Lighting Legends Reviews 

345
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lighting Legends are brilliant!! The customer service is second to none, they are extremely professional, quick and courteous; answering any queries quickly and their lighting products are superb. We... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently bought a set of festoon lights and shepherds crooks and I'm really impressed. The build quality and design are excellent. Although they do not have a shop they were more than happy for me... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I actually brought the warm 15m festoon lights back in 2021 but it wouldnt let me date that far back. These lights are still going strong excellent quality and not had one bulb stop working . I broug... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were looking for some electric festoon lights for our newly installed pergola. We ordered 2 sets of the super festoon lights with a remote control. We realised when they were delivered that we need... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lampenwinkel

Geschreven door het bedrijf

We are on a mission to inspire people to transform their outdoor spaces and brighten up their gardens with our fantastic range of high quality lighting.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

345 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 41% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(345)

91 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Repeat Purchase - delighted

I initially ordered a 7m set of the Outdoor Elite Festoon Heavy Duty LED Connectable string lights. We loved them so much we returned and ordered an additional 15m set. The effect in the garden is transformational. The service from Lighting Legends was great, simple order process. They responded quickly to my questions before we went ahead with the second order. Dispatch and delivery were quick and the lights are of good quality. Would definitely order from them again!

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great once set up

Great once set up. The tricky part is trying to connect to the socket as you have to mess around with your broadband to change to 2.4 and if you don’t know what you’re doing, it’s a nightmare. Luckily my neighbour is very techy and was able to offer some advice.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing lights

Amazing lights, lights up the garden enough for a pub feel. Super quality, very easy install. Make sure you have enough cable from plug socket to fist light. But extenders as needed. Would recommend these lights over anything I have ever used before

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where are my lights?

Ordered my lights back in May, didn't arrive. Chased the office, they didnt contact me. I was told they were coming in on the 10th June. Got an email on the 10th saying the stock had arrived damaged, so now could not supply until sometime in July. Offered me a refund, which I said yes too. The order was around £60.. Still no sign of my refund. Disappointing service from top to bottom.

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lighting Legends

Antwoord van Lighting Legends

Hi Tim,

Please be assured our customer service team have responded each time you have reached out to us, to ensure you remained fully inform of the situation.
Unfortunately, when the stock finally arrived, the products were found to be damaged in transit and could not be supplied as originally expected. We appreciate the frustration after already waiting longer than anticipated, however we did not want to supply any products below our standards.
Once you requested a refund, this was processed immediately by our team and confirmation was sent to you by email. Depending on your bank or payment provider, refunds can take several working days to appear in your account.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and understand that this situation fell short of the service you expected. While the stock damage was outside of our control, we recognise the impact it had on your order.
Rest assured, we have tried to deal with this as efficiently and as reassuringly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling Customer Service

Appalling Customer Service

I have been buying from this company for a few years now and have been really happy with their product and service. Until now. My last order was made on 30th May. I was expecting their usual promised 2 day delivery. After a couple of emails from me over the last 2 weeks they apologised for the delays. Today I had to ask for a refund under the Consumer Rights Act 2015. I have just had the most awful reply from one of their, so called, customer service staff. I will copy and paste the first line - ''No need for the threats, We did send an email explaining the delay which I am assuming you have not seen.'' Quoting an act of parliament that protects online purchases is not a threat, it's an instrument to facilitate a full refund for undelivered goods. I am a journalist for a well known consumer rights organisation and in all my years I have never had such an unprofessional response from any emails I've had sent. Feefo have given this company a Platinum Trust Service Award. Why? They had better take a hard, long look at their customer service practices if the want to avoid any future negative reviews. I don't like complaining or delivering bad reviews but I feel this is absolutely necessary to enable a company I once trusted to learn from these ridiculous, avoidable mistakes.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lighting Legends

Antwoord van Lighting Legends

Hi,
Thank you for your review.
We are sorry to see this has resulted in a one-star review, particularly as you have ordered from us for several years and have previously been happy with both our products and service.

To clarify, your refund was never disputed. Due to the delay with your order, we had already sent an email explaining the situation and offering you the option of a full refund. It appears this email had not been seen before your later message.

When your follow-up email referred to legal action and the Consumer Rights Act, our team member responded to explain that there was no need for threats, as the refund had already been offered and was not being refused.

We completely understand that delays are frustrating, and we always aim to resolve these situations fairly. However, we also believe issues can usually be resolved more constructively when communication remains courteous on both sides.

Your refund has been processed, and we are sorry this experience has changed your view of us after several years as a customer.

- Jon, Managing Director.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant lighting systems

What can I say? A couple of years ago we bought some pendant lights for our gazebo and we were so impressed with them that this year we decided to add lights to the fences. It's brilliant! We have perfect lighting during the evening hours. It has made the garden so much more usable in the summer months (when we get decent weather 😊).

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bathed in a warm glow

Had been contemplating outdoor festoon lighting for a while. Kept coming back to LL website as had great reviews on the products themselves & services.
Bit the bullet & over the past months I have purchased approximately 60 metres of lighting with the added remote control unit.
Fantastic service from communication to swift delivery. The lights themselves are superb quality & so easy to install.
Highly recommend to transform your outdoor space giving it a warm magical feeling.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just wanted to leave a review due to…

Just wanted to leave a review due to the fantastic customer service I have received today. My parcel was delivered to the wrong address, possibly my fault when entering the address or a computer error. Regardless John went above and beyond to suss out what had happened ,even google earthing the possible address it had gone to. And yes we found them . John even offered to send some more out if they couldn't be found !! . Fantastic. Thank you very much !!

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to install and good value for money

I purchased several sets of lights for different parts of my garden. I was really pleased with how easy they were to install and they look great. I also replaced two outdoor sockets with the smart sockets. Much to my surprise they connected to the app immediately with no faffing about.

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with my purchase of…

Very pleased with my purchase of festoon lights which look fabulous around my gazebo. The quality is very good and robust and gives a lovely warm light. I also purchased the remote control which is really handy and also allows the lights to be dimmed as required. 'Will definitely be purchasing some more to add to existing lights.

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect.

Delivered really quickly. Reasonably priced and give a beautiful glow. I had the 52m warm festoon lights. Came as 2 separate connectable sections. Easy to hang. So far they have taken a bettering with the wind and seem to be holding up ok. Just perfect my garden. Looking forward to the nicer weather to enjoy more.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love my lights

I absolutely love my lights. There is no street lighting at the rear of my house so when it gets dark it is impossible to sit out in the garden. These lights have enabled me to sit out in the garden longer and it’s absolutely lush!

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer