MyBeautyBrand Reviews 

515
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazzzzzzzing service & product..I had issues with a delivery but after contacting them a lovely lady (Flo) sorted it all very quickly, promptly & very supportive throughout, can't fault them in any w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My item did not arrive and I confess I didn’t even follow up because the prospect of a row didn’t appeal. However, I later received a standard review email from MyBeauty Brand and replied advising I n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The lip oil was to be delivered by DPD. I paid an additional £5 to secure a specific time slot. I gave DPD details about how to access the property with the key safe code and a telephone numbe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had the most positive purchasing experience with Flo. I ordered one single lipgloss, which in the big scheme of things is so minor. The shipping company had a terrible shipping delay of several week... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetica winkel
  2. ook in
  3. Cosmetica en parfums leverancier
  4. Cosmeticabranche
  5. Cosmetische producten leverancier
  6. Make-up artiest

Geschreven door het bedrijf

MyBeautyBrand is the next-generation beauty collaborations platform. We partner with global artists, brands and talent to bring you innovative, expert-formulated, limited-edition beauty collections.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

515 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(515)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing mascara

Amazing mascara, my lashes have never looked so long

22 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hey Michelle,

Thank you for shopping with us at MyBeautyBrand and for leaving your lovely review.

We are so pleased to hear that you are happy with the MyBeautyBrand x Hannah Martin - A Whole Lotta Lashes Mascara!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

We really appreciate you writing your positive review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

False claims. Panda eyes

No different to any other mascara. Didnt live up to the promise. Panda eyes after 5 minutes. Won't be recommending this product to anyone

22 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Lorraine,

We're so sorry to hear this happened whilst using our product.

Please could you email us at support@mybeautybrand.com so we can sort this for you?

We look forward to hearing from you.

Best wishes,

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible mascara

Terrible mascara , was so excited to try after I saw Hannah trying it
Mascara so dried out made no difference complete waste of money
Disappointed

22 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Elise,

We're so sorry to hear you feel this way.

Could you please email support@mybeautybrand.com so we can offer you 20% off your next purchase with us as a gesture of goodwill.

We look forward to hearing from you.

Best wishes,

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

So whilst I have no issues whatsoever…

So whilst I have no issues whatsoever with the delivery the actual product was so very disappointing. Endorsed by Hannah martin make up artist I was keen to try out a new apparently smudge proof mascara. I was even reassured by Hannah on Instagram that her mascara was definitely smudge proof . Sadly this was not the case at all and panda eyes were made. I tried it a couple of times but unfortunately I wasted £21 . Well never again

22 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Jonathan,

I'm sorry to hear you feel this way.

Could you please email support@mybeautybrand.com so we can offer you 20% off your next purchase with us as a gesture of goodwill.

We look forward to hearing from you.

Best wishes,

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tax on delivery

I have ordered many products from many UK companies since Brexit and have never been charged tax on delivery except from MyBeautyBrand. 20 euros on top of the products I bought...sorry, you need to change your delivery service.

22 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Gina,

Thanks for reaching out.

Unfortunately due to some regions in France charging import taxes and duties we state in our T&C's that we do not cover these.

Please reach out to us on support@mybeautybrand.com if you'd like some more information from us on this.

Best wishes,

MyBeautyBrand Team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service

My item did not arrive and I confess I didn’t even follow up because the prospect of a row didn’t appeal. However, I later received a standard review email from MyBeauty Brand and replied advising I never got the item and they couldn’t have been nicer and more helpful to me, including sending a replacement. I am SO IMPRESSED!! Would definitely encourage me to buy again. Ellen

21 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Ellen,

Thank you for shopping with MyBeautyBrand! I'm sorry to hear you did not received your parcel, we will make sure you receive your replacement.

We are so pleased to hear that you are happy with the level of customer service that you received. The team hope you enjoy using your product!

We really appreciate you writing your positive review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Excellent service fantastic products

20 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hey Julie,

Thank you for shopping with us at MyBeautyBrand and for leaving your lovely review.

We are so pleased to hear that you are happy with the level of customer service that you received. The team are glad you are loving the products and hope you enjoy using them!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

We really appreciate you writing your positive review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This product is very lightweight like angel dust!

This product is very lightweight. It highlights without heavy creasing in the folds of a mature face. I use it daily sometimes with only my moisturizer. I love this product

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Shirley,

Thank you for shopping with MyBeautyBrand!

We are very pleased to hear that you like x PaintedBySpencer Plexiglass Illuminator!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

We really appreciate you writing your positive review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Mrs Schifano,

Thank you for shopping with MyBeautyBrand!

I am disappointed to hear that the mascara didn't perform as you liked. I will pass on your feedback to the team!

If you email support@mybeautybrand.com about this they will be more than happy to provide you with a discount on your next order as a gesture of goodwill.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous product

Fabulous product. Swift delivery. Love it.

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Rachel,

Thank you for shopping at MyBeautyBrand and for taking the time to leave your lovely review.

We are so happy that you are pleased with our customer service and our products!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

Thank you again for your positive feedback we hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, easy to use website and speedy delivery, Very happy customer.

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Sally,

Thank you for shopping at MyBeautyBrand and for taking the time to leave your lovely review.

We are so happy that you are pleased with our customer service and our products. The team are glad you are loving the products and hope you enjoy using them!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

Thank you again for your positive feedback we hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Judy,

Thank you for shopping at MyBeautyBrand and for taking the time to leave your lovely review.

We are so happy that you are pleased with our product. I hope you enjoy using the new x Hannah Martin A Whole Lotta Lashes Mascara!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

Thank you again for your positive feedback we hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

ORDER FROM GREECE

AS I ORDERED FROM GREECE, IT TOOK SOME DAYS TO GET A RESPONSE IN REGARDS TO A CUSTOMS ISSUE.
IN ANY CASE, THE PRODUCTS ARRIVED (AFTER A WHILE...) AND THEY ARE GREAT!

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi George,

We are so sorry your order has taken a while to get to you!

The team are glad you are loving the products and hope you enjoy using them!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

We really appreciate you writing your review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great mascara

Great mascara - excellent quality just as described - arrived promptly

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Rachel,

Thank you for shopping with us at MyBeautyBrand and for leaving your lovely review.

We are so pleased to hear that you are loving the Hannah Martin A Whole Lotta Lashes mascara and hope you enjoy using it!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

We really appreciate you writing your positive review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!!

Amazing products, super quick delivery...what more could you want? 😀
Highly Recommend!

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Becca,

Thank you for shopping at MyBeautyBrand and for taking the time to leave your lovely review.

We are so happy that you are pleased with our products and delivery time. I hope you enjoy using your new products!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

Thank you again for your positive feedback we hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed in the customer…

Very disappointed in the customer service, and there unwillingness to resolve an order issue.

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi J. Bronk,

We are sorry to hear that you are disappointed in the customer service. Unfortunately we are unable to cancel or amend orders once they have been placed.

Thank you for leaving feedback, we appreciate all feedback, good or bad.

Have a lovely day.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 months later and still not received…

2 months later and still not received my order.

18 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Ziza,

We are sorry to hear you have not received your order. I have emailed you from support@mybeautybrand.

We will get this sorted out as soon as possible!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent mascara

Excellent mascara for my thinning lashes leaving lashes very soft & voluminous love the brush shape catches every lash.
Very good service prompt delivery i ordered another one the same day

17 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Elaine,

Thank you for shopping with us at MyBeautyBrand and for leaving your lovely review.

We are so pleased to hear that you are happy with the level of customer service that you received. The team are glad you are loving the mascara and hope you enjoy using the product!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

We really appreciate you writing your positive review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon.

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and products only…

Great service and products only downside is now have to pay customs in ireland did not previously

17 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Chris,

Thank you for shopping with us at MyBeautyBrand, we are pleased to hear that are enjoying the products!

I am sorry to hear that you had to pay customs. However on our website under 'orders and shipping' it states that you should be aware that you may be liable for taxes, levies, imports, duties, fees or charges of a similar nature associated with your order. This may be due to Brexit changes that you have now had to pay customs.

If you have any more questions regarding your order, please email support@mybeautybrand.com and we will get back to you as soon as possible.

We really appreciate you writing your review, thank you for the support. We hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really lightweight

Really lightweight, never smudges and easy to apply

17 maart 2022
Logo MyBeautyBrand

Antwoord van MyBeautyBrand

Hi Julie,

Thank you for shopping at MyBeautyBrand and for taking the time to leave your lovely review.

We are so happy that you are pleased with x Hannah Martin A Whole Lotta Lashes Mascara! The team are glad you are loving the product!

Please sign up to our mailing list to hear about the latest product launches and collaborations, if you have not already done so.

Thank you again for your positive feedback we hope that you will shop with us again soon!

MyBeautyBrand team x

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer