
Logo Kettlewell Colours

Antwoord van Kettlewell Colours

Hello
Thank you for taking the time to share your feedback. We completely understand your decision to return the trousers, especially when additional alterations would have been needed to achieve your ideal fit.
Thank you also for highlighting your concerns regarding our returns process and refund times.
Regarding returns, we appreciate that not everyone has access to a smartphone or printer and we are always able to print and post one to you.
With refunds, the 21-day timeframe stated in our terms is the maximum period to allow for the return to reach us, be processed through our warehouse, and for the refund to be completed by the payment provider. In practice, refunds are often processed much sooner once the returned item has been received and checked. We understand that waiting for a refund can feel frustrating, particularly when payments are taken immediately.
Thank you again for your thoughtful comments. Customer feedback plays an important part in helping us improve both our products and our service, and we're grateful you took the time to share your experience with us.
Kind regards Amy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

***** Basic…

These top are ideal as a base layer as well as on their own.
Wash and wear well.
Lovely range of colours
Prompt delivery.

17 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous Sweater for autumn

I purchased a beautiful, soft, well fitting sweater form Kettlewell and I love it! The magenta colour is amazing and I love the relaxed style, good price point too. Delivered on time in good condition

16 september 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer