Ladyjuice Reviews 

140
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Material schlechter als bei bisherigen Billiganbietern. Rücknahme bei -gefällt nicht- nicht möglich !!!! Gutschein als Ausgleich will man nicht, weil Ware so schlecht. Rückerstattung Kaufbetrag 30% .... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best clothing for me very original sophistication is plus. O love it. Lady juice is the best

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

🚨 SCAM WARNING 🚨 I’m issuing a public warning about @Ladyjuice and their website ladyjuice.com. They are stealing images and product listings from independent brands, and falsely adver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible return policy. 1 of the items I ordered was not same material described, nor constructed the same as the photo Other item my small boobs would not hold the outfit together. Was de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Ladyjuice is a clothing brand that focuses on sequins, rhinestones, and metallic, bright and shiny fabrics in various colors and shapes. Handmade is a major feature of our products, providing customers with high-quality products and services is the original intention of Ladyjuice. For women going to bachelor nights, music festival concerts, festivals, or any occasion where you want to shine, Ladyjuice is your go-to.


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

140 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(140)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best clothing for me very original…

The best clothing for me very original sophistication is plus. O love it. Lady juice is the best

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Hi Vania,
Thank you so much for your lovely feedback! We’re so glad you adore our original‑styled clothing.

Ladyjuice Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I get all my DJ outfits here

I get all my DJ outfits here it's a great store I love it!

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Hello,
Thank you so much for your lovely support! Glad to hear that you love shopping with us.

Ladyjuice Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dress i ordered was poor quality

Dress i ordered was poor quality, nothing like the picture on the website. They refused to give me a refund. BEWARE!

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Jane,
We sincerely apologize that the dress you received did not meet your expectation, and we regret that you feel your refund request was not properly addressed.

As we are unable to locate your order with the information provided, we recommend that you contact us directly at the email address below with your order details. Our dedicated customer complaint team will review your case thoroughly and provide a proper resolution for you.

Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the quality and the way there…

I love the quality and the way there clothing fit me.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Hi Denise,
Thank you so much for your kind feedback! We’re so glad you love the quality and fit of our clothes.

Ladyjuice Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong adress. Lack of communication

Orderd 2 outfits by mistake wich was my fault however I tried to correct it straight away snd nothing. Now I find out my outfits have gone to a compelled random address. Not mine not anyone near. And they keep telling me to contact my corrior. They told me to contact ladyjuice. So I've lost out on over 200 pounds. Never again

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear customer,
We are deeply sorry for what you have been through.

We sincerely regret that your orders were shipped out very shortly after you placed them, so we were no longer able to cancel them by the time we received your request.

Regarding the delivery issue:
We are truly sorry that you did not received your packages. We are now working closely with our local delivery partner to fully investigate this case as a priority. At the same time, we have sent you an email. We sincerely hope we can work together with you to sort this out properly.

We value you as a customer and will do everything we can to make this right.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not expect any resolution to a mistake made in what this company ships to you after your order is paid. They do not care.

I’m very unsatisfied with my recent order. I ordered a red dress and received a black dress. Customer service dismissed my concern and replied that they shipped what I ordered and now my case is now closed. I will never buy anything from this company again. 👎👎👎

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Sharon,
We are truly sorry to hear you received an incorrect item and are disappointed with your experience. This is far from the service we aim to provide.

We searched using the email address linked to your order but found no record of your previous contact with us.
We sincerely want to investigate this matter fully and provide a proper resolution, so we have sent an email to the address used for your order. Please kindly reply to us at your convenience so we can look into this and assist you promptly.

We truly hope to make this right for you.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible return policy, terrible fit and fabrics

Horrible return policy. 1 of the items I ordered was not same material described, nor constructed the same as the photo

Other item my small boobs would not hold the outfit together.

Was denied a return because size isn’t a valid return reason.

This is one of those scam places.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear customer ,
We sincerely apologize that you are unhappy with your purchase. We also apologize that the material and sizing of the items did not work for you, and that our return policy has left you frustrated and disappointed.

We take full responsibility for this unsatisfactory experience. Please contact us directly at the email address below with your order details. We will carefully review your case and provide you with a proper and fair solution as soon as possible.
Sincerely,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Quality

Amazing Quality . The clothes feel comfortable, and look gorgeous in real life. Shipping was fast and customer service was excellent. Highly recommended!

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Hello Giti,
Thanks for your amazing feedback! So happy our clothes are comfortable, gorgeous, and great quality, and that shipping and service were excellent. We truly appreciate your recommendation!

The Ladyjuice Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nie wieder !!!

Falsche Größe geliefert, danach extrem unprofessioneller Ablauf.
Kein vernünftiger Rückversand, alles musste ich selbst organisieren – inklusive teurem Versand nach China. Am Ende viel Geld verloren, trotz PayPal keine Rückerstattung.
Sehr enttäuschend. Nie wieder.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Sehr geehrter Kunde,

es tut uns leid zu hören, dass Sie mit der Lösung Ihres Bestellproblems weiterhin unzufrieden sind. Um für Transparenz zu sorgen, möchten wir Ihre Anmerkungen im Detail erläutern.

Zunächst möchten wir nochmals betonen, dass wir Ihnen bereits mehrfach per E-Mail bestätigt haben, dass die gelieferte Größe Ihren ursprünglichen Bestellangaben entspricht. Unsere Unterlagen bestätigen, dass der versendete Artikel der von Ihnen im Bestellprozess ausgewählten Größe entspricht.

Darüber hinaus verfügen wir über die vollständige E-Mail-Korrespondenz zu diesem Vorfall. Diese belegt eindeutig, dass wir ausführlich mit Ihnen kommuniziert haben und Sie letztendlich unserer vorgeschlagenen Lösung zugestimmt haben, die keine Rücksendung des Produkts erforderte. Alle E-Mail-Wechsel können Sie jederzeit einsehen.

Bezüglich Ihrer Rückerstattung haben wir festgestellt, dass PayPal Ihren Fall noch prüft. Da der Fall derzeit untersucht wird, können wir Ihnen momentan keine Rückerstattung gewähren. Für aktuelle Informationen zum Bearbeitungsstand empfehlen wir Ihnen, sich direkt an den PayPal-Kundenservice zu wenden.

Wir verstehen Ihren Ärger über die Situation, haben aber im Einklang mit unseren Richtlinien und den Bedingungen unserer vereinbarten Lösung gehandelt. Vielen Dank für Ihr Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quality of clothes nothing like website…

Quality of clothes nothing like website description its like they bought a dress from another store advertised it as their's and then send u a poor version of it nothing at all what the picture on website is I contacted the company 4 times for a return and they never return your email very unsatisfied with the website will never order from them again DO NOT ORDER FROM THEM YOU WILL BE VERY DISSAPPOINTED

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear customer,
We are truly sorry to hear about your dissatisfaction with the quality of the dress you received. It is never our intention to mislead our customers, and we deeply regret that the product did not meet your expectations based on our website description.

Regarding your attempts to contact us for a return, we want to assure you that we have been responding to your emails. We understand that there may have been some delays in our responses, and we apologize for any inconvenience this may have caused. The return period for your order remains valid, and we will honor your request for a return despite any delays in communication.

Our customer service team has provided detailed return instructions in our most recent email to you. Please check your inbox to locate this email. Follow the instructions provided to return the item. Once we receive the returned package, we will process your refund promptly.

Thank you for your understanding and patience.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress and didn’t receive it…

I ordered a dress and didn’t receive it for 2 months with no contact or notice. When I contacted support, I was told the dress wasn’t even in stock and was offered the store credit of two dresses instead. I chose the dresses and sent them to be reviewed by support, and I was once again not contacted back and was instead refunded the original balance. There was no consideration, care or communication in this process.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Sayeh,
Thank you for bringing this to our attention. We’ve reviewed your interactions with our support team and want to clarify the process.

We confirm you contacted us via email (Nov 27) and online channels (Dec 2) requesting a refund. Our team responded with an alternative: replace two other products, hoping to retain your business with items you’d enjoy.

However, we did not receive your reply within the expected timeframe. Given your initial refund request, we proceeded to cancel your order before receiving your second email. We believe this was in line with your initial preference.

We apologize for any confusion or frustration this may have caused. We’ve emailed you a detailed explanation of the steps taken,please check your inbox to review.

We’re committed to improving our service and communication for a smoother experience. Your feedback is valuable as we enhance our support.
Once again, we apologize for the inconvenience.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a black suit

I ordered a black suit. Picture looks amazing. I order for the product back in October 26. I still haven’t received the product nor confirmation. I think they just took the money and walked away. I cannot reach out to them. I just don’t understand how they can do that. This is a scam 100%.

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Sheila,
We apologize for the frustration caused by your black suit order. We’ve looked into your case and are addressing your concerns directly.

Our system automatically sent an order confirmation as the order was placed and a shipping email with tracking details when your package was shipped. If you haven’t received either, please check your spam folder or email settings—they may have been filtered out.

Our contact email is listed on our website, and our other customers have successfully contacted us for assistance with their orders. Please double-check the address when you reach us, a typo could have blocked your email.

Your order is out for delivery soon. We’ve sent an update with tracking info to your email in your order— kindly check your inbox (and spam folder if needed).
If you still get no emails, please contact us directly at complaint@ladyjuice.com. We will prioritize your inquiry and resolve this promptly.

We look forward to resolving this issue to your satisfaction.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One month no item received £96 spent on…

One month no item received £96 spent on sequin jacket and shorts. No email confirmation to be able to chase it up, they just take the payment and don’t seem to do anything further. Sham.

Since had an email after this review from ladyjuice that my ‘bespoke’ item will be sent 27/11. We are now 5/12/25 and still no item.

8 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear customer,
We are truly sorry for the delay and inconvenience you have experienced with your order.

We have checked your order and found that the item you purchased is part of our pre-order collections, which is why the shipping time is longer than usual. We apologize that this information was not clearly communicated to you.
Once your order is shipped, you will receive an email with tracking information, allowing you to monitor the status of your package.

We have sent you an email regarding the latest status of your order. Please check your inbox and let us know how we can proceed further.
Best regards,

Update reply:
We have found that your package was shipped on November 30th. The tracking information should have been sent to your email when the package was shipped. You can track the package status at any time. We are very sorry for keeping you waiting for such a long time. We value your opinion and will continuously improve our delivery service.

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crap

Took nearly a month to arrive to have had the wrong colour sent There is also no option to return and also found this item on amazon for half the price ! Would never order from them again

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Donna,
Thank you for sharing your concerns with us.

Firstly, regarding the color of the item you received, we have reviewed your order and confirmed that the color we sent matches the one specified in your order details. We ship items based on the information provided by our customers.

Regarding the price, pricing can vary across different platforms due to various factors such as promotions, discounts, and shipping costs. We strive to offer competitive prices while maintaining the quality of our products and services.
Regarding the return option, we have provided return option in our email. Please check your inbox for our email with the information.

We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work to resolve this matter.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress through Ladyjuice on…Very disappointed.

I ordered a dress through Ladyjuice on the 28th of August. After following up several times on my order and being told it could take up to three months for delivery, today I received an email stating I would have my money refunded. This is totally unacceptable and I will not be ordering anything else from them.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Laura ,
We understand how frustrating it can be to experience delays in receiving your order.

We have reviewed your order and found that the item you purchased is part of our pre-sale series, which does have a longer shipping time compared to other products. We apologize for the extended wait and any inconvenience this has caused.

Regarding the refund, we need to clarify a few details. On October 1st, we received a request from you to change the shipping address. However, the address you provided was not recognized by our system, making it impossible to deliver the item. To resolve this, we sent you follow-up emails on October 8th and October 12th to verify the correct address. Unfortunately, we did not receive a response from you.

To prevent any delivery issues, we had to cancel your order. You should have received emails with these updates. We understand that this process was not ideal, and we apologize for any confusion or frustration caused.

If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to contact us.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product. Fab experience.

I bought the most amazing sequinned jacket ever. Its stunning. I got comments and head turns all night long.
However, a few sequins fell off the first time I wore it. I contacted the support team at LJ. They addressed the issue straight away.
I was offered a full refund and return or a big discount and keep.

I chose the latter. So now I get to wear two LJ pieces. Love them

Communications were easy, prompt and responsive.

31 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Jacquie,
Thank you for sharing your experience! We’re also glad our support team was able to assist you quickly and effectively.

The Ladyjuice Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst seller is the world

This is the worst seller is the world. They sent item 2 months late and then when I returned it they refused to give me a refund. They will lie and say they will expedite the refund as long as you send it back. It has been 5 months and they keep telling me it is under review and in process. DO NOT BUY from them. The also offered me crappy deal of 30% refund to have it go away. They are horrible.

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear customer,
We are truly sorry for the inconvenience you have experienced.

Regarding the shipping delay, we sincerely apologize for the extended time it took for your order to arrive. We are working hard to improve our processes to ensure a better experience for all our customers.

Regarding the return and refund process, our customer service team was merely trying to offer an alternative solution. However, we understand that this was not the resolution you were looking for. We provided the return address as soon as you indicated that you preferred a return.

We have verified that you initiated a complaint with your bank on July 1st, and this case is still under review. So the refund cannot be processed yet.We have communicated this information to you in the emails. We will continue to keep you updated on the progress and will send you further details as soon as we have any updates.

If you have any questions or need further assistance, please feel free to reply to our emails.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a dress from Ladyjuice and it…

I ordered a dress from Ladyjuice and it was beautiful. All my friends wanted the same and I also ordered the same dress for two of my friends too.
The quality was nice the shape of the dress was exactly same as it was shown in the picture

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear customer,
Thank you so much for your order and kind words. Your satisfaction is our top priority. Thank you for choosing us!

Ladyjuice Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ladyjuice is a scam

Please do not get scammed by this website. I ordered a leather outfit let me say it again a leather outfit and what I received was awful. Literally plastic with horrible stitching. The false advertisement is crazy. Don’t get scammed guys. I paid $175 for the outfit and they want to refund me $48 like how does that work when they sent me a fake outfit. They also want me to pay for shipping the item back. It is their wrongdoing not mine. The only mistake I made was trusting this scam of a company.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Dear Monica,
We are truly sorry to hear about your experience and the frustration you’ve faced. We understand how disappointing it must be to receive an item that does not meet your expectations.

Our team processed your refund request according to our standard procedures, but we understand that it was not satisfactory to you. We are currently working on it and have instructed our customer service team to apply for a return label to assist you with the return process. Please bear with us while we handle this for you.

We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work to resolve this issue.
Best regards,

Ladyjuice Team
complaint@ladyjuice.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The outfit was beautiful and meets my…

The outfit was beautiful and meets my standards

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ladyjuice

Antwoord van Ladyjuice

Hi Hetty,
Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that the outfit met your standards. Enjoy wearing it!

The Ladyjuice Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer