Bestel hier niet....enkel een incassobureau kan je redden
Bestelde artikels konden niet geleverd worden.
Je geld wordt niet(ook niet na 30 dagen)teruggestort!!!!!!!
hou al je gegevens goed bij!
Ten einde raad een incassobureau ingeschakeld.
Eindelijk gerechtigheid: wij ons geld terug, incassobureau betaald via Olaf en rente eveneens betaald door Olaf! Je kan niet oneindig mensen blijven bedotten...hopelijk lezen mensen eerst de reviews...wij hebben onze les geleerd!
