We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For reader Crystal Pearl- 4831. It was years since we spoke but i chose to come back to her as she is an excellent medium. She connected with my poi father in spirit who validated the soul- connect... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a employee at kooma and this is far by the best company out there. We are all completely vetted to a high standards, kooma offers competitive rates to the customers. The readers including mys... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve had many readings and although things haven’t always turned out as predicted, most have. This might just be down to luck but predictions gave me comfort at time. I do agree that not all negative... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Most of Kooma’s so called readers are fake, they basically tell you what you want to hear to make money out of you. The readers also know tricks like taking their time to respond to you (if it’s a tex... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Paranormaal medium
  2. ook in
  3. Astroloog

Geschreven door het bedrijf

We are committed to offering the best psychic readings possible. Each of our Psychics, Tarot readers, Mediums, Clairvoyants, and other psychic readers is hand-picked for their unique talents, insights, and professionalism. We regularly assess the quality of our readers across our network to ensure our high standards are upheld. This includes both phone and online web chat readings, ensuring excellence and professionalism in every customer interaction.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

148 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(148)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please don't waste your money

Paid £15 but was told she couldn't discuss issues on health. I asked what she could answer and she just repeated the statement. It was like a bot. I cancelled the chat and they took the £15. Bunch of charlatans. I noticed one of the other sites with a 'medium' and one with a glowing review using the pic of the same woman. This is fraud.

28 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Suzanne,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Kooma readers are not allowed to talk about health matters and we are satisfied our reader did not touch that subject.

Your £15 has been duly refunded.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have just made an official complaint…

I have just made an official complaint to Kooma about the two readers that I experienced yesterday (one was called Pam). Both were extremely rude with no tact. Pam kept saying "I can't believe you're paying money to have a reading on this person". Neither of them were listening when I was explaining things to them and the guy seemed completely disinterested. The funny thing is I had a reading with him weeks ago and he said the complete opposite to what he said to me yesterday. I don't think it's right that these people think it's their right to be rude to people and there's such a thing as tact. Personally, I prefer Psychic Sofa as their readers seem to have a much nicer way about them.

25 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Clare,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Our readers do not encourage people to spend their money unwisely. We are sorry the message from Pam came across as blunt and we spoke to her about this.

We emailed you about the reading you had with Scott. We listened to it and there was no indication he was disinterested or said the opposite to what he told you before. He was in fact consistently giving you information.

Kind Regards

Hannah
Product Admistrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genuine company

Genuine company had reading with several readers tarot ?all enjoyable I see a bad review THE PERSON MUST HAVE HAD OCD sounds a addictive personality needs a doctor not psychic ?🐞♥

4 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Streisand,

Thank you very much for taking the time to leave us a review.

We are grateful for your appreciation of our services.

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I gave 4 stars because it depends who…

I gave 4 stars because it depends who you choose for a reader. Personally I feel the best people are Maurice, Angela & Sally. They are very non judgemental, accurate & look at things with a unique prospective. Plus they totally get it & understand. There are others that are good but these three are outstanding.

1 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Leanne,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Your appreciation of the service in general and of the mentioned readers is well appreciated.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mike is a good reader.

Had two readings.Christine was not good. She just jabbered on and did not answer my question. Mike really helped today. He says it as it is. He gets to the point and is gifted. On other occasions I felt Heather was very good too.

22 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Heather,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

They offered a special £4.99 for 20 mins.... It's actually only 16!

They offered a special, £4.99 for 20 mins.
By the time the voice prompts were finished, I ended up with EXACTLY 13.59 SECONDS! So, my 20 min reading was missing SIX MINUTES....
Big lie IMO

To your reply

My recording started and stopped as stated

6 juni 2022
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Elizabeth,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are a bit dubious about your claim of only having a reading of 13:59 seconds when it should have been 20.

On a credit card call, the counter only starts when you connect to a reader. You don't pay any money to listen to reader's introductions.

With this in mind, we will be pleased if you contact us at help@kooma.co.uk with your full name and account number. We will happily look into this.

Thank you

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good , honest with some brilliant readers

Iv had a few readings ,tbh honest in my opinion kooma is the best , it's easy and good value for money , some really good readers too , like alot of people I'm abit suspicious of these kind of sites , but my feelings about kooma is they are honest and fair , you won't get exploited and most of the readers are really easy to talk too ,and very good with their phycic abilitys.... I totally reccomend kooma , so many good readers too ..

19 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Britta,

Thank you very much for taking the time to leave us review.
Your appreciation of our services did not go unnoticed.
Thank you for your custom

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have had a few readings with this…

I have had a few readings with this company and so far my experience has been positive. The prices are fair, plus there are a decent selection of readers to choose from.
A big shout-out here to Caterine 3815. She is a genuine professional with a most polite and empathic attitude, and she dispenses with all the nonsense to concentrate on real life, not fairy stories.
Overall, a pleasant experience and will use this company when I have the spare dosh!

23 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Sam,
Thank you for taking the time to leave us a review.

We are really grateful for your custom and appreciation of our services.

I will let our reader Caterine know she got a glowing review. I am sure she will be delighted

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn't have no joy I hated this site…

I didn't have no joy I hated this site . I had 3 questions only one that was answered which the answer was nit even accurate. Everything lasted for 10 minutes and I charged full price. When signed in I has £15 credit when the tarot card was finishes in less 10 mins credit was gone. Try to call customer service no joy. I will never use them again I feel robbed

7 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Noodles,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Will you email us at help@koomaco.uk so we can look further into this.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enigma she is the best

Enigma she is the best . I have had a lot of readings over my time and have found Enigma to be very ethical and reads the cards as influences and ahe always guides me without any fluffy stuff. I think she is a very unique amazing reader and above all trustworthy and honest.
Many thanks Enigma
Annette xxx

23 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Annette,

Thank you for taking the time to leave us a review. Very much appreciated.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ruby Pearl

Connected to my parents again consistently lovely.Call by mobile so couldn't place review on normal readers profile but feel these reviews are valid as well. Very genuine person.

17 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Cheryl,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are really thankful of your appreciation of our services.

Kind Regards

Hannah - Product Administrator Kooma

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love this website and here are my favourite readers!

Komma readings have been very helpful to me in those few hard months. Some of the things came true or are in the phase of coming true, please note that timing is so difficult to predict as spirits know no time...so everything happens in divine time, even if your reader says two weeks...it might turn into two months. Anyway, I find it helpful reading the reviews on the reader first, I had couple readings a month and I definetly can recommend Scarlett - Rose, Alfie and Angela, and Countess Antonia. These four are very genuine and will tell you the truth, sometimes it is hard to get a chat reading with them because everyone wants to talk to rhem! No.suprise, either way I can recommend these four, they are brilliant. I will continue using this site, the help desk responses quite quickly as well if you need any help. And if you had a bad reading please email them! They are really helpful. The only reason why I do not give 5 stars is because I wish they did more offers on the readings other than when you first set up an account, or any discount codes if you have been using the website for x amount of times. But other than that I love it. Just please read the reviews of the reader first as there are some fake or very very blunt and judgmental ones.

4 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Paulina,

Thank you for taking the time to leave us a review. Your appreciation of our services is much valued.

Note has been taken of the comments you made about existing customers.

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have spoken to readers on kooma for a…

I have spoken to readers on kooma for a very long time, and they have all told me the same thing which is now starting to come into fruition. People need to understand there are no timings in spirit, so almost impossible to predict. All readers read differently, but from my experience they are caring empathic understanding and wont give you bs. The main ones i speak to have become like family dont know how i would have survived 2yrs without them. And they certainly dont deserve the crap they receive from cynics. Well done k9oma

14 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Bev,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Your appreciation of our services is warmly welcomed.

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Con that’s wot

Had a chat reading got the £4.99 . £10 bonus..had 1 min chat with Jayne said she couldn’t read me! find another reader.. 60 pence credit left,she only said morning, it’s a ripp of, I was actually on there 1 min,i.. it’s a con the £4.99 free min chat thing

1 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Sabrina,

Thank you for taking the time to leave a review.

You could not have one minute chat and be left with only .60p. This because every Kooma customer has a three minutes grace before being charged.

You don't give your full name or when you used Kooma so I cannot look into this and tell you what exactly happened.

You are welcome to email us on help@kooma.co.uk marked for the attention of myself and I'm happy to look into this for you.

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish service inaccurate reading

I signed up to get 20 minutes at a discounted rate. I didn't get my full 20 minutes. I was watching the counter as well as my own clock. The counter said my 3 free mins were up when the counter showed 2 and a half mins. Then the counter kept skipping and jumping ahead and when the counter said I had 30 secs left the chat said my session was over and cut off the chat.

I contacted customer services to tell them of the problem and all they said was that I did get my 20 mins and they wouldn't give me a refund. I explained the issue but they still told me I was wrong and that if the system was wrong for me then it was wrong for other customers which is rubbish, it could have been a one off glitch. They then closed my account.

Aside from this rubbish experience the reading wasn't accurate either. I gave the lady the name of someone I was interested in and she said she had a good feeling with him and suggested we would be together as she saw new love on the cards. When I told her I wasn't currently with him and that I'd broken things off so wanted to know how this would happen she then changed and said maybe it wasn't him she saw in the cards, despite saying she had a good feeling about him and we'd be together. Absolute waste of money.

22 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Debbie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am sorry to hear you did not have a good experience.

As our Customer Services told you, we can only report back to you what our system tells us. I appreciate you say you were watching your counter and think you only had 15 minutes of reading.
However according to the time report of the reading you had, you used the full 20 minutes. In fact, the reader was typing a response to you as time had run out.

Hope this helps

Kind Regards
Hannah
Product Administrator - Kooma





Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible. Don't waste your time or money on this baloney! There are good psychics out there but not on kooma. Spoke for 2 mins and got charged for 20 mins. The medium talked about astrology, asked my star sign and babbled on about nonsense. Just filling time with no relevant information.

30 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Clare,

Thank you for taking the time to leave a review.

I looked into what happened. The reading duration was of 5 minutes and you got a bonus reading added to your account for the whole duration of the reading. Note if you only spoke for 2 minutes you would not have been charged as we give all our credit card customers a 3 minutes grace.

Not all readers will make an instant connection and unfortunately in between you and our reader it seems that no psychic link was present.

I hope this helps. If you still want to talk about this, please email me at help@kooma.co.uk

Kind Regards

Hannah
Product Administrator

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sophie Star

I had a reading with Sophie Star, she is amazing and I highly recommend her. She is one of the best readers on there. Maurice is also a very good reader. Make should you read the reviews before choosing, gives you an insight to the type of reader they are.

27 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Kerry,

Thank you for your custom and for taking the time to leave us a review.

The two readers you mentioned will be made aware of your kind words.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I spent a LOT of money trying various…

I spent a LOT of money trying various readers, at a very low ebb in my life. Most had nothing insightful to offer, but a couple seemed clued in. Sadly, nothing they predicted, nor ANY of the predictions, came to pass.

If you can't make a prediction, at least be honest. Rather than encourage false hope.

Also, having spent hundreds of pounds, I was told by a pop up that I may not leave a review unless I had an account, so I duly set one up, still to be unable to leave a review. This makes me suspect that the reviews on here calling the reviews at best unreliable, are correct.

Lee was unintelligible, he was that slurred last heard plus gave different predictions from previously. Apollo was consistent in the outcome but the time frames changed....and months down the line none of their nor Stevie's predictions ( who sounds good with bold statments) came to pass.... Zeta gave some potentially bad advice and Magus sounded angry when he answered the phone and said he could not help... The lovely Maurice seemed to me to be a complete waste of money, having very little to say. There is no point, Kooma, in saying something about my attitude, which was always respectful, nor my having multiple accounts. I came to it with an open mind, followed the guidelines but have now closed my account in disappointment. And much lighter in the purse. My advice to anyone would be.... don't make the mistake I did

21 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Good Evening Angel,

Thank you for your feedback. I am sorry to note that you are unhappy with the service received.

You are welcome to email us on help@kooma.co.uk marked for the attention of myself and I'm happy to look into this for you.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

True readings…

I started readings with tiffany a few weeks ago what she has told me is unbelievable and very true, she is a very competent reader and I would recommend her to everyone she is so genuine trusted person my love is back to me through tiffany. Many thanks tiffany xx

15 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Maureen,

Thank you for taking the time to leave us a review and for your appreciation of our reader Tiffany.

She will be very happy to get such glowing recommendation.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've used Kooma for approximately 10…

I've used Kooma for approximately 10 years now. I have my favourite readers, who are consistent and accurate.
Of course over the years I have had a few poor readings, but that's my opinion, others, judging by the feedback found them to be good.
I've contacted customer service a few times over the years and have never experienced poor service at all. They've been happy to help. I've had a couple of refunds too however, they do listen to the call so they can make a judgement. I'm very surprised to read that some found them to be unhelpful.
Some customers have accused the company of deleting poor reviews. That's not been my experience either. I do read them and there are negative comments and plenty of 1 star reviews from their customers. They are there for all to see.
I will continue to use this site for 2 reasons, I like the people I talk and connect to and I feel their customer service department fair and efficient.

15 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Kooma

Antwoord van Kooma

Dear Sonia,

Thank you very much for taking the time to leave us a review.

Your appreciation of our services is much appreciated.

Kind Regards

Hannah
Product Administrator - Kooma

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer