Tot in de puntjes verzorgd.
Dag Loes en Giulia,
eindelijk kan ik een revieuwtje schrijven.
Na een bril loos leven, moest ik dadelijk over naar een multifocale bril gaan. Niet zo simpel voor mij, was met vallen en opstaan.
Paar keer terug naar jullie gekomen, telkens met open armen en ogen ontvangen.
Iedere keer een beetje bijgestuurd geworden, over hoe en wat
met de ogen en het hoofd bewegen. Tja, als je niet meer van de jongste bent een hele aanpassing.
Maar nu alles op punt staat zeer tevreden, een klare zicht op het leven.
Dikke merci voor jullie.
Josette


