We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pie Insurance is a horrible company. If I checked the reviews first. I wouldn’t buy the work comp from Pie Insurance. We canceled our policy three months earlier, we tried to get some refunds, because... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst insurance company I have ever dealt with. We purchased workers' compensation insurance from them through an agency. I recently sold my business, so I called to cancel my polic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kelly Rodriguez went above and beyond to assist me with an important matter that was holding up a significant payment from a client. Kelly called & mailed to make sure that we received everything req... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would rate ZERO stars if I could. 2 years after my audit they debited my account and didn't acknowledge my methods of contact until a month after my account was debited. Be aware - they keep your... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Business to Business-service

Over Pie Insurance

Geschreven door het bedrijf

Pie Insurance provides workers’ compensation insurance directly to small businesses. Small business owners can now get a workers' comp quote in 3 minutes — which means getting coverage really is as easy as pie.


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

671 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,6

Alle reviews

(671)

37 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you cancel your insurance they will…

If you cancel your insurance they will continually hit you with bogus audits and new charges to your credit card. If you try to call and reach the audit department for clarification or to explain the charges you will be on hold indefinitely. Cancel your credit card or dispute the charges every time they try to charge. I've cancelled my policy 6 months ago and they still try to bill my card.

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hello! Thank you for taking time to leave your experience. Please contact us directly so that we may resolve your specific concern.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy as PIE

It was a quick and efficient experience.

4 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Thank you for your feedback, Dale!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again, not authorized charges

Few years using it and when decided not to renew with them, the audit start finding extra charges 8 months after policy expired.
And charge to your credit card, even having writing
not authorized charges.
Never again.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hello Rafael,

Thank you for taking the time to leave your feedback. Our goal is always to achieve customer satisfaction. After reviewing your case it appears our team has spoken with you on the phone. If you need further assistance please do not hesitate to contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't file any claims or they'll cancel you.

Had a medical assistant get an accidental needle stick. I called the company to report it in case anything further was needed. Huge mistake. Nothing was needed. No claim was made. No expense incurred. But, our coverage was canceled due to "Loss History." So, pay them for insurance coverage, but don't dare file any claims. Got it. Moving on. I have a feeling it's because we're a small medical clinic with one part-time employee, they felt they didn't need to bother with us. Why approve us if we're such a huge risk?

29 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding costumer service

Kelly really truly did help us out when we were in need of it urgently!! She did it all in a timely manner! She had really good communication and asked all the right questions!!! Truly grateful for her help!

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Thank you for your feedback! We're happy to hear Kelly was helpful to you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks Montael!

Montael Pashel

Helped with a change of address. Made the process extremely easy and was very communicative. Thank you so much!

16 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Cassandra, thank you for taking time to leave your feedback. We're happy to hear Montael made your experience as easy as pie!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this company

Stay away from this company, I've been with them for about 2 years and the customer service is not good, their audits take very long and you get hit with owed large premiums years later.

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Dave, thank you for taking time to leave your feedback. It's our goal to ensure all of our customers have a positive experience. Please do not hesitate to contact us to we may address your specific concern.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you cancel your insurance they will…

If you cancel your insurance they will continually hit you with bogus audits and new charges to your credit card. If you try to call and reach the audit department for clarification or to explain the charges you will be on hold indefinitely. Cancel your credit card or dispute the charges every time they try to charge. I've cancelled my policy 6 months ago and they still try to bill my card.

19 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Leon,

Thank you for taking the time to leave your feedback. Our goal is always to achieve customer satisfaction. After reviewing your case it appears our team has connected with you via email. If you need further assistance please do not hesitate to contact us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lydia Scheller is outstanding

First off - The Five Star rating is for "LYDIA SCHELLER" (not for Pie). I have been writing with Pie for a few years and it seems that the customer service has slowly declined (in my experience) over time.

My clients policy cancelled due to non payment (completely fair)

He completed his audit and I re-wrote his workers compensation policy with another company per my insureds request.

A couple months later he gets a random $567 direct draft from his account that says "Pie Insurance"

I call the company and explain the situation. They say that the policy was reinstated and that is why they drafted his account.

There was no record of neither Me (Agent) nor the insured requesting any form of reinstatement. We had re written the coverage through another company so there was no reason we would want this.

It took me 4 weeks, 5 emails, and about 4 hours + on the phone with Pie to get him his money back which was incorrectly drafted.

I talked to several customer service reps, sent letters of cancellation, and proof that the coverage had been replaced to no avail. Each representative told me after waiting forever that the money would be sent back but it never did.

One day I called and Lydia Scheller answered my call. She took the time to listen to the situation and felt bad for all I had been through. She took it upon herself to make sure this matter was taken care of once and for all. People like Lydia give me faith that there are people in the world that want to help others. She could have just as easily treated me like everyone else at Pie and just brushed me off or told me it would be "taken care of". She deserves a much better position in the company than her current status as a billing rep. She will prove to be an extremely valuable resource to any company that she is at. Finding people that genuinely care is tough these days. When you find them you need to keep them in your corner. Thank Lydia! You are the best!

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Brent,

Thank you for taking time to share your experience. We're happy to hear Lydia took great care of you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY FROM THIS COMPANY

STAY AWAY FROM THIS COMPANY. IT IS A SCAM !!!

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Jamil,

Thank you for taking time to leave your feedback. It's our goal to ensure all of our customers have a positive experience. Please do not hesitate to contact us to we may address your specific concern.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Best Experience

Pie Insurance has always made things easy for me and they are very nice to deal with, too.

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Thanks for your feedback, Dylan! We're happy to hear we're making things as easy as pie for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Audit Department

I have been trying to contact the Audit Department, nobody returned my call for almost 2 weeks, and I just received an email saying there's nothing they can do to help me. They just have ignored my multiple requests to talk to somebody.

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Miguel,

Thank you for taking time to leave your feedback. After looking into your case, it appears our team has been in contact with you. Your experience is important to us. If you need further assistance, please do not hesitate to reach to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero customer service/false audit

Audit results are inaccurate and they are trying to charge me for an amount that exceeds my actual payroll. They keep trying to charge my card even though I have tried repeatedly to respond or contact ANYONE. They cannot be reached by phone nor email. I’m beginning to think the worst of this company.

29 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. Customer satisfaction is our top priority, and we're disappointed to hear that we fell short of your expectations.

After looking into your specific case, a member of our team has reached out to you directly.

If you'd like to share more about your specific concerns please do not hesitate to contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Audit results 9 months after audit and business closed

I provided all information in a timely manner at the time of my business closing. 9 months after the business and all accounts were closed, Pie sent me an invoice for the audit submitted 9 months prior. Stay away from this company since they apparently can't do things in a timely manner and then are no help to try to resolve this.

25 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Michael,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the experience you had. Customer satisfaction is our top priority, and we're disappointed to hear that we fell short of your expectations.

After looking into your specific case, a member of our team has reached out to you directly.

If you'd like to share more about your specific concerns please do not hesitate to contact us.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your valuable feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Impossible to get a hold of

Impossible to get a hold of. They do not answer emails or phone calls. So if you have change or claim on your policy it will not happen. There is also no way to cancel your policy online. They will keep charging your card on file. SCARY company to be handling your Workers Comp insurance.

12 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pie Insurance

Antwoord van Pie Insurance

Hi Praem,

We apologize for our delay in addressing your concerns. After looking into your case, we will be working to resolve your issue to your satisfaction.

If you'd like to share more about your specific concerns please reach out to us directly.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your valuable feedback.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer