Madame Vacances UK Reviews 

80
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The guy I spoke to at the UK office (Duncan) could not have been more helpful. I had already chose the ski holiday for the new year break and he was able to offer advice on ski packages, lift passes a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was by far the easiest European lodging reservation I have ever booked. As a travel agency owner, I deal with foreign booking engines daily. The ease of use and automatic translating feature make... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have booked with Madame Vacances for many years and have always received great service. We have never been disappointed with any of the villas we have stayed in and can highly recommend Le Domaine... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've stayed several times at Cami Real, and I'm going to stay again this summer for a week. I can recommend it. Nice accommodation in a nice village. I had to change my booking within 24 hrs from the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vakantiewoningverhuur
  2. Hotel
  3. Skivakanties

Over Madame Vacances UK

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Madame Vacances UK is now rebranded as Ski France and Summer France in the UK market. If you wish to leave or read a review please visit Ski France UK or Summer France UK

Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

80 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(80)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to book

Easy online booking, however wanted to add (or at least get quote) for ski passes this was not possible with the online booking form
U.K. Customer service number though so easy enough to contact

23 maart 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Helen,

Many thanks for your positive review of your booking experience with us for your ski holiday in Saint Sorlin d'Arves. Unfortunately it is only possible to book lift passes online for stays of 7 nights or more. However I hope we will have explained when you called that we can organise lift pass passes for shorter stays by telephone.

Best Wishes

Duncan Roxburgh UK
Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A team that goes over and above!

From the beginning, the team at Madame Vacances (particularly Joe Hall), were extremely helpful - providing a number of options to accommodate our holiday request. I would highly recommend this agency to handle your booking in the Three Valleys.

13 maart 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Lauren,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with us and for your special mention for Joe. I'm sure you'll have a lovely ski holiday in the Three Valleys next January.

Best Wishes

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer satisfaction

In my dealings with Madame Vacances over the years I have always found them to be very helpful and efficient.

25 februari 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello David,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with us. We are delighted that you've booked again and we wish you another lovely stay with us in Moliets this June.

Best Wishes

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hassle free buying experience

The transaction was very smooth and trouble free. The sales agent made me feel very welcome and I was quickly supplied with additional info that I requested

20 februari 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Graeme,

Many thanks for your positive review of your booking experience with our sales agent Joseph. We're very glad to hear you felt welcome and that all your questions were answered. I'm sure you'll have a lovely ski holiday with us in La Plagne Soleil this March.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not too much information

Polite staff but not much actual information available on the place. I have really no idea of what standard or actual apartment I have booked. Also paying in Euros implies a 25% increase of the price. So, I hope the place is going to be nice, because it is a lot of money for the Atlantic coast.

25 januari 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hola Carlos,

Many thanks for your review of our booking service. I'm sorry to hear that you were disappointed with the service provided during your booking process and particuarly that you feel there was a lack of information. You spent a lot of time on the phone with our sales agent Joseph whilst making your booking and I'm sure he will have answered any questions you may have had regarding the type and standard of cottage you have booked with us. We will be very happy to send you an email detailing the standard, facilities and layout of the cottage and will invite you to ask any questions you may have regarding it.

You have suggested that paying in Euros implies a 25% increase in price. Please note that this difference is not a price increase but simply due to the exchange rate. At the time of booking 1€ equalled £0.76 hence the 25% difference you refer to.

You have suggested that the amount you have paid is a lot of money for the Atlantic Coast. We believe are prices are extremely competitive and represant value for money but please also note you have booked during the two most popular and therefore expensive weeks of the year. Please be assured that our cottages in Saint Hilaire de Riez are lovely and I'm sure you will have a fantastic holiday there.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ski booking - La Plagne

Were ok but let us down greatly on the bus transfer from the airport to the chalet , now we are stuck trying to find someone last minute to take us , not an easy task , was very disappointed in them for that .

4 januari 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Dear Fiona,

Many thanks for your review of your booking experience with us. We're sorry to hear that you felt let down regarding a potential transfer booking with us. As since discussed by telephone, we had given you a quote for the transfer but were waiting for your flight details in order to confirm the booking, as made clear in writing. Unfortunately once we received a response a week later it was too late as the availability had been booked.

We apologize again for any misunderstanding and we were very pleased to hear that you managed to book a transfer with another company following our suggestions of other suppliers.

We hope this episode hasn't tarnished your experience with us and we hope you have a lovely holiday in La Plagne.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Service

The staff at Madame Vacances have gone over and beyond their roles. We unfortunately missed out on reserving a chalet for the 2016 season, but the staff sourced another couple of options for our group which was accommodation that they do not deal generally with. Wonderful Libby is a credit to your company!

7 december 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Jane,

Many thanks for your very positive review of our service despite the fact that you unfortunately missed out on booking the last chalet with us in La Tania during a very busy week. We're delighted to hear that Lily helped you find another solution with a completely separate company and therefore that you will still be able to enjoy a lovely family holiday in La Tania this Easter.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Magalena Koszczan customer service

I have been very impressed with Magalena professional help in all matters book our accommodation,very very helpful.
. Many thanks and all the best.

16 november 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Jonathan,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with Magdalena. I'm sure you'll have a lovely holiday with us in Flaine this winter.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ski hoiday booking with Madame Vacance

This has been the best holiday booking that I have experienced. The assistant was so helpful and provided us with all the information we required. Based on this I would not hesitate to make further use of Madame Vacance in the future and I will certainly be recommending them to my family and friends
Well done Magdalena

13 november 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello William,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with Magdalena. I'm sure you'll have a lovely holiday with us in Courchevel this winter.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great customer service

We have booked with Madame Vacances for many years and have always received great service. We have never been disappointed with any of the villas we have stayed in and can highly recommend Le Domaine de Vertmarines in the Vendee. Just booked again for 2016 and can't wait.!!.

30 september 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Susan,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with us. We're very glad to hear that you enjoyed your stay with us this year in Saint Jean de Monts and are delighted that you have booked again for next year.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Having tried to book through the website I gave up! I spoke to Valerie Nelson who assisted me and made it a painless and enjoyable process. The website did not retain the dates I was putting in! So annoying and easy to book wrong dates! You can't beat the personal touch.

4 september 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Suzanne,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with Valerie. I'm sure you'll have a lovely holiday with us in Saint Sorline d'Arves.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick and easy

The websit Very easy and quick to use. All booked and confirmed with on 10min ...

29 augustus 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Toni,

Many thanks for your positive review of your booking experience. I hope you had a lovely holiday with us in Saint Jean de Monts.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First holiday in france

The staff are so helpful and really friendly on the phone, through every stage of our booking they have been fabulous, hope our holiday is as good as the staff!

18 augustus 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Mary,

Many thanks for your positive review of your booking experience and I hope you had a lovely holiday with us in Saint Jean de Monts.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booking

I had booked for the second time with madame vacances.

I normally like to make my bookings online or by mail also this time but there was some misunderstanding about the total price.
After some mail contact I was called by the person I had contact with and she explained to me what the different in price was.
She was very clear, even to me, English is not my native language.

I'm sure this was not the last time I book with them.

18 augustus 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Jeroen,

Many thanks for your positive review of your booking experience and we're sure you'll have a lovely holiday with us in Méribel Mottaret.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Efficient and excellent

Holiday booked over phone within 10mins. Customer services assistant was efficient, knowledgeable and friendly.

20 juli 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Caroline,

Many thanks for your very positive review of your booking experience and we're sure you'll have a lovely holiday with us in Le Teich!

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A vacance with Madame Vacance

the lady who dealt with my request was very helpful indeed, patient with a much appreciated sense of humour. Well done !!

20 juli 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello David,

Many thanks for your very positive review of your booking experience with Val today, she does indeed have a great sense of humour! I hope you have a lovely holiday with us in Moliets.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick, simple & friendly

A quick & simple process helped by a friendly call operator. Whole booking lasted no longer than 10-15mins. Only one suggestion to make - I asked about current travel issues to Chunnel in view of Operation Stack and any diversions. Operator agreed it would have been a good idea to have had this info available for customer queries.

9 juli 2015
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

outstanding service!!

Extremely helpful, immediate response. The people of madame vacances UK, especially Duncan, will do their utmost to help you book the perfect holiday!
We will definitely book here again next year!

5 juli 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Bob,

Many thanks for your very positive review of our booking service. We hope you have another fantastic holiday at Les Maisons de Fontenelles this summer and we look forward to seeing you again next year!

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Customer Services Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick and smooth reservation

Good and quick reservation

12 juni 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Hello Anne,

Many thanks fro your positive review of our booking service and I hope you have a lovely holiday at Provence Country Club.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Sales & Marketing Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Superb value

Great place, fantastic views, down side, not much info in English. Need more info on what activities are available when, as most of the a activities were only available at the weekend. Would go back as we did enjoy it.

1 juni 2015
Review zonder uitnodiging
Logo Madame Vacances UK

Antwoord van Madame Vacances UK

Dear Mr Simpson,

Many thanks for your positive review of your holiday in Valjoly and we're very happy to hear that you had a good time. We agree that we need to improve our information in English regading the activites on offer and we are in fact in the process of updating all our accommodation pages which should improve this.

Best Wishes,

Duncan Roxburgh
UK Sales & Marketing Manager

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer