www.legendsgallery.co.uk Reviews 

55
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have used this site for a few years and had no issue until my last two orders, the latter order order had a wrong year of the team, no replies to email to try and amend this, decided id keep it anyw... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Taken my money and never received product! Do not use this company!! I have never received my order yet money taken immediately. Unable to speak to anyone via email or telephone despite numero... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hi, posted an early review calling this company a scam but having received my order of the Argentina '78 top I am happy to retract that. The shirt looks great and is a really good replica. The problem... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I placed an order for a football shirt, but the WRONG ONE was sent. I managed to get hold of customer service, I provided them with pictures of what should have arrived as well as what did arrive in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Activewear winkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Herenmode
  5. Kledingwinkel
  6. Sportkledingwinkel
  7. Streetwearwinkel

Geschreven door het bedrijf

🟢 Legends Gallery – Retro Football Shirts for Real Fans At Legends Gallery, we specialise in sourcing and supplying authentic retro football shirts for fans and collectors around the world. Our mission is simple — to bring football history back to life, one classic shirt at a time. We stock a wide range of rare, iconic, and hard-to-find kits from clubs and national teams across all eras. Whether you’re after a 90s Premier League shirt, a classic international top, or something that brings back memories of the glory days, we’re here to help you find it. Unlike mass-produced replicas or unlicensed knockoffs, we only offer top-quality original or premium remake shirts, carefully sourced and quality-checked. We’re a fan-run business, so we know what matters — authenticity, condition, and trust. We offer worldwide shipping, a secure online checkout, and friendly customer service. Our buyers come from all over the world, and we’re proud to have built a loyal customer base who share our love for classic football kits. Whether you’re buying for yourself or as a gift, Legends Gallery is your trusted source for genuine retro football shirts. Thank you for supporting a small business run by real football fans.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

55 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(55)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication has been fantastic,

The communication has been fantastic,
The shirts I originally ordered were out of stock , was offered a mystery shirt as compensation, which I found very good.
They have explained that it can take up to 14 days to be Delivered.
It’s been a week now..
I’m very confident that will keep their promise.
I have been impressed with the service.

24 december 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made an order on December 11th of 2…

I made an order on December 11th of 2 tops and received only one of them. Despite repeated attempts at communication I have had one reply over 3 weeks ago. Don't be ordering if you are not prepared to wait for ages. Frank!

11 december 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received the delivery...

Never received the delivery....blamed suppliers. Won't be using again.

17 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi David,

This is a second review relating to the same order.

The order was still within our clearly stated delivery timeframe. Due to repeated demands for delivery sooner than the stated timeframe, a full refund was issued proactively to bring the matter to a close.

The order was not late at the point the refund was issued, and the matter was resolved in full.

– Legends Gallery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the kit I ordered was for my grandson…

the kit I ordered was for my grandson for his birthday. I was concerned about delivery but I received it in good time. Excellent service and one very happy 13 year old.

21 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Thank you very much for taking the time to leave such a kind review.

We’re really pleased to hear the kit arrived in good time and that your grandson was happy with it — that’s exactly what we aim for.

Thanks again for choosing us and for your patience during delivery. We truly appreciate it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received the item are you a scam

I never received the item are you a scam they said it was 14 days that is why I contacted paypal

22 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Richard,

This review is factually incorrect.

Your order was not missing and was within the clearly stated delivery timeframe shown at checkout, in our order confirmation emails, and on our delivery information pages.

Despite this, and before the stated delivery window had elapsed, you contacted us making accusations of fraud. To avoid further unnecessary back-and-forth and allow you time to source an alternative gift, we issued a full refund immediately.

It is therefore untrue to state that you “never received the item” or that this was a scam — the order was cancelled and refunded at your request due to impatience, not non-delivery.

We stand by our delivery terms, which thousands of customers successfully receive orders under every year.

— Legends Gallery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service again

Easy to use website and quick delivery. Quality products, again.

21 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Thanks very much for coming back to us and for leaving another great review.

We’re really pleased to hear everything arrived quickly again and that you’re happy with the quality.

Appreciate the continued support — it genuinely means a lot to us.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

DISPATCH ERROR - OOPS 🤭

I placed an order for a football shirt, but the WRONG ONE was sent. I managed to get hold of customer service, I provided them with pictures of what should have arrived as well as what did arrive in addition to a copy of the receipt. Nevermind these things happen.

I have emailed them, however there is a slight mismatch when it comes to updates IE what's happening. I am sure that it will sort it self out.

10 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Robbie,

Thanks for your review.

We’re sorry that the incorrect shirt was initially sent — once this was brought to our attention and photos were provided, the issue was immediately raised with the supplier and a replacement was reordered without delay.

The correct Aberdeen shirt was dispatched on 8th December, just 2 working days after confirmation, and tracking has now been provided. As a goodwill gesture, you were also advised that you’re welcome to keep the incorrect shirt rather than return it.

While we fully understand the frustration caused by the initial error, the matter has been actively handled and resolved as quickly as possible. We always aim to put things right when issues arise and appreciate the chance to do so.

Kind regards,
Legends Gallery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service

12 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Thanks very much for taking the time to leave a review — really appreciate it.

Delighted to hear you were happy with the service. Thanks again for your support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

Very disappointed. Poor quality and the wording across the front looks like its been ironed on. Not only this but it has been applied wrongly, so the first letter has been ironed onto the shirt unevenly meaning the shirt doesn't lie flat. I have emailed twice with no reply. I bought this for my sons so I had to buy him another gift.
Save your money and buy elsewhere

12 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Hayley,

We’re sorry to see your review. We did reply to your email yesterday, responding to the concerns you raised. In your first message you advised that you would be sending the item back the same day, so we were awaiting its arrival. No photos of any issue were provided, and the item has not yet been received here.

As per our returns policy, we can only assess a reported fault and issue a refund once the item has been returned to us. As soon as the shirt arrives, we will inspect it the same day and resolve this for you immediately.

If you need any help with the return, please feel free to reply to our email.

Legends Gallery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy online browsing and ordering

Easy online browsing and ordering, clear communication regarding delivery. Materials and sizing are good.

11 november 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Thanks very much for your review — great to hear you found the site easy to use and the delivery information clear.

We really appreciate you taking the time to leave feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not received my order yet despite…

Not received my order yet despite ordering way back start of October. Commence Legal action soon unless resolved quickly.

31 oktober 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi James,

Following our earlier reply, we’ve now issued you a full refund.

We still haven’t received any email or message from you about a missing order, so this Trustpilot review was the first time we were made aware of any issue. Had you contacted us directly, we would have been happy to resolve it immediately.

If the parcel does arrive, please refuse delivery or return it to sender.
Thank you.


Hi James,

We’ve had no contact from you at all regarding a missing order, so this review and the threat of legal action comes as a complete surprise. If you had emailed us, we would have investigated immediately, as we do with every customer.

Please send your order number to sales@legendsgallery.co.uk and we’ll look into this straight away and resolve it for you.

Leaving a 1-star review without giving us any chance to help is extremely unfair — but we’re happy to sort this as soon as we have your details.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not recommend

Only received 2 out of 3 shirts in my order.
Waited just over a month before chasing up missing Belgium shirt. Had no response after emailing and using the Contact form on their website.

Left with little option than to request a chargeback with my credit card.

Would not recommend.

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FAST DELIVERY

FAST DELIVERY

19 oktober 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Thanks for taking the time to leave a review — glad everything arrived as expected.

Appreciate the support and look forward to your next order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PLEASE DON"T BUY FROM THEM

PLEASE DON"T BUY FROM THEM! No response no progress update of my order!

Placed my international order more than two weeks, did try to send email and no response. Calling the telephone number, no answer.

I think this is the only way to get response from Legend. I try to send few emails, nothing response! The phone number shown on the website is not reachable!

Update on 10-Nov-2025
Suddenly I got a parcel today but the parcel does only include four jerseys but missing another two 2022 Agentina Jerseys.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Albert,

Your order was placed on 25th October, and our website and confirmation emails clearly state that delivery can take up to 14 working days. This order is still within that timeframe.

The remaining two Argentina shirts have been fully refunded, and the rest of the order was dispatched early.

We always aim to provide clear communication and fair resolutions, and we believe this review may not accurately reflect the situation.

Retro Legends Kits

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!

I think this company is no longer active as I received no order and no communication from them. Currently working on getting a chargeback from my credit card company. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Sami,
Your message came through early this morning before our office opened, and a review was posted only a couple of hours later. We’ve since confirmed your order couldn’t be shipped as the address provided was incomplete, and a full refund has now been issued.

We’re fully active and dispatching orders daily — this was simply an address issue, now resolved.

Kind regards,
Michael – Legends Gallery

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shirts out of stock.

Shirts out of stock. I have twice put in an order and both times told, "out of stock". Surely this should be put on each shirt on your site, saves wasting time ordering when you know full well you can't get hold of it.

11 oktober 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Phil,
Thanks for your feedback — we completely understand your frustration. Some popular retro shirts sell out very quickly, and occasionally the stock status on the website doesn’t update fast enough while restocks are on the way.

We’ve already tightened up the stock control process to prevent this from happening again, and we really appreciate you highlighting it. You’re welcome to drop us a quick message before ordering next time, and we’ll confirm availability right away.

Kind regards,
Michael – Legends Gallery

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item never arrived

Item never arrived. No correspondensce from seller

4 oktober 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Demetris,
Your order was found to be out of stock, and our team responded at the time to confirm this. A full refund was issued immediately back to your original payment method.

Kind regards,
Michael – Legends Gallery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and great value

Excellent service with great prices. Premotes exactly what they have in store. Would like to see more.
Very satisfied.

26 september 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Thanks for taking the time to leave a review — glad everything arrived as expected.

Appreciate the support and look forward to your next order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fulham jersey

My experience with legends was not good at all,
On their website they showed a Fulham jersey 22/23 which I wanted it was described as a 23/24 jersey but I assumed it was a misprint, I personalised the jersey, when it arrived it was the wrong one, neither the one described or the one in the picture, it was one which invact was the lastest one, I emailed them about the problem they acknowledged they received it but done nothing, very disappointed.really wanted that jersey.

20 september 2025
Logo www.legendsgallery.co.uk

Antwoord van www.legendsgallery.co.uk

Hi Tom,
We’re sorry to hear you’re disappointed. We’ve checked our records and can’t find any messages from you about this order — this review is the first time we’ve been made aware of an issue. If we’d known, we’d have been happy to sort it straight away.

All product descriptions and photos on our site are accurate, and personalised jerseys are produced exactly as ordered.

Please drop us an email at sales@legendsgallery.co.uk with your order number and we’ll gladly take a look to see what’s gone wrong and how we can help.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer