The travel clinic is excellent. Covers all your vacinations. The lady who runs this clinic is very knowledgeable about keeping you safe on your travels and will advise you which products to buy. The p... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Very good past service BUT MY LAST ORDER Your Reference: 53563_314 24 x Nicorette Fruitfusion Gum 2mg x 105 £327.60 has not yet arrived, although it is paid since March 28th, 2019. Please clarify.... Toon meer
ZERO communication from this seller. Have sent emails to try to get answers and NOTHING. Very disappointing. Cannot cancel order either it seems. Ordered on 23rd July. You have my money you owe... Toon meer
Excellent service. Spoke to a lady on the phone who gave me excellent advice in respect of a prescription from our vet. Order delivered promptly and with a saving of over £30 a bottle from what our ve... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
pharmacist online shopping, cheap medicines, healthy care, dental, vitamins, accessories, whitening broducts, baby health, bathing in pharmplex direct
Contactgegevens
38-40 Chilwell Rd, NG9 1EJ, Nottingham, Verenigde Staten
- 01753 867 030
- pharmplex@gmail.com
- www.pharmplexdirect.com
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Reliable and quick service
Reliable and quick service. Makes veterinary care of your pet affordable.
all verry best
Happy with the service.
I received the product sooner than I expected. It was just what I ordered.
I am happy with the service.
Wide range of products packaged well …
Wide range of products packaged well and sent in timely manner. Would recommend
Very good information exchange
Very good information exchange. Fast delivery.
The service could not be more straightforward
The service could not be more straightforward.Telephone contact was polite and efficient.
Our prescription arrived by post to our home address in less than one week from submitting the prescription
Couldn't be easier.
Prompt service
They provide a quick service and medication ordered arrived promptly.
Customer service was good but I ordered …
Customer service was good but I ordered an item, but when it came to dispatch the item had been issued to someone else. When an order is placed surely the item should be taken off the computer. This means that I will have been without the ointment that I have been looking for, for three months I am still without. Not good.
Fast and Excellent service
Excellent service, needed to ask advice about an item the staff were very helpful and understanding and delivery was so quick, would recommend them.
Publish incorrect prices
Publish incorrect prices, take order online then a day later phone to cancel as the price has to be increased!!!
Reply from PharmplexDirect
Published 92 minutes ago
Dear Donald Jones,
We are sorry to let you down on this occasion. Our inventory consists of tens of thousands items and although we take care to update our prices, recent changes in the pound/ US dollar exchange rates and that we don`t always receive information beforehand about sudden increases in supplier prices caused that the item you ordered appeared with a wrong price. We sent you full refund on the day of your order.
This response is a very poor excuse for total incompetence within Pharmplex Direct. The price listed and ordered online was £7,- per item . The subsequent revised price was £19,-. The £/$ exchange rate has not changed by this huge margin nor would I expect suppliers to increase by such a large amount!!!
Just tell it like it is and state the truth that PharmplexDirect were incompetent when loading the prices onto their system?
Making up stories to justify the error is very childish. Credit the public with intelligence to see through these cover ups by companies with weak apologies and pathetic excuses to mask their inefficiencies.

Antwoord van PharmplexDirect
Very fast transatlantic delivery and …
Very fast transatlantic delivery and all items present and correct as ordered
excellent from start to finish
Great service
I contacted Pharmplex for a …prescription
I would like to say thank you to the Pharmplex staff for their quick and efficient turn around in processing my order. They were extremely helpful and accommodating when I spoke to them directly and I was very happy with the product. I would highly recommend using them to friends and family.
Great service
Very helpful and speedy delivery - will be using them again!!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







