The National Lottery Reviews 

5.053
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where to start? Before new organisers took over, my win rate as reduced to virtually nothing. Changing games, doesn't create more winners, the reviews speak volumes. Something isn't right, you s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I won a prize on Euromillions tonight …the princely sum of £2.60 so I actually won 10p! It’s funny how the prize structure is set 10p above your stake so they say you are a winner! This Allwyn lo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"we're making more millionaires".... by slashing the odds of every other prize. At what point do you look at the appauling customer feedback you're receiving and revert the changes?. The gambling comm... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These greedy idiots Allyn are driving are national lottery into the ground from the amount of people who have stopped playing hotpicks because of them halfing the prize, to them taking away winning a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Loterijverkoper

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Official UK National Lottery website. Buy tickets and get results for EuroMillions and Lotto. Play online Instant Win games.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 7% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(5.053)

1.816 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve just deleted my account

I’ve just deleted my account. I doubt Allwyn cares as there are many more suckers out there.
Back in the Camelot days it was possible to occasionally win a small amount on the instant games, just enough to keep you paying. Allwyn aren’t even that bright. I was putting £20 a week on instant games but dropped it to £10 when I stopped even winning my stake back. Now, after weeks of nothing, I’ve deleted my account. There is no way the odds are true. It’s a scam.

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hello Adrian. Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

With our Instant Win Games, there is an infinite number of prizes in the pool. For example, if the odds state 1 in 2.81, then this will be a 1 in 2.81 chance of winning every time you play. The odds of the game reset after every game played.

^Lou

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Underpaying winners.

I won £54 on lotto yesterday (Saturday the 24th of October 2026)but was only paid £26,this is the second time I've been unpaid and been cheated out of my winnings. The first time it happened was on the 26th of August 2026, I won £24, but was only paid £7, £45 is now outstanding, until this is resolved and paid I won't be buying anymore tickets. I've contacted the national lottery complaints line and was ignored , the first time they could call it a system glitch, the second time it's a pattern, everything is screenshotted and documented, if nothing is done I will be submitting my evidence to the gambling commission, for breaching your license. Once the gambling commissions sees this is a repeating pattern they will take this complaint very seriously. Soon after I made this trust pilot review my unaccounted winning tickets started disappearing from the lottery app. If the national lottery is trying to cover up evidence, I've already screenshotted the evidence before I posted this review. You can delete records stored on the lottery app, but you can't delete screen shots that are saved on my phone.

My app shows I won atleast £52/£54 for yesterday's draw (Saturday the 24th of October 2026) explain why my winnings have been slashed in half to £26, because this is unacceptable.

After the lottery got caught underpaying, they deleted half of my ticket entries of winning tickets, to cover up their fraud, but what you can't cover up is e-mail confirmations of tickets purchased, payment records, screenshots of everything I won, every ticket that was purchased legally, if this isn't resolved in ten working days I will be escalating to CEDR and the gambling commission.
I have a strong case with undeniable evidence, and they will rule in my favor once they see photographic proof of what I won versus what I was actually paid.

I have saved all the ticket ids, purchased dates and amounts.
Before you started deleting ticket entries from my account.

24 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi, thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

We're sorry to hear about the discrepancies you've reported between the prize amounts displayed in your account and the payments you've received.

We take concerns regarding prize payments seriously, and we'd want to ensure that the ticket information and payment records for the draws you've mentioned are properly reviewed.

We'd recommend contacting our Customer Care team on 0333 234 44 33 so they can investigate this further. Alternatively, you can speak to an agent through Webchat using the link below:

https://www.national-lottery.co.uk/contact-us

^Kane

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AMAZING HOW LOG IN WORKS TO DEPOSIT…

AMAZING HOW LOG IN WORKS TO DEPOSIT MONEY ?
BUT IF YOU DECIDE TO ASK FOR REFUND IT DOES NOT WORK OR ACCEPT PASSWORD THEN, THUS LOCKING YOU OUT FOR 24 HRS

25 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi, David! Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

We totally understand your frustration, and our team are here to help! By calling in, or starting a webchat, a member of our customer care team will be happy to assist you with this.

You'll find all of our contact information and opening hours here:

https://www.national-lottery.co.uk/contact-us

^Ash

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could rate zero stars I would.

If I could rate zero stars I would.
The format now is absolute rubbish.
All I want to do is enter a lucky dip line for 4 weeks as I've done for the past umpteen years, not possible!
Bring back the old format.

24 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi there! Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

We absolutely still offer the option to purchase lucky dips for a 4-week period on all of our games. If you are having trouble with this, I'd recommend getting in contact with our customer care team so we can walk you through how to do this.

You'll find all of our contact information and opening hours here:

https://www.national-lottery.co.uk/contact-us

^Ash

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I tried the online Monopoly scratch…

I tried the online Monopoly scratch cards before making a purchase, as I wanted to see whether I enjoyed playing the game. However, when I purchased the game, I was presented with exactly the same game, step by step, that I had already played during the trial.

This raises a much bigger concern. If the same game can be presented more than once, how often might this be happening to other players? It also raises questions about how the games are generated and whether players are being given a genuinely different game when they pay to play.

I contacted the National Lottery help line on 06 October to raise my concerns and subsequently sent a follow-up message on the 10th. To date, I have received no response.

I would appreciate a clear explanation of why the same game appeared both before and after my purchase, and reassurance that this issue has been properly investigated.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So many rollover indicates you have too…

So many rollover indicates you have too many balls and players numbers are falling. Player numbers are falling as they realise there is pretty much no chance of winning anything. Even the Irish lottery reduced the numbers of balls to a 1 in 8million chance of winning the jackpot.

3 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just read a comment below

Just read a comment below, suggesting that the so called millionaires made so far as proclaimed by the allwyn and Camelot, should all be made public as that would put at rest the possiblity of millionaires actually being non existent and just we taking the lottery companies word for it,,,,, why can't you get independent auditors to check every single millionaires created each week from the lotto to the euros and check of they are real people,,,, obviously going public is a reckless if such people won sick prizes as potentially harm could be caused to individuals known to have such wealth,,,

22 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi, thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

Please rest assured we are regulated by the UK Gambling Commission who ensure that the integrity of the operation and our games are conducted honestly and fairly.

^Amelia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where to start?

Where to start?
Before new organisers took over, my win rate as reduced to virtually nothing.
Changing games, doesn't create more winners, the reviews speak volumes.
Something isn't right, you say we're giving you a free second chance .........no your not. It's actually possible to scan people's tickets who play online. How ? They can tell you how many winners within a couple of hours, which requires scanning every entry. Computers now days can algorithm and supply any numbers they want. Live TV draws ended.Ai now available freely and easy.
Think I'll put my money to better things. Like living.

21 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi, thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

Please rest assured we are regulated by the UK Gambling Commission who ensure that the integrity of the operation and our games are conducted honestly and fairly.

The draws no longer take place on TV because we saw an unrelenting shift towards digital platforms. The draws are still live, and are shown on our YouTube channel and website.

^Amelia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These greedy idiots Allyn are driving…

These greedy idiots Allyn are driving are national lottery into the ground from the amount of people who have stopped playing hotpicks because of them halfing the prize, to them taking away winning a lucky dip to winning a crappy pound. And so on and so on.It really is a national embarrassment.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi Geoff. Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

The updated Lotto HotPicks gives players two chances to win a prize with every line they buy, for the same £1 price and with the same number selection. Because players can now win more often and can win more than once in a single draw, the fixed prizes have been adjusted to reflect that.

^Lou

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"we're making more millionaires"...

"we're making more millionaires".... by slashing the odds of every other prize. At what point do you look at the appauling customer feedback you're receiving and revert the changes?. The gambling commission should strip you of the contract for shear incompetence and daylight robbery

20 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi David. Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

Since the Lotto update, every £2 ticket gives players two chances to win in the same draw, including two opportunities to become a millionaire with prizes of £1 million or more. While some lower-tier prizes have decreased, the changes have already helped create 78 new millionaires.

^Lou

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the lottery even though I haven’t…

Love the lottery even though I haven’t won a major prize yet, I still live in hope. Fingers crossed for a powerball jackpot. Then I can make friends and family millionaires too. It’s good to dream and dream big ha ha ha ha.

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi Garry, thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

We appreciate your support and fingers crossed a big win comes your way! 😊🤞

^Nico

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had been playing the hotpicks on both…

I had been playing the hotpicks on both the lottery & euro millions for quite a few years & under Camelot I did win quite regularly, £100 here & there for 2 numbers on the euro millions & £60 on the lotto & even £800 (lottery) or £1500 for 3 numbers on the euro millions but since the new company have taken it on...... absolutely nothing! So I gave myself till the end of August 26 to see if anything changed & nothing! So that's me done & I'm actually quids in by not playing! So thank you, you won't be getting any more money off me & from the reviews, loads feel the same way!

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I " won " £1 last week which was…

I " won " £1 last week which was actually a £1 loss as it cost £2 for a ticket . I didn't bother cashing it in I binned it . Wonder how many others binned their " winning " ticket? so more money for Alllose to give to leftie migrant charities. Last time I'll be trying this scam for a while.

11 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi Glyn. Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

Once you’ve bought a ticket, any prize or prizes won would be classed as a win. Plus, you now have the chance to win more than once in a single draw, which would cover your ticket price.

^Lou

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a joke !played Saturday night…

What a joke !played Saturday night lottery at £2 a line.
Got a message to say "you have won a prize" ,opened my account to find out i had won £ 1!! Totally unacceptable to not at least get my £2 back .Euromillions is as bad you very rarely get your money back if you win 2 numbers.
Rip off.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hello Simon. Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

Once you’ve bought a ticket, any prize or prizes won would be classed as a win. Plus, you now have the chance to win more than once in a single draw, which would cover your ticket price.

^Lou

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Designed to give very few winners !'who are they ??

9The lottery is designed to keep a running ledger on EVERYONES account if you play online. This means their computer can run through every single combination! So it knows at a glance which combination has been used the least and also which combination has not been used at all! When someone "Has to Win this week " the computer magically finds that one winner!!!!! The combination that has been conveniently selected to suit "Allwyn" not the players!!!
Im afraid you dont even deserve a 1 star rating! The use of technology is far more advanced in this company than people know ! I think all winners should be disclosed so that everyone can see that someone in the public is actually winning! Lots of people going elsewhere with better chances of a decent prize!!!!!

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hello. Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

We make major winners all the time. However, only 5-10% of winners take publicity, so you'll only see or hear about the ones that have chosen to go public. You can see some of our winners stories here:

http://www.national-lottery.co.uk/life-changing

^Lou

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have played the National Lottery…

I have played the National Lottery since day one in 1994, but under Allwyn’s management, I am officially done. The recent changes are a complete insult to loyal players.
Getting an email saying I've won a prize, only to log in and find out it is £1 on a £2 ticket, is infuriating. That is a £1 loss, not a win. Replacing the free Match-2 Lucky Dip with tiny cash payouts that don't even cover the ticket cost has completely ruined the casual game. Nobody asked for a complicated "two-round" draw that slashes prize values in half just to claim we get two chances. On top of that, they ruined the excitement of the "Must Be Won" rolldowns, making it totally pointless to buy extra lines.
After 32 years of loyalty, I’m taking my money to the Irish Lottery where the smaller number pool actually gives you a fair mathematical shot. Change it back before you lose everyone else.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi Dean, thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

With the updated Lotto game, every £2 entry now gives you two chances to win in the same draw, including two chances to win £1M or more. While some of the lower-tier prizes have been reduced, we have seen 78 new millionaires created since the changes!

^Amelia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£1, what an insult

£1, it's an insult, your whole game plan is an insult.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The National Lottery

Antwoord van The National Lottery

Hi Audrey, thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot.

With the updated Lotto game, every £2 entry now gives you two chances to win in the same draw, including two chances to win £1M or more. While some of the lower-tier prizes have been reduced, we have seen 78 new millionaires created since the changes!

^Amelia

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer